Liian myöhässä liikkeellä?

vvkp

Olen lähdössä la:na katselemaan hääpukuja.. Varasin ajan liikkeeseen sovitusta varten, mutta kun kyselin toimitusaikoja niin ne olivat lähes 4 kk:tta.. eli olen liian myöhään liikkeellä jos haluan tilata puvun..:( Häihin on 3kk 10 päivää.. Harmittaa pirusti, jos en saa sellaista pukua kun haluan.. Ellei sitten tangosta löytyisi suoraan sopivaa pukua, mutta kun ongelma on nyt se, että olen 178cm pitkä niin onko puvut liian lyhyitä.... Kuinka paljon aiemmin te olette pukunne hankkineet???? Ja suosittelettekö jotain erityistä liikettä Helsingissä??

4

662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aiemmin

Ryhdyin hankkimaan pukua 2 kuukautta ennen häitä. Teetin puvun ompelijalla ja saan sen ensi viikolla. Ainakin selkeälinjaisen yksinkertaisen puvun saa siinä ajassa, mutta monimutkaista pukua ompelija ei olisi kuulemma ehtinyt tekemään. Itse saan kyllä täysin mieleiseni ja näköiseni puvun. Helsingistä Morsmaikku-liikkeestä luvattiin puku myös 2 kuukaudessa (jos tangosta ei löydy sopivaa), mutta sitä liikettä en sitten käyttänyt, vaikka puvut olivat kyllä hienoja. Mutta sielläkin ehtona oli muistaakseni, että mitään hirveän monimutkaista pukuluomusta he eivät ehdi kahdessa kuukaudessa tehdä.

• ............

esimerkiksi Seremoniassa toimitusajat ovat 12-16 vkoa. Itse olen 160 pitkä ja korkokenkien kanssa useita pukuja soviteltuani kaikki puvut olivat silti noin 15-20 senttiä liian pitkiä. Eli varsinkin jos laitat hieman matalakorkoisemmat kengät, ei ongelmaa puvun pituuden kanssa tule. Toivottavasti liikkeestä löytyy sopiva, tai ainakin sellainen, jonka esim. kaventamalla saa sinulle sopivaksi :D

• ............

...suosittelen tosiaan sitä Seremoniaa. Saa todella hyvää palvelua. Sovitusaikoja ei tosin anneta ennen kuin on puku tilattu tai maksettu, mutta paikalle saa mennä milloin vaan ja heti kun on myyjä vapaa, saa sovitusapua. Itsekin sovittelin pukuja 4 tuntia ja löytyihän se sieltä. Ovat hieman erikoisempia, mutta superkauniita. Seremonian nettisivuilta löytyy kuvia suurimmasta osasta pukuja. Hinnat ei ehkä ole mitään edullisimpia, mutta ei ne puvutkaan tylsiä ole.. :D eli suosittelen lämpimästi!

• morsian2008

jep. eli mukavaa palvelua sai ainakin meslew liikkeestä, sen tiedän, netistä sitten katselin kuvia niin sovittamaan en mennyt, ku ei ollut mun juttu. ja just iteki pitkä, puvut yleens pidempii et lyhyet saa korot ja voi lyhentää, niin meil jättiläisil on mahkuja. ja jos uskallat lähteä hesan ulkopuolelle niin morsiusgalleria tampereella on ihku paikka, mukavat myyjät ja puvut on tangossa ilman tilaamista. turussa sydänkäpy-liikkeessä pukuja paljon samoin marinette-liikkeessä. rohkeasti sekaan vaan, jostain vielä puvun saa heti, kaverini meni viikko ennen häitä hakemaan, ei oikein ennen voinut, kun oli raskaana...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe