Liian myöhässä liikkeellä?

vvkp

Olen lähdössä la:na katselemaan hääpukuja.. Varasin ajan liikkeeseen sovitusta varten, mutta kun kyselin toimitusaikoja niin ne olivat lähes 4 kk:tta.. eli olen liian myöhään liikkeellä jos haluan tilata puvun..:( Häihin on 3kk 10 päivää.. Harmittaa pirusti, jos en saa sellaista pukua kun haluan.. Ellei sitten tangosta löytyisi suoraan sopivaa pukua, mutta kun ongelma on nyt se, että olen 178cm pitkä niin onko puvut liian lyhyitä.... Kuinka paljon aiemmin te olette pukunne hankkineet???? Ja suosittelettekö jotain erityistä liikettä Helsingissä??

4

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aiemmin

      Ryhdyin hankkimaan pukua 2 kuukautta ennen häitä. Teetin puvun ompelijalla ja saan sen ensi viikolla. Ainakin selkeälinjaisen yksinkertaisen puvun saa siinä ajassa, mutta monimutkaista pukua ompelija ei olisi kuulemma ehtinyt tekemään. Itse saan kyllä täysin mieleiseni ja näköiseni puvun. Helsingistä Morsmaikku-liikkeestä luvattiin puku myös 2 kuukaudessa (jos tangosta ei löydy sopivaa), mutta sitä liikettä en sitten käyttänyt, vaikka puvut olivat kyllä hienoja. Mutta sielläkin ehtona oli muistaakseni, että mitään hirveän monimutkaista pukuluomusta he eivät ehdi kahdessa kuukaudessa tehdä.

    • ............

      esimerkiksi Seremoniassa toimitusajat ovat 12-16 vkoa. Itse olen 160 pitkä ja korkokenkien kanssa useita pukuja soviteltuani kaikki puvut olivat silti noin 15-20 senttiä liian pitkiä. Eli varsinkin jos laitat hieman matalakorkoisemmat kengät, ei ongelmaa puvun pituuden kanssa tule. Toivottavasti liikkeestä löytyy sopiva, tai ainakin sellainen, jonka esim. kaventamalla saa sinulle sopivaksi :D

    • ............

      ...suosittelen tosiaan sitä Seremoniaa. Saa todella hyvää palvelua. Sovitusaikoja ei tosin anneta ennen kuin on puku tilattu tai maksettu, mutta paikalle saa mennä milloin vaan ja heti kun on myyjä vapaa, saa sovitusapua. Itsekin sovittelin pukuja 4 tuntia ja löytyihän se sieltä. Ovat hieman erikoisempia, mutta superkauniita. Seremonian nettisivuilta löytyy kuvia suurimmasta osasta pukuja. Hinnat ei ehkä ole mitään edullisimpia, mutta ei ne puvutkaan tylsiä ole.. :D eli suosittelen lämpimästi!

    • morsian2008

      jep. eli mukavaa palvelua sai ainakin meslew liikkeestä, sen tiedän, netistä sitten katselin kuvia niin sovittamaan en mennyt, ku ei ollut mun juttu. ja just iteki pitkä, puvut yleens pidempii et lyhyet saa korot ja voi lyhentää, niin meil jättiläisil on mahkuja. ja jos uskallat lähteä hesan ulkopuolelle niin morsiusgalleria tampereella on ihku paikka, mukavat myyjät ja puvut on tangossa ilman tilaamista. turussa sydänkäpy-liikkeessä pukuja paljon samoin marinette-liikkeessä. rohkeasti sekaan vaan, jostain vielä puvun saa heti, kaverini meni viikko ennen häitä hakemaan, ei oikein ennen voinut, kun oli raskaana...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe