Kiitos sinulle, joka laitoit tietoa hotellista. Vielä lisää kysyisin, mitä taxi maksaa rodoksella cactuksesta keskustaan 1km, kun olen 2vk ja kävelen kyynärsauvoilla, niin olisi kiva tietää miten voisin helpoiten liikkua. Olen 50v, mutta tosi nuorekas. Lisäksi se, että onko hetelissa lääkäriä tai kuinka lähellä sellainen on hotelia? Etsin kyllä netin kartaltakin jotain, mutta jos sattuu tarve jne, myös lähin hospital?
Kaunis kiitos sinulle !
ulla
8.6.08 Rodos
6
2434
Vastaukset
- Cactuksen valitsisin
Taxi on varmaan jotain 3-4 euroa, lennosta otettuna halvempi kuin soitettuna. Rodoksella on suomalais-kreikkalainen naislääkäri nimeltään Fotini Polemikou. (Hänellä on suomalainen äiti ja hän puhuuu sujuvasti suomea.) Hänen vastaanottonsa on n. kilometrin päässä Cactuksesta mutta hän tekee kyllä hotellikäyntejä.
Jos haluat lisää tietoa Rodoksesta niin vastailen jos osaan, olen käynyt siellä monta kertaa. Olen muuten samaan aikaan siellä, menen pari päivää aikaisemmin ja olen myöskin 2 viikkoa. Ja ikäluokkakin on sama.- kysyisin....
...vielä lisää sinulta. Olen lähdössä ystävättäreni kanssa, joka täytää 50v ja mietinkin mikä ruokapaikka voisi olla rodoksella sellainen, jonne voitaisiin mennä syömään? Lisäksi minkälaista ilta elämää voisit suositella tän ikäsille. Itse havittelen, jotain missä ei olisi suomalaisia esiintyjiä tai mitään suomipubia.
Mun tyttäreni tulee toiselle viikolle oulusta ja sitten kyllä onkin tiedossa mitä tehdään...shoppaillaan...huh ..huh.
Ystäväni on kyllä käynyt rodoksella, samoin tyttäreni 17v, mutta itse en ole käynyt ja kun olen hitusen vahva ihminen,hyvä suunnistamaaan jne, luotakin vain itseeni enempi kuin muihin kavereiheni. Entä vanha kaupunki? Kannattaako käydä?
Kiitos taas sinulle
umal - Cactuksen valitsisin
kysyisin.... kirjoitti:
...vielä lisää sinulta. Olen lähdössä ystävättäreni kanssa, joka täytää 50v ja mietinkin mikä ruokapaikka voisi olla rodoksella sellainen, jonne voitaisiin mennä syömään? Lisäksi minkälaista ilta elämää voisit suositella tän ikäsille. Itse havittelen, jotain missä ei olisi suomalaisia esiintyjiä tai mitään suomipubia.
Mun tyttäreni tulee toiselle viikolle oulusta ja sitten kyllä onkin tiedossa mitä tehdään...shoppaillaan...huh ..huh.
Ystäväni on kyllä käynyt rodoksella, samoin tyttäreni 17v, mutta itse en ole käynyt ja kun olen hitusen vahva ihminen,hyvä suunnistamaaan jne, luotakin vain itseeni enempi kuin muihin kavereiheni. Entä vanha kaupunki? Kannattaako käydä?
Kiitos taas sinulle
umalMulla itselläni on lähisukua siellä, joten en kovin usein syö ulkona enkä muutenkaan ole siellä ihan perusturisti. Oikeastaan ainoa taverna jossa tulee siinä kaupungissa käytyä on Niohori nimeltään. Haluatko sinä hyvää ruokaa ja vaatimattomammat puitteet vai hienoon ravintolaan jossa ruoka on kelvollista? Kreikkalaista vai kansainvälistä ruokaa?
Baareissa ja kahviloissa on paljon valinnanvaraa. Varsinaisia suomipaikkoja ei oikeastaan ole kuin Elli-yökerho, Demis ja Albatrossi, nämä siis kannattaa kiertää kaukaa. (Itse saatan tosin Demiksessä poiketa päivällä kahvilla siellä kun on tuttuja töissä.)
Vanhaan kaupunkiin kannattaa ehdottomasti mennä (sinne pääsee vain porteille asti taksilla muuten on käveltävä), joko aamulla tai illalla kun ei ole liian kuuma. Ilta voi olla mukavampi aika ja kannattaa poiketa pääkaduilta sivummalle sillä sieltä voi löytyä kivoja baareja/ruokapaikkoja. Pääkatujen varsilla on kauppoja, baareja ja ruokapaikkoja mutta niissä kaikissa on yli-innokkaita sisäänheittäjiä joka minulla ainakin herättää epäilyksen hinta/laatusuhteesta.
Tyttärelle tiedoksi että sieltä löytyy kansainvälisten ketjujen liikkeitä (kaikkia ei löydy edes Suomesta). Nykyään on mm. Terranova, Zara, Pull and Bear joissa kivoja vaatteita nuorille.
- cacatus ja Niohorin
Tervehdys vielä ja lämmin kiitos vastauksistasi!
Kysyisin vielä ravintola Niohorin osoitetta tai kuinka /miten lähellä se on hotelli cactusta?
Voisin yllättää ystäväni ja kirjoittaa kyseiseen ravintolaan jotain juttua ja varata samalla pöydän.Menisimme sinne 10.6.tiistaina.
t.ulla- Cactuksen valitsisin
Niohoriin on Cactuksesta puolisen kilometriä. Tarkkaa osoitetta en osaa sanoa, se sijaitsee Kathopouli nimisellä pikkukujalla, katolisen kirkon lähellä. Se on pienehkö perhetaverna ja vaikka siellä englantia puhutaan epäilen että se kielitaito jää vain puhumiseen. Ei siellä varsinkaan viikolla niin täyttä ole että pöytä tarvitsisi varata (turistit ei sitä useinkaan vahingossa löydä kun se on siellä sivukujalla ja siellä ei ole "sisäänheittäjää"), viikonloppuna saattaa kuitenkin olla joskus täyttä.
Ruuan tekee isoäiti, toki nuorempien avustuksella, ja se on todella hyvää kreikkalaista perusruokaa, nam. - Salriella
Cactuksen valitsisin kirjoitti:
Niohoriin on Cactuksesta puolisen kilometriä. Tarkkaa osoitetta en osaa sanoa, se sijaitsee Kathopouli nimisellä pikkukujalla, katolisen kirkon lähellä. Se on pienehkö perhetaverna ja vaikka siellä englantia puhutaan epäilen että se kielitaito jää vain puhumiseen. Ei siellä varsinkaan viikolla niin täyttä ole että pöytä tarvitsisi varata (turistit ei sitä useinkaan vahingossa löydä kun se on siellä sivukujalla ja siellä ei ole "sisäänheittäjää"), viikonloppuna saattaa kuitenkin olla joskus täyttä.
Ruuan tekee isoäiti, toki nuorempien avustuksella, ja se on todella hyvää kreikkalaista perusruokaa, nam.Ollaan äidin ja pikkusiskon kanssa Oulusta lähdössä 8.6. Ialyssokseen. Bussilla pääsee kuulemma helposti Rodoksen kaupunkiin, minkähän hintaista mahtaisi olla? Ollaan on 45-, 17-, ja 14-vuotiaita. Olisi mukava saada myös tietoa enemmän noista ravintoloista molemmissa kaupungeissa :) Millainen paikka mahtaa olla tämä 'perhoslaakso'?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789