...ON niiiin Makee, että piti laittaa Ihan oma Aloitus=D
Vaikkakin laitoin aiheesta jo Nuoruuden rakkaus aloitukseen oman kommenttini:)
Tunne Kun ON Rakastunut, vatsassa ON Perhosia, sanat puuroutuu Rakkaan kanssa Jutskatessa...saati sitten Kosketukset...Pyörryttää, Sydän Hakkaa Tuhatta, Punastuttaa, Jännittää...Kaikkea mahdollista=D Ruoka ei maita...
Onko Sinulla ollut samoja Tunteita?
Rakastumisen Tunne!
36
1035
Vastaukset
Itse liittäisin kuvaamasi tunteet lähinnä huumaavaan ihastumiseen, joka kutittelee kaikki aistit äärimmilleen.
Rakkaus pitää kyllä perhoset vatsassa, mutta puhuminen ja muu kanssakäyminen sujuu jo tasaisemmin. Rakkaus lämmittää ;D- lisääntyminen
alkuun...se kun on ohi...niin tunnetta ei tarvita...ja kun ei ole lisääntymisen tarvetta, tuota tunnetta ei tule...sappuu hiipien vaihdevuodet...eli et ole VIELÄ siinä asti...onhan sulla ehkäsy kunnossa...saattaapi olla virkku munasolu siellä oottamassa...
- namisuku
...minä Olen IHAN sekaisin, Aina kun Rakastun...Huom. Aina kun Rakastun...heh;)
- namisuku
lisääntyminen kirjoitti:
alkuun...se kun on ohi...niin tunnetta ei tarvita...ja kun ei ole lisääntymisen tarvetta, tuota tunnetta ei tule...sappuu hiipien vaihdevuodet...eli et ole VIELÄ siinä asti...onhan sulla ehkäsy kunnossa...saattaapi olla virkku munasolu siellä oottamassa...
...kyllä ne Virkut M.Solut on jo finiittos:()
47v tulin vielä raskaaksi, mutta se meni (luonto) kesken:(
Kyllä se Rakkauden tunne sykkii (vieläkin?) niiiin helkutin Vahvana=D
- Pirre*
pettymys joka seuraa rakastumista, eikö sekään suitse mahdollista rakastumisen tunnetta jo etukäteen? :)
- namisuku
...Tietenkään:)
Oma Rakas Mies ON Aina Varma Kohde...heh;)
Ulkopuolella Oman Suhteenkin voi rakastua...silleen....Sopivasti ja ketään Loukkaamatta...Rajallisesti, Sinähän tiedät:)
- Heikunkeikku
..kuulostaa TOSI ihanalta. Kuvaamasi tunne on ollut, mutta siitä on todellakin tosi kauan aikaa.
Olen ehkä liian varovainen kaikessa.
En ihastu helposti. Minun täytyy tuntea ihminen, ennen kuin uskallan "antaa itselleni luvan" ihastua saati sitten rakastua.
Toivottavasti joskus kompastun mukavaan mieheen ja sydän alkaa väpättää... :)
Mutta pitäis olla semmonen väpätys, että tietäis sen kestävän koko loppuelämän.- namisuku
...Tietää mitä seinän takana ON tarjolla;)
- lekuriin
sanat puuroutuu, on kyse verenkiertohäiriöstä.
- namisuku
...välttämättä...Rakkaus teettää samoja oireita=D
- wilma60
Tuollaisista tunteista taitaa olla aikaa pian 30 vuotta ja tällä hetkellä sydän on ympäröity sellaisella panssarilla ettei tuollaisia tunteita pääse varmaan enää ikinä tuntemaan. Ero on vielä sen verran tuore etten todellakaan anna itselleni edes mahdollisuutta tuollaisiin tunteisiin. Tosin eipä sellaisiin olisi tällä tuppukylällä edes tilaisuutta. Sydän on rikki ja kyllä siihen syvä haava jää loppuelämäksi. Särjettyä ruukkua ei saa ehjäksi millään. Paikata sen voi kyllä, että kyllä siihen halkeama jää.
- namisuku
...Sinua:(
Eheytä SydänMesi ja Lähde Liitoon=D
Elä Itsellesi, Olet sen Arvoinen:)
Kaikkea hyvää=D
- valitettavasti
tunteet syvät on toisen miehelle...käääk.
