Mitä järkeä ostaa kallis kytkykännykkä ja sitten myydä se puolen hintaan huutonetissä?
Voiko olla niin että myyjä ensin myy kännykän ja sitten ilmoittaa sen varastetuksi? Syyllistykö ostaja mihinkään? Vaikka saisi kuitin ja pakkauksen ja kaikki?
Mitä järkeä??
kertokaa
1
524
Vastaukset
- kytkyä
sitä samaa miettii tässä itsekkin....
Aikanaan ku kytkyt tuli, nii niitä tarjottiin kaikille.. vanhuksille ja lapsillekkin....
Itsellä o tuttavapiirissä varmasti 50 matkapuhelimen käyttäjää ja omassa tiedossa noissa kuusi kytkyä...
Ja itse olen varmaa ainoa, joka käyttää 3G palveluiten, eli siis siitä voi laskea, että tosi harva ees käyttää niitä palveluita... Mut pitäähän se lesolelu olla.
Joillekin se kytky o jopa ainoa tapa saada se puhelin ja kallis sellainen...
Se että ne sit myydää eteenpäin, nii o kyllä osoitus siitä, että ne o joillekin leluja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024487Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821243- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826