Ollaan lähdössä vietnamiin tammikuussa ja heräsi tietenkin kysymys kun palstoja luin. Sivuilla kun lukee että olutkulttuurin taso ei hätkähdytä.
Saako sieltä sitä kuuluisaa thaimaalaista singhaa?
Se on namia. Jos sitä on niin muuta olut merkkiä ei kaivatakkaan.
Saako vietnamista singhaa?
7
1415
Vastaukset
- vietcongi
ehkä ei ;-) Isoimmissa marketeissa voipi olla myynnissä ja joissain Saigonin pubeissa. Kyllä Vietnamissa on ihan hyvät olutvalikoimat.
- Nautiskelija
No hyvä hyvä :)
Ai että kun sais kylmää singhaa rantakuppilan hanasta.
No ehkä sieltä saa jotain parempaa kuohuvaa ;)
- -:-
Biere La Rue:ta on kehuttu, mutten itse ole sitä vielä päässyt maistamaan. Vuodenvaihteessa siihenkin tulee korjaus. :)
Omiin periaatteisiini kuuluu, että ulkomailla juon aina mahdollisuuksien mukaan paikallisia oluita. Ylikansallisten olutjättien liemiä nyt saa mistä vain. Vietnamilaisia mallasjuomia sen sijaan tulee aika harvoin muualla vastaan, joten miksei paikan päällä ollessaan kävisi sitten niitä läpi?
Mukavampi jättää rahansa siihen maahan missä vierailee, eikä tukea multikansallisia superyhtiöitä, joiden mukana rahaa virtaa ulkomaille. Sama paikallisuuden suosiminen koskee oluiden lisäksi tietysti myös ruokaa ja muita ostoksia.- vietcongi
täällä. Oma suosikkini Vietnamissa on punainen Saigon olut, siis etiketti on punertava, sitä on myös vihreällä etiketillä sekä vihreässä pullossa (myös OK), siis kolmea eri laatua. Suosittelen vierailua johonkin paikalliseen supermarkettiin ja sieltä hyllyä tyhjentämään ;-)
- Nautiskelija
vietcongi kirjoitti:
täällä. Oma suosikkini Vietnamissa on punainen Saigon olut, siis etiketti on punertava, sitä on myös vihreällä etiketillä sekä vihreässä pullossa (myös OK), siis kolmea eri laatua. Suosittelen vierailua johonkin paikalliseen supermarkettiin ja sieltä hyllyä tyhjentämään ;-)
En malta odottaa.
- Juka
Nautiskelija kirjoitti:
En malta odottaa.
Saigon-olutta punaisella tai vihreällä etiketillä varustettuna tai sitten omaa suosikkiani 333:sta (lausutaan ba ba ba) ja avot.
- dePiili
Kannattaapi olla sitten kuitenkin tarkkana, nimittäin jotkut olutmerkit ovat kuitenkin ulkomaalaisissa omistuksessa Vietnamissakin. Ainakin joidenkin oluiden pullon kyljessä luki esimerkiksi brewed under supervision of Carlsberg.
Olen samaa mieltä, että maassa maan oluella, eikä Vietnamin olut tarjonta nyt niin huonoa ole. Jos vertaa esimerkiksi Suomalaisen oluen tarjontaan, niin kuus nolla menee Vietnamille. Toki samanlainen sairaalloinen lagerpainotteisuus oli siellä havaittavissa.
Monissa kaupungeissa oli omat paikalliset oluensa kuten Festival Beer Huessa, niin ja tietysti Bia Hoi on must Vietnamissa käydessä :-)
Vietnamissa ollessa voi siis Singhan jättää ihan rauhassa vaikka pedojen juotavaksi siella jossain phuketissa tai kokissa ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904