onko tietoa milloin tulisi koeajettavaksi suomeen? Mieluiten vielä uudella DSG:llä.
JETTA 1.4 TSI 90kW
5
1536
Vastaukset
- toinen kone
Eikös pitäisi olla jo myös Jetan keulalla.
Liikkeissä ainakin Golfissa, Passatissa ja A3:ssa. - tienoilla.....
Kysyin itse samaa, vasta juhannuksen kieppeillä tai hivenen sen jälkeen. Sama homma farkku-golffissa. Itse olisin vaihtamassa oman 103 kW-TSI-DSG-Jetan tuohon pihimpään versioon mutta kun ei ole esittelyautoa niin ei...
- Tsii
Tuo muuten taitaa olla se TSI-moottori, jossa ei ole kaksoisahdinta, vaan ainoastaan turbo.
Sinällään hiukan epäloogista Volkswagenin puolesta, että ensin TSI liitetään kaksoisahtimeen, ja sitten laajennetaan myös pelkkään turboahtimeen.- ???
VW:llä, Seatilla ja Skodalla ovat kaikki ahdetut bensiinimoottorit TSI-mallisia.Osassa malleja nimenmuutos vielä kesken...
Audilla taas kaikki ahdetut bensiinimoottorit ovat mallia TFSI.
Aika selkeää... - Mä vaan
on molemmat yksöisahdettuja TSI-koneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017533
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1025486- 835017
- 1364394
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113140- 492793
- 522759
- 612377
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102334Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561936