Näin tässä viime yönä että olin jossain autiomaassa, siellä oli todella kuuma. Olin jonkin parakin tapaisessa suojassa auringolta kunnes pari linja-autollista turisteja pyyhälsi luokseni, pyysivät vettä, annoin heille, tosin heillä oli lautaset mihin vesi laitettiin. Uni2:Katselin yleisön joukossa junaradan vieressä pyörätuolikulkuetta..eli pyörätuolikulkue kulki junaradalla ja heillä oli kilttiasuihin pukeutuneita soittajia mukanaan, soittajat kävelivät. Mitähän mahtaa tarkoittaa? Kiitos vastanneille.
autiomaa,janoiset turistit
mary
1
174
Vastaukset
- Nukkumaija
Tunnet olevasi yksinäinen ja sisälläsi velloo intohimot. Varo kuitenkin polttamasta siipiäsi.
pelkäät ehkä myös, että jokin tähän liittyvä asia ei kestä päivänvaloa. Olet jonkinlaisessa sivustakatsojan roolissa omassa elämässäsi. Sinulla on elämänjano, näyttäisi olevan sukupuolisella alueella.
Toinen uni: Taas olet katselemassa itse omaa elämääsi. Tarkemmin sanottuna parisuhdettasi. Vaikeuksista selviäminen ei käykään niin helposti. Oma tuska pitäisi nyt käydä läpi ja kasvaa siitä, kunnes uudet tyydyttävämmät, seksuaalisesti, ajat koittavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944