alapää arka

perse kipeeä

mieheni ja tyttö kaverini nussi minua koko yön ,mulla peppu ja pimppa arka.minun pitää töikseen istua,se ei oiken onnistu tai se ei ole mukavaa.mitä teen:t.tanja

6

1549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihän toi paljon eroo

synnytyksen jälkeisestä tilasta. Istu autonrenkaan kumin päällä on reikä keskellä.

Vai oliks toi pano pakkopanoa? Mies pystyy, nainen vain sorimin tai patterielimellä.

Pakkopanosta voi tehä rikosilmoituksen.

Mukavaa ei ole, mut oliks se panojakso nautittavaa? Olitko neitsyt, ku tilas on tota luokkaa?

Voi sinnuu! Sissussentäs!

Tuu Tanja kuntoon.

• Mulla on kämppäkaverin lapsuuden kaverit vappukylässä. Ne paljastu kaappihomoiksi. Niiden tyttöystävät on yhdessä matkalla. Ja vappuna ne kokeili muhun kaiken mitä ne on siellä kaapissa oppineet. Kivaa se oli mutta istuminen tuntuu tosi vaikeelta. En vaan tiedä et onk se kipua vai nautintoa.
      Terveisin Hetero?

Jk. Pahinta et ne on lomalla vielä kaks viikkoa!!!

Siis ajattele jotain eroottista, se helpottaa.

• apina mies

jatka nussimista

• kyllä se siitä

Ootko kokeillu istua ammeessa lämpösessä vedessä?Joku ämpärikin käy tai sitte vaan suihkuttelet.Jos on pintahaavoille asti päässeet paikat saa apteekista ilman reseptiä bebantheen merkkistä rasvaa,jota huoletta limakalvoille vaan ainakin ulos.Juo hitosti,niin puhistuu paikat.Maratoonit on rankkoja.

• K---------- :DD

just tämä tilanne? Artsi ja Tsellu molemmat poraa ja alapää on rikki. Teil ei oo ammetta, kokeile saunaa ja bepantenia. Toivon, et apu löytyy.

• juulia

Oliko sillä tyttö kaverilla strap-on juttu tai vastaava?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      36
      2889
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1661
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      120
      1550
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      274
      1318
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1104
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1073
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      69
      1027
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      126
      985
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      932
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      877
    Aihe