Minä ja kaverini olemme tehneet spiritismiä-tuloksetta. Homma kusee näin pienellä osallistujamäärällä, eikä lähipiiristämme löydy ketään. ;) Asumme Tampereella, ja haluaisimme viimeisen kokemuksemme, viimeisen yrityksemme. Löytyykö Tampereelta ketään korkeintaan 18 v tyyppiä, vaikka iällä ei sinällänä ole väliä...Olemme tosissamme ja kokeilemme onneamme. Yhteys sähköpostitse
etsitään ihmisiä piiriimme
4
604
Vastaukset
- ...
Hyvä ottaa yhteyttä sähköpostitse, jos osoitetta ei anneta.
- vähän tietäväisempi
tuo saattaa osottautuu pahaks virheeks, jotakuta teistä tullaan vainoomaan luultavasti. mitä tiedän? ystävääni oli vainottu pitkän aikaa kun hän onnistui spiritismi-istunnossa.
suosittelen tekemäänsuoja harjoituksia tuon jälkeen, vaikkei niistä ole apua henkiä vastaan jotka ovat teitä vanhempia.
mutta lykkyä tykö ja kannattaa ehdottomasti kokeilla kutsua henkiä semmosissa piakoissa missä joku on kuollut. ja "avata" niille kaikki ovet. ja sanokaa että te olette sen hengen vihollisia.
ne kun teette niin vrmasti satte oikein mukavaa seuraa :) suosittelen! - Mandarin
... on paikallaan. Henkimaailman puolelta tälläisiin spiritismipelleilyihin lähtee mukaan juuri se alhaisempi porukka. Kiusanhenki energiakentässä ei ole kiva juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890