Tarvitsisin jonkun ystävällisen ihmisen apua!
Tietäisikö joku netti-osoitteen mistä saisi tilattua kauniita kaason pukuja? JA ISOJA KOKOJA KIITOS. vaikeaa tämä etsiminen :(
Isolle kaasolle mekko?
4
1591
Vastaukset
- eikku26
www.huuto,ne jos puku ei ole pakko olla uusi sieltä loytää vaate osastolta hää linkistä vaikka millasia pukuja tai sit vaan kuukletat haku sanalla xxl hää puku/Mekko
- MissBiggie
Oon katellu huuto.net:istä pukuja mut ei sieltä oikein näy löytyvän.. no pitänee etsiskellä vielä
- ............
mä tilasin kaasoilleni kiinasta upeat mittatilausmekot( ja yksi kaasoista on siis isokokoinen). Kