SAMURAI MOPOT!

samurai keskustelua

Hei. täällä voitte lähettää kommenttinne samuraita koskevia asioita ja kaikkia kiinan vempeleitä. eikä sitten tekstejä joissa sanotaan niitä paskoiksia koska kyllähän se minun mielestäni ihan hyvä peli on. vaikka ei voi ajaa radalla eikä kestä mitään hirveää hyppelyä. tänne vaan viestiä :)..

31

9223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tumppi-82

      En nyt kerro mielipidettäni Samuraista yms kinukeista.

      Mutta on pakko kysyä mieltä askarruttava asia:
      Tämän foorumin aiheena on endurot ja crossi-pyörät.
      Crossipyörä on suunniteltu crossiradalle. Ja crossirataan kuluu hyppyrit.
      Samurai-myyjät ja useat omistajat käyttävät Samuraista nimitystä crossi-pyörä.
      Mutta kerrot että sillä ei voi (käytännössä) ajaa radalla eikä hyppiä. Eli eihän se silloin täytä crossi-pyörältä vaadittavia ominaisuuksia? Eli mikä siitä tekee mainitsemasi hyvän pelin, paitsi hinta?

    • on.........

      keskustella samurain, apollo, tyscon, yms. paskoista on MUUT MERKIT.

      • omistaja200ccsamuri

        oikea paikka sinulle ois tuolla metri kertaa kaks metrii kokosessa yksiössä kolmen metrin syvydessä keskustelemassa siitä että kuinka sinä voit olla näin vitu tyhmä ja juntti. muista riisua kumpparit ennen kun tulet tuppaan syömää äiti lämmittämää keittoo.. tai oikeestaa voisit tehä nii että otat lautasen väännät siihe ja sitte syöt paskaa ja syöt kunnes kuolet jooko?


    • asfe

      Mulla on samurai cross 50cc ja on ihan hyvä. Ostin joku vuosi sitten honkkarista ja makso 170€.
      plussat:
      -Kulkee 40km/h riittävä metsätiellä ja kotipihassa
      -Aika halpa
      -Hienon näköinen
      miinukset:
      -Ei lähde talven tai pitkän tauon jälkeen aina kovin helposti käyntiin
      -Vähän pieni
      -Toivomisen varaa olisi laadussa vielä hieman(pakoputken alkupäässä on pieni reikä mut ei paljoa haittaa)

      • lassi sevon

        voiko sen ostaa ?


    • soldier of fortune 3434

      joo! aijon itekin ostaa sen samurain mut vaan 70cc. ostansen kesällä hongkongista maksaa 386€. mut samurai on ihan paras merkki! =) =) =)

      • Nimetön

        millainen toi samurai 70cc on ku ajattelin ostaa sen niin onko kellään kokemusta että toimiiko onko vikoja kulkeeko hyvin ja yms...


      • nhölnou
        Nimetön kirjoitti:

        millainen toi samurai 70cc on ku ajattelin ostaa sen niin onko kellään kokemusta että toimiiko onko vikoja kulkeeko hyvin ja yms...

        on vähän vikoja ei melkein ollenkaan jos ei riko
        on muuten hyvä mopo mut liian kallis myin kun oli liian kallis


      • samurain omistaja
        Nimetön kirjoitti:

        millainen toi samurai 70cc on ku ajattelin ostaa sen niin onko kellään kokemusta että toimiiko onko vikoja kulkeeko hyvin ja yms...

        mulla on mut on se ok jos vaihat ryypyn ja pari muuta osaa


      • Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

        millainen toi samurai 70cc on ku ajattelin ostaa sen niin onko kellään kokemusta että toimiiko onko vikoja kulkeeko hyvin ja yms...

        Itellä 125cc samurai välillä ollu rikki mut on saanu aina korjattua ja hyvin kulkee ja keulii jos haluaa


    • mopo

      älä sorru mut ne on joskus kakkoja!!!!!!!
      jos ostat sen vaiha tärinää kestävät mutterit ni se kestää kassa.
      oon ite ostamassa samurai 70cc, et kyl se mökkimopon menee.
      tekee vaik jonkun puuhyppyrin ja ajaa siitä jos haluaa!!!!!!!!!!!!
      KANNATTAA OSTAA!!!!

