Hei! Olen aina haaveillut häistä Oulujoen kirkossa. Nyt kysyisinkin teiltä, jotka olette menossta/menneet siellä naimisiin, että saako kyseisessä kirkossa nakella riisiä tai edes mitään vastavihityn parin päälle? Olen kuullut, että joissain paikoissa tämä perinne on jouduttu karsimaan kokonaan kirkon sääntöjen vuoksi. Omat hääni eivät ole ajankohtaiset, joten siksi kyselen täällä, enkä esimerkiksi soita suoraan kirkkoon :D
Vastaukset 5
- tiityy
...ei kuulu heittää riisiä kirkossa, vaan vasta ovien ulkopuolella.
- nessuli_
joo no kiitoksia vaan kovasti sullekki
- ...mukaan...
Kohteliasta olisi myös heittää raakaa riisiä eikä keitettyä.
- paikallinen
saa heittää riisiä ulkona. kunhan ei portaille
- ............
paikallinen kirjoitti:
saa heittää riisiä ulkona. kunhan ei portaille
Oulujoen kirkon edessä tai portailla ei saa heittää riisiä eikä mitään muutakaan, kysytty kirkkoherranvirastosta. Tiedoksi kaikille siellä naimisiin meneville!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1142358Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???321275- 106973
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha631944- 71942
- 48865
- 88808
- 70686
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666