- namisuku
...Sinulla?
Pitäähän Ihmisen Tuntea=D
Repiä rikki EI saa:(
- neljästi " vain"
16-vuotiaana, 24-vuotiaana, 28-vuotiaana ja 50-vuotiaana. Kaikkia seurasi pettymys ja kuinka mahdotonta on joka kerta uskoa, ettei toinen tunne samoin! Joka kerta muistan edellisen kerran, kunnes seuraava kerta osuu kohdalle. Ja yhä edelleen uskon, ettei minun aikani ole vain vielä tullut. Minusta ne romanssitkin näyttävät niin ihanilta sivusta seurattuna, että itken vuolaasti sellaisia nähdessäni. Tahtoo kanssa!
- aatami autuas
..eppäilin vahvasti, jotta onko miull hummeetivesi lopullisesti sakkaroetuna... Havahuin pellon reunassa, haaveilemassa. Siinä minä, vanaha äijänkäppänä, revin terälehtiä päivänkakkarasta...
- neljästi "vain"
aatami autuas kirjoitti:
..eppäilin vahvasti, jotta onko miull hummeetivesi lopullisesti sakkaroetuna... Havahuin pellon reunassa, haaveilemassa. Siinä minä, vanaha äijänkäppänä, revin terälehtiä päivänkakkarasta...
Valokuva sotainvalidien kuntoutuslaitoksen seinällä kertoi omaa kieltään: Ei jäänyt epäselväksi, etteivätkö kuvan vanhukset olleet rakastuneita toisiinsa.
- namisuku
....Sinä Ehdit vielä sen Oikean Kanssa Suuteloida;)
- neljästi "vain"
namisuku kirjoitti:
....Sinä Ehdit vielä sen Oikean Kanssa Suuteloida;)
Nuorena yölliset sankarit katosivat aamunkoitteessa kuin tuhka tuuleen. Nyt ne katoavat hyvissä ajoin ennenkuin mitään ehtii tapahtua. Kumpikaan ei ole parempi vaihtoehto. Aina ne katoavat.:)
- namisuku
neljästi "vain" kirjoitti:
Nuorena yölliset sankarit katosivat aamunkoitteessa kuin tuhka tuuleen. Nyt ne katoavat hyvissä ajoin ennenkuin mitään ehtii tapahtua. Kumpikaan ei ole parempi vaihtoehto. Aina ne katoavat.:)
...vaan;)
- Mutta kun
Kevät hämää ja tunteet jyllää. Ei vain saa kontaktia ihastuksen kohteeseen. Ei perhosia mahassa, ei sydämen hakkaamista eikä edes jännittämistä.
Kaikki nuo ovat tuttuja tunteita mutta nyt
jäävät toteutumatta :(- namisuku
....Miksi?
- Kaivanto
mainitsemasi "ruoka ei maita" olis ihan kiva. Vaikka joka päivä, nimimerkillä "maistuu se".
- namisuku
...se Ruokapuoli oli enemmin Nuorenpana...mut kyllä nytkin joskus;)
- -tiina
siltä se tuntuu ja se on upeeta sen takia ei paljoo uskallaakkaan kattoo sillä silmällä kun omaa miestään ettei vaan pääse lipsahtaan kaidalle polulle kyllä se on vieläkin niin tuoreessa muistissa vaikka siitä on kohta kakskyt vuotta.
- namisuku
....sitä PITÄÄ ja Saakin Muitakin Katsoa ja Halatakkin ja Antaa vaikka Pusun Poskelle...ja (vähän Nipistellä)...heh;)
- jartsev
Vatsassa on perhosia, sanat ja ajatukset puuroutuu ja ....
- namisuku
...se vaan ON;)
- tuulakaija
Moi niin tosiaan ikä ei katso rakastumista.mä olin sellaisessa hurmassa pari viikkoa,Todella ihana tunne ja muut murheet unohtui.Mutta nyt tunnettu 7 vuotta , onko sama tunne vielä, eipä juuri mutta kun miettiin miten kaikki alkoi sit miettii eipä mukavemmaksi mennä.