    • SaEeJo

      Hinta laatu on ihan kohillaan, takaiskari vähän liian löysä, toiminut nyt yli vuoden ilman murheita, kunhan huoltaa ja vaihtaa öljyt, ihan Ok peli. Moottori on riittävä ja hyvä. Rengas koko vähän hankala, ei hirveästi valikoimaa tuossa 10" koossa, itse laitoimme takarekaan vähän leveämmän Kenda merkkise 10"x2.75.

    • mopotyttönen

      Eli kertokaahan nyt tietämättömälle, mahtaako tuo uusi E10-bensiini soveltua nelitahti samurai cross 150 -pyörään..?
      Kiitos asiallisesta vastauksesta.

      • ja e10 sisältää alkoholia joka syövyttää tiivisteet hajalle muuta haittaa lisätystä alkoholista ei pitäs olla
        mutta tuskin kannattaa imukaulaa hajottaa
        eli moottori kyllä toimii ns. uuddella bensalla mutta ajan kans tulee ongelmia luultavasti..
        mutta tuskin se bensa kiinassa on parasta laatua
        itse aijon käyttää 98 tulee ajettua niin vähän että aivan sama vaikka maksaa vähän enenpi.


    • maatilan asukas

      ajakaa EHDOTTOMASTI 98 bensalla. Ukkikin tossa äskettäin leipautti sahan kiinni e10 bensalla. siinä on 10% alkoholia mikä aiheuttaa letkujen, tiivisteiden ja muovien haprastumista. ja se myös aiheuttaa vettä, mikä ei ole hyvä juttu pitkällä aika tähtäimellä.

    • samurai 70cc

      älkää ostako samurai 70cc se sopii vaa alle 50kg ellei vaiha jousii ja sen kumit hajoo koko ajan munki samurain kumi puhjennu 7 krt

      • lolpolll

        Ehk hajoo ku on tommone 7000 kg tyyppi joka ei osaa ajaa


    • epatzeeei !

      Hei minä olisin ostamassa käytettyä samurai minimotoa 50cc! olisiko kenelläkään myynnissä hyvän kuntoista samuraita? ei saisi ola paljon vikoja koska,en osaa korjata :( ja olen 11v ja mun kavereilla on semmoisia ja hyvää palautetta on tullut kyllä niiltä mopoista .. suosittelen kaikkia alottelijoita ostamaa samurai 50cc kyllä se on ihan hyvä ekaks mopoks!!

    • samrai1

      tietääkö joku kun minunn samurai 110cc ei tuu kipinää

      • mönkköri öykkäri

        no anna palaa niiin lujaa kytkintä että varmana käinnystiii jos ei niiin käinnistys vika


      • Anonyymi

        Itellä meni cdi boxi mun 125ccssä ja se on vissii joku tyyppi vika


    • samurai 110cc

      mitä bensaa 110cc samuraihin laitetaan

    • mönkkäri öykkäri

      samurai mopo halusin 110-150 cc ärhäkä samurai kuka tietäää mis ja jos käytän sitä vähä lujenpaa menooo niiin vittu katkeeko siitä runko heti ja mulla on 110 cc mönkkäri 3 vuatta vanha eikä ikinä rikki oo ollu mutta halusi saman kestävä mopo

    • mönkköri öykkäri

      mull on 70 cc samurai aiva paska

    • mopo1234

      onko samurai kiinalainen?

    • samurai jätkä

      kyllä 70ccsamurai kestää jos osaa käyttää.

    • Samppasamurai

      Vedin kaverin 70cc Samurailla! Hyvä merkki se on ja se 70cc keulii!
      Väännä vähä kaasuu ja nykäse tai väännä paljo kaasuu 1 vaihteella!

    • Mopodude

      Itelläni on samural cross 70cc ja mun iskäki o ajanu sil et kyl se kestää ja hyvi kulkee

    • Anonyymi

      Minulla on Samurai 70cc ja siitä on mennyt eturenkaasta holkki hukkaan. Osaisiko joku sanoa minkä kokoisia holkkeja siiinä on ja montako holkkia sitten etu renkaaseen tulee.

    • Anonyymi

      Itellä on ilmaseksi saatu -08 Samurai cross 70cc projektina. Ei siinä muuta oo kun kone jumissa. Aattelin mökkimopoks laittaa itelleni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8634
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2332
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe