Hei. täällä voitte lähettää kommenttinne samuraita koskevia asioita ja kaikkia kiinan vempeleitä. eikä sitten tekstejä joissa sanotaan niitä paskoiksia koska kyllähän se minun mielestäni ihan hyvä peli on. vaikka ei voi ajaa radalla eikä kestä mitään hirveää hyppelyä. tänne vaan viestiä :)..
SAMURAI MOPOT!
6
1452
Vastaukset
- santtu
mul ittel samurai 50cc toimii hyvi veto naru menny paskaks mut kyl se pultti koneel käyntii lähtee mul menee joku 65km/h kierros rajotin pois ...
- mopoton
Mistä löytyisi uusi moottori mopoon? Tai pytty ja mäntä? Kuntoon täytyis saada ja nopeesti...
- ppq
motorpower moposoppi motonet ainakin nuo motorpower:in nettisivuilla on kuvia ja tietoja kun katot verkkokaupasta ja saat moottorit edullisesti :) suosittelen :) :) :)
- mönkijällinen..
ppq kirjoitti:
motorpower moposoppi motonet ainakin nuo motorpower:in nettisivuilla on kuvia ja tietoja kun katot verkkokaupasta ja saat moottorit edullisesti :) suosittelen :) :) :)
Ilmesesti ajoit ihan kaasupohjassa sillä? Sillä jos sillä ajaa ihan täysillä kierroksilla, niin se alkaa olemaan liikaa yksi sylinteriselle moottorille -> reikä moottoriin.
- joku
mönkijällinen.. kirjoitti:
Ilmesesti ajoit ihan kaasupohjassa sillä? Sillä jos sillä ajaa ihan täysillä kierroksilla, niin se alkaa olemaan liikaa yksi sylinteriselle moottorille -> reikä moottoriin.
öö mistä saa samurai 110cc ku en löydä
- fhht
joku kirjoitti:
öö mistä saa samurai 110cc ku en löydä
jos haluat käytetyn käy ketases pörssis ja pistät hakuun samurai 110cc tai jos haluat uuden niin ainaki honkkarista saa 500e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618020- 1334584
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.333887- 213208
- 232772
- 292727
- 512392
- 252210
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3952162- 322099