- namisuku
....joskus tapahtuu niin, että Rakkaus tod. muuttaa muotoaan....tavallaan (kesymmäksi)...ajan kanssa:()
Kiihko (joku tutkimus) kestää kaksi vuotta???
Ihminen ON Kiihkeä silloin kun Tuntuu Siltä, vaikka olis ollu40v Yhdessä=D
No eikun oikeesti tosi ihanaa jos sulla on nyt tuollaiset tunteet ja tuollainen tilanne menossa. Onnea vaan oikein kovasti.
Omalla kohdalla tää rakkaus on jo aika päiviä sitten muuttunut arkiseksi rakastamiseksi.
Mutta toki muistan millaista oli rakkauden ensi huuma: elämään ei mahtunut mitään muuta, oli vielä kevät ja muutenkin kaikki heräsi talven jälkeen ja oikein roihahti! Kyllä oli ihanaa!
Nyt nauti siitä tunteesta! Se on ihaninta mitä ihminen voi kokea!- namisuku
....nyt hirveen silleen, 14v YhteisEloa=D
Mutta kyllä vieläkin Tuntuu (Kaikki Kiva) NIIIN Namilta...heh;)
Viime Syksy oli yhtä HUUMAA, TV_sellaista, kun Skandinavian Hunksien Poitsut kävi meillä Kotona filmaamassa ja Tarjoilin Heille Illallista=D - sunburst
namisuku kirjoitti:
....nyt hirveen silleen, 14v YhteisEloa=D
Mutta kyllä vieläkin Tuntuu (Kaikki Kiva) NIIIN Namilta...heh;)
Viime Syksy oli yhtä HUUMAA, TV_sellaista, kun Skandinavian Hunksien Poitsut kävi meillä Kotona filmaamassa ja Tarjoilin Heille Illallista=Dkylläpä namisuku on päässyt herkuttelemaan :P Minkäslaista illallista heille tarjoilit? ;)
- namisuku
sunburst kirjoitti:
kylläpä namisuku on päässyt herkuttelemaan :P Minkäslaista illallista heille tarjoilit? ;)
...kaikki Kundit Halaten vastaan...Poitsut pääsi valmiiseen pöytään, joka oli katettu, kynttilät ja kaikki:)
Tarjolla oli Pastaa, Kanaa ja fetaSalaattia ja juomaksi roseViiniä KristalliLaseista:)
Jälkkäriksi Kahvit (piparilla) no ei....Konjakilla;)
Ja sen jälkeen Makkarin puolelle, koko Poppoo.......Ottamaan YhteisValokuvia, minä tietysti keskellä;) (Oli silloin valoisin huone ottaa valokuvia=D
osa Tästä kaikesta tuli 20.10.2007 suorassa huuma-lähetyksessä=D - Sunburst
namisuku kirjoitti:
...kaikki Kundit Halaten vastaan...Poitsut pääsi valmiiseen pöytään, joka oli katettu, kynttilät ja kaikki:)
Tarjolla oli Pastaa, Kanaa ja fetaSalaattia ja juomaksi roseViiniä KristalliLaseista:)
Jälkkäriksi Kahvit (piparilla) no ei....Konjakilla;)
Ja sen jälkeen Makkarin puolelle, koko Poppoo.......Ottamaan YhteisValokuvia, minä tietysti keskellä;) (Oli silloin valoisin huone ottaa valokuvia=D
osa Tästä kaikesta tuli 20.10.2007 suorassa huuma-lähetyksessä=Dkun on jäänyt näkemättä tuo ohjelma. Varmasti huumaavat muistot sinulla siitä ;)
- namisuku
Sunburst kirjoitti:
kun on jäänyt näkemättä tuo ohjelma. Varmasti huumaavat muistot sinulla siitä ;)
...olla jossain netissä...itse en osaa hakea....olen kyllä yrittänyt:(
Juups, Tosi Kivat Muistot jäi=D
Ja Tyttönikin voitti Nykin Matkan...huuman Pelissä: Silloin kun meidän Tanja oli Pieni...oli se tytölleni hiukka shokki...joutua lavalle kilpaileen suorassa lähetyksessä:)
Äiti sai kuulla kunniansa...Aina sä järjestät tällasia juttuja...heh..marmatti Tanja=D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1151781
- 881439
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834