Hieman yllätyksellinen aika-ajo...
Saa nähdä miten huomenna käy.
Mut mikä mua v#"¤"#aa on se että
nää uudet aika-ajot ei oo kovin viihdyttäviä enää.
Palaisivatpa vanhat hyvä ajat jolloin jaksoi katsoa
koko lähetyksen loppuun asti.
Huomenna
1
76
Vastaukset
- aika-ajot
niin, unohtui perustelu äsken....
Kun nyt ajetaan vain yksi nopea kierros, ei kukaan halua ottaa riskejä. Kaikki ajaa varman päälle.
Ja muutenkin, aivan sama mitä ne peräpään kuskit tekee. Ennen kokoajan radalla oli joku nopea kuski parantamassa aikaansa. Kaikki yritti täysillä ja ulosajoja sattui tuo tuosta ja ne vasta hauskaa katsottavaa ovatkin...
No se oli mun mielipide asiasta.
Onneksi kisat ovat vielä jännittäviä.
Toivottavasti Montoya voittaa mestaruuden!
Olisi myös hienoa jos Kimi pieksisi Schumin.
Tuntuu että Schumi alkaa vanhentua, Rubens on usein nykyään nopeampi.
Tulevaisuuden nimet ovat kuitenkin Kimi, Juan Pablo, Webber, Alonso...
Eli on monta todella lahjakasta kuljettajaa tulevina vuosina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960