mieheni ja tyttö kaverini nussi minua koko yön ,mulla peppu ja pimppa arka.minun pitää töikseen istua,se ei oiken onnistu tai se ei ole mukavaa.mitä teen:t.tanja
alapää arka
6
1593
Vastaukset
- eihän toi paljon eroo
synnytyksen jälkeisestä tilasta. Istu autonrenkaan kumin päällä on reikä keskellä.
Vai oliks toi pano pakkopanoa? Mies pystyy, nainen vain sorimin tai patterielimellä.
Pakkopanosta voi tehä rikosilmoituksen.
Mukavaa ei ole, mut oliks se panojakso nautittavaa? Olitko neitsyt, ku tilas on tota luokkaa?
Voi sinnuu! Sissussentäs!
Tuu Tanja kuntoon. Mulla on kämppäkaverin lapsuuden kaverit vappukylässä. Ne paljastu kaappihomoiksi. Niiden tyttöystävät on yhdessä matkalla. Ja vappuna ne kokeili muhun kaiken mitä ne on siellä kaapissa oppineet. Kivaa se oli mutta istuminen tuntuu tosi vaikeelta. En vaan tiedä et onk se kipua vai nautintoa.
Terveisin Hetero?
Jk. Pahinta et ne on lomalla vielä kaks viikkoa!!!
Siis ajattele jotain eroottista, se helpottaa.- apina mies
jatka nussimista
- kyllä se siitä
Ootko kokeillu istua ammeessa lämpösessä vedessä?Joku ämpärikin käy tai sitte vaan suihkuttelet.Jos on pintahaavoille asti päässeet paikat saa apteekista ilman reseptiä bebantheen merkkistä rasvaa,jota huoletta limakalvoille vaan ainakin ulos.Juo hitosti,niin puhistuu paikat.Maratoonit on rankkoja.
- K---------- :DD
just tämä tilanne? Artsi ja Tsellu molemmat poraa ja alapää on rikki. Teil ei oo ammetta, kokeile saunaa ja bepantenia. Toivon, et apu löytyy.
- juulia
Oliko sillä tyttö kaverilla strap-on juttu tai vastaava?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1453218Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172262830Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina662200Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2861638Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.51473Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät251352Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31251Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala31002Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115920Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103903