Heräsin puskista joskus yöllä. Olin ensiksi vähän kauhuissani kun en tiennyt mitä, missä, milloin jne. Onneksi pari nuorta kaveria oli lähellä ja auttoi eikä ryöstänyt. Olin ilmeisesti ottanut lievästi sanoen liikaa tuota alkoholipitoista ainetta. Kiitos teille näin nimettömästi kun en teitä tunne. Teitte juuri sen mitä pitikin.
Kiitos myös sille kyttäkaksikolle joka vei nukkumaan ja putkan henkilökunnalle. Kohtelu oli todella hyvää ja asiallista.
Hiukan on hämärät mielikuvat mutta putkasta muistan muutaman ikävän asian. Ei ne ihmisoikeuksia vaaranna mutta korjatakin voisi.
1.Se wc juttu. Ikävä vääntää krapulapaskat kun pönttöä ei voi vetää eikä ole edes vessapaperia.
2. Se vesiautomaatti toimi vielä illalla mutta ei sen jälkeen ja tiedätte varmaan mikä jano oli.
3. Miksi valojen pitää olla kirkkaana koko yön? Nykyään kun kameroitakin on saatavana sellaisia jotka näkevät yölläkin niin valot voisi sammuttaa ihan hyvin.
4. kello, ikävää kun ei yhtään tiedä mitä kello on.
5. Kylmä, oli patjat mutta ei mitään peittoa ja itse ainakin hytisin kylmästä.
Tälläistä pientä panin merkille kun vierailin Lahden kaupungin poliisilaitoksella. Ei vakavaa mutta asiakkaiden puolesta voisitte joitain asioita korjailla pikkuhiljaa.
Useimmat ei siellä varmaan käy montaakaan kertaa elämässään. Ihan suositeltava paikka kyllä käydä edes kerran elämässään. Voi olla etten enää siellä tule käymään tämän elämän aikana mutta toivon että teette edes joitain parannuksia. Suomen putka ainakin Lahdessa on varmaan mailman paras mutta ainahan sitä voi olla parempi.
Kiitos
5
497
Vastaukset
- olis?
Vielä kunnon patja, untavatäkki, pehmeät tyynyt, limuautomaatti/oluthana ja vielä aamiainen vuoteeseen? tietty vielä joku hehkeä nuori neito nukkumaan kainaloon yöksi? ei ole paljoa vaadittu ei... mitäpä luulet, onnistuuko?
- Kerroin vain huomioni
Kuka nyt haluaisi putkaan jotain Hiltonin tasoa? Kerroin vain mielipiteeni, en muuta. Elämässä sattuu sitä sun tätä.
- Dr. Ötker
Kerroin vain huomioni kirjoitti:
Kuka nyt haluaisi putkaan jotain Hiltonin tasoa? Kerroin vain mielipiteeni, en muuta. Elämässä sattuu sitä sun tätä.
Raita kalsareissa ja suu kuivana. Ens lauantaina uusiksi!
- Anonyymi
Dr. Ötker kirjoitti:
Raita kalsareissa ja suu kuivana. Ens lauantaina uusiksi!
Menin Koskipuiston pystiksestä horjuen ruusupuskaan yöksi ja aamu 9 , tulin takasin horjumatta pystikseen.
- Anonyymi
Hyvä kun ehdit viel persujen kokoukseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354233- 552935
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462838- 302623
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3332580Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382159
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541895Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527