Perheriita

nmn

Olen naimisissa vielä muslimimiehen kanssa, mutta pian eroamassa. Emme ole päässeet minkäänlaiseen sopuratkaisuun mistään asiasta, joista tärkein on lapsen huoltajuus. Olen käytännössä hoitanut lapsen lähestulkoon yksin. Mieheni ei luota minun kykyihin hoitaa lasta, mutta ei myöskään ota vastuuta lapsen hoidosta. Kaikki asiat pitäisi mennä mieheni mielen mukaan.

Riitelimme taas jälleen ja huvittavinta mitä hän laukoi oli: "sinä alistat minua"!

Itse pidin tuota kommenttia lähinnä viikon.... VUODEN vitsinä. Suomainen nainen alistaa arabi-muslimimiestä!

Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?

11

3126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmmmm

      Poikalapsi on aina parempi muslimeille.Mun ukko on illat menossa aina ja duunissa muulloin.
      Perheongelmat hoidetaan tuolla tavalla.Jos ehdotan avioeroa tulee uhkailuita ja kuinka sossut vie lapsen sijaisperheelle.
      Olen suunnittelemassa eroamista.

      • Married to a muslim

        .. Ja osanotoilla tilanteitanne kohtaan, jotka todella sydämestäni toivon että saatte selvitettyä, tavalla tai toisella, mutta pakko sanoa, että onko AINA pakko yleistää??!
        Teidän kohdalle on sattunut paskat tapaukset, en tiedä alkukohtia eikä mun tarvitsekkaan.
        Mutta okei, ehkä on niin että useimmiten nämä avioliitot menee päin metsiä (kauniisti sanottuna), mutta on olemassa myös poikkeustapauksia.
        Ja se mikä tossa tekstissä pisti silmään ja otti sydämmeen oli kohta missä luki että poikalapsi on aina parempi muslimille. Paskapuhetta suoraan sanottuna. Joo, ehkä osalle muslimeita onkin, mutta mulla ja (muslimi)miehelläni on ihana kaunis 5vuotias tytär,ja on isänsä ylpeyden aihe kaikella tapaa, heillä ihan erityinen suhde ja omat juttunsa, ovat parhaita kavereita toki siis osaa isi olla ankarakin tilanteen niin vaatiessa, mutta on mahtava isä tyttärelleen, en parempaa ois voinu toivoa. Eikä koskaan raskauden aikana sanonut toivovansa poikaa. Ja kun saatiin tietää että tyttö tulossa, oli isi onnesta soikeena.
        Nyt odotetaan pikkukakkosta, ja ei tälläkään kertaa väliä kumpi tulee. Ukko sanoo vaan että oishan se kiva jos ois yks kumpaakin, mutta kyllä hän ilomielin ottaa vastaan vielä toisenkin pienen prinsessan.
        Eli siis sanokaa nyt tähänki tekstiin mitä haluatte, mutta sainpahan sanottua mitä halusin. Ahdistaa kun mustamaalataan ne hyvätkin ja normaalit tapaukset. Niitäkin on. Jopa muslimeissa.


      • Oikein vai väärin?
        Married to a muslim kirjoitti:

        .. Ja osanotoilla tilanteitanne kohtaan, jotka todella sydämestäni toivon että saatte selvitettyä, tavalla tai toisella, mutta pakko sanoa, että onko AINA pakko yleistää??!
        Teidän kohdalle on sattunut paskat tapaukset, en tiedä alkukohtia eikä mun tarvitsekkaan.
        Mutta okei, ehkä on niin että useimmiten nämä avioliitot menee päin metsiä (kauniisti sanottuna), mutta on olemassa myös poikkeustapauksia.
        Ja se mikä tossa tekstissä pisti silmään ja otti sydämmeen oli kohta missä luki että poikalapsi on aina parempi muslimille. Paskapuhetta suoraan sanottuna. Joo, ehkä osalle muslimeita onkin, mutta mulla ja (muslimi)miehelläni on ihana kaunis 5vuotias tytär,ja on isänsä ylpeyden aihe kaikella tapaa, heillä ihan erityinen suhde ja omat juttunsa, ovat parhaita kavereita toki siis osaa isi olla ankarakin tilanteen niin vaatiessa, mutta on mahtava isä tyttärelleen, en parempaa ois voinu toivoa. Eikä koskaan raskauden aikana sanonut toivovansa poikaa. Ja kun saatiin tietää että tyttö tulossa, oli isi onnesta soikeena.
        Nyt odotetaan pikkukakkosta, ja ei tälläkään kertaa väliä kumpi tulee. Ukko sanoo vaan että oishan se kiva jos ois yks kumpaakin, mutta kyllä hän ilomielin ottaa vastaan vielä toisenkin pienen prinsessan.
        Eli siis sanokaa nyt tähänki tekstiin mitä haluatte, mutta sainpahan sanottua mitä halusin. Ahdistaa kun mustamaalataan ne hyvätkin ja normaalit tapaukset. Niitäkin on. Jopa muslimeissa.

        Kuka täällä nyt yleistää? Edelliset vain kertoivat omakohtaisista kokemuksistaan! Sitten toisaalta sinä sanot: "... mutta pakko sanoa, että onko AINA pakko yleistää??!
        ...Mutta okei, ehkä on niin että useimmiten nämä avioliitot menee päin metsiä (kauniisti sanottuna), mutta on olemassa myös poikkeustapauksia."

        No niin. Tuohan on selvä yleistys, että useimmiten ko. avioliitot menevät päin honkia. Mielestäni tosin täysin realistinen ja terve sellainen. Ei kaikki yleistäminen ole pahasta, mikäli se perustuu tietoon. Jos hunnit tulevat kaupungin porteille, kumpi on oikea toimintatapa: yleistää ja olla avaamatta portteja vai olla yleistämättä ja ottaa heidät avosylin vastaan?


      • married to a muslim
        Oikein vai väärin? kirjoitti:

        Kuka täällä nyt yleistää? Edelliset vain kertoivat omakohtaisista kokemuksistaan! Sitten toisaalta sinä sanot: "... mutta pakko sanoa, että onko AINA pakko yleistää??!
        ...Mutta okei, ehkä on niin että useimmiten nämä avioliitot menee päin metsiä (kauniisti sanottuna), mutta on olemassa myös poikkeustapauksia."

        No niin. Tuohan on selvä yleistys, että useimmiten ko. avioliitot menevät päin honkia. Mielestäni tosin täysin realistinen ja terve sellainen. Ei kaikki yleistäminen ole pahasta, mikäli se perustuu tietoon. Jos hunnit tulevat kaupungin porteille, kumpi on oikea toimintatapa: yleistää ja olla avaamatta portteja vai olla yleistämättä ja ottaa heidät avosylin vastaan?

        Onko se oikein niitä muslimimiehiä kohtaan, ketkä ovat hyviä aviomiehiä/isejä, että kokoajan mustamaalataan??!
        Minun mielestäni ei.
        Tunnen mieheni kautta paljon muslimiperheitä, enkä tiedä mitä kenenkin ovien takana tapahtuu, mutta osaavat olla lämpimiä, ihania ja toisistaan välittäviä ihmisiä.
        Heidän kulttuurissaan on paljon hienoja, arvokkaita ja positiivisiakin puolia.
        Toivoisin että ihmiset vähän useemmin kirjoittaisivat myös hyviä kokemuksiaan, sillä olen kyllä aika satavarma, että en ole se ainut suomalainen joka on onnellisesti naimisissa muslimimiehen kanssa.
        Noh, tee sinä hunniesi kanssa mitä haluat,mutta mielestäni en tehnyt mitään väärää kertoessani omia kokemuksiani, jotka ovat positiivisia.


      • kersanttipippuri
        married to a muslim kirjoitti:

        Onko se oikein niitä muslimimiehiä kohtaan, ketkä ovat hyviä aviomiehiä/isejä, että kokoajan mustamaalataan??!
        Minun mielestäni ei.
        Tunnen mieheni kautta paljon muslimiperheitä, enkä tiedä mitä kenenkin ovien takana tapahtuu, mutta osaavat olla lämpimiä, ihania ja toisistaan välittäviä ihmisiä.
        Heidän kulttuurissaan on paljon hienoja, arvokkaita ja positiivisiakin puolia.
        Toivoisin että ihmiset vähän useemmin kirjoittaisivat myös hyviä kokemuksiaan, sillä olen kyllä aika satavarma, että en ole se ainut suomalainen joka on onnellisesti naimisissa muslimimiehen kanssa.
        Noh, tee sinä hunniesi kanssa mitä haluat,mutta mielestäni en tehnyt mitään väärää kertoessani omia kokemuksiani, jotka ovat positiivisia.

        Sinähän olisit voinut toimia juuri niin, että olisit lisännyt rikaksi rokkaan oman (positiivisen) kokemuksesi ja jättää asia siihen. Mutta ei: sinun piti saada soittaa suutasi yleisemmällä tasolla ja samalla nonsoleerata muiden ihan yhtä tosia ja aitoja kokemuksia. Jokaisella on oikeus kertoa asioista kuten ne itse näkee ja kokee, siinä ei sinun yleisnärkästynyt määintäsi paina mitään. Miten se hyviä muslimimiehiä koskee, jos huonoja arvostellaan? Mitä se on hyvistä kokemuksista pois jos huonoistakin kerrotaan? Ihmeellistä sensuurimeininkiä.


      • married to a muslim
        kersanttipippuri kirjoitti:

        Sinähän olisit voinut toimia juuri niin, että olisit lisännyt rikaksi rokkaan oman (positiivisen) kokemuksesi ja jättää asia siihen. Mutta ei: sinun piti saada soittaa suutasi yleisemmällä tasolla ja samalla nonsoleerata muiden ihan yhtä tosia ja aitoja kokemuksia. Jokaisella on oikeus kertoa asioista kuten ne itse näkee ja kokee, siinä ei sinun yleisnärkästynyt määintäsi paina mitään. Miten se hyviä muslimimiehiä koskee, jos huonoja arvostellaan? Mitä se on hyvistä kokemuksista pois jos huonoistakin kerrotaan? Ihmeellistä sensuurimeininkiä.

        Noh, mä en nyt aio ottaa itteeni mitenkään kenenkään "määintää...", saatte arvostella ihan mielellänne mun sanomisiani.
        Ihan niin että pahoillani olen muitten huonoista kokemuksista, ja toivon ja uskon että on muitakin niitä kenellä on positiivisia kokemuksia.
        Ja teillä kenellä on asiat huonosti omienne kanssa, niin todella toivon että saatte ne jotenkin järjestymään, vaikka ette yhdessä pysyiskään, niin todella toivon että pääsette eroon miehistä jotka ei ole teille ja lapsillenne ilmeisestikkään hyväksi.
        Ja sulle edelliselle, mä en aio energiaani tuhlata täällä riitelemiseen, kuhan sanoin omat kokemukseni ja mielipiteeni ja turhautumiseni siitä, että miten aina näitten huonojen kokemuksien varjolla myös samalla mustamaalataan kaikki ne hyvätkin muslimimiehet. Jos joku siitä ottaa nokkiinsa niin aivan sama mulle. Hyvää elämää kaikille


    • parin muslimin

      kanssa ja totesin että ei ei ei

      tuli ongelmia niin uskomattomista asioista ja ihmeellistä mentaliteettia, kahvillakaan ei olis saanu istua..

      huh.. hankkiudu eroon vaan! ja katoki ettei kaappaa lastas. näitäkin tapauksia on sattunu, tiedän muutamia Suomestakin.

      • nainen joka oli kuulema mies

        Kyllä moni nuori muslimimies on niin kouluttamaton ja tietämätön omasta uskonnostaan että luulee voivansa turvata uskontoon kaikissa maallisissa riidoissakin.

        Olin myös epäonnisessa muslimiliitossa. Vähän väliä sain moitteita siitä että en ole edes nainen! Että käyttäydyn kuin mies. No, minulla on lyhyet hiukset, käytän housuja, en meikka, käyn työssä ja maksoin silloin lähes kaikki laskut. Tosi miehekästä. Mutta jonkun piti se vastuukin kantaa.

        Hän haki kotimaastaan sitten 15v. nuoremman mekko-huivi-vaimon palvelemaan itseään. Oikeen mukava tyyppi kylläkin, tapasimmekin joskus.

        Nykyään minulla menee aina vaan paremmin. Heidän perheensä on konkassa kännykkälaskuja myöten. Huhhuh kun helpotti.


      • €$@
        nainen joka oli kuulema mies kirjoitti:

        Kyllä moni nuori muslimimies on niin kouluttamaton ja tietämätön omasta uskonnostaan että luulee voivansa turvata uskontoon kaikissa maallisissa riidoissakin.

        Olin myös epäonnisessa muslimiliitossa. Vähän väliä sain moitteita siitä että en ole edes nainen! Että käyttäydyn kuin mies. No, minulla on lyhyet hiukset, käytän housuja, en meikka, käyn työssä ja maksoin silloin lähes kaikki laskut. Tosi miehekästä. Mutta jonkun piti se vastuukin kantaa.

        Hän haki kotimaastaan sitten 15v. nuoremman mekko-huivi-vaimon palvelemaan itseään. Oikeen mukava tyyppi kylläkin, tapasimmekin joskus.

        Nykyään minulla menee aina vaan paremmin. Heidän perheensä on konkassa kännykkälaskuja myöten. Huhhuh kun helpotti.

        Nyt me suomalaiset veronmaksajat sitten elätämme sekä sinun ex-miehesi että tämän uuden tuontivaimon. Kiitos paljon.


      • elättäjät huom.
        €$@ kirjoitti:

        Nyt me suomalaiset veronmaksajat sitten elätämme sekä sinun ex-miehesi että tämän uuden tuontivaimon. Kiitos paljon.

        Pankaa heti suhde poikki jos teidän pitää tehdä miesten hommat (maksaa laskut) mutta teeskennellä ulospäin että mies tekee sen. Nämä miehet on sitä pohjasakkaa.


    • "alistan"

      "Suomainen nainen alistaa arabi-muslimimiestä!"

      No meillä kylläkin minä päätän kaikesta tärkeästä. Monesti tiukkaan mieheltä, että sano nyt sinäkin joskus mitä haluat, ettei aina tehdä niinkuin minä haluan. Mies sanoo, että kun vaimo on tyytyväinen niin hänkin on tyytyväinen. Kyllä minä tavallani koen, että alistan ja pompottelen miestäni, mutta itsepä niin näköjään haluaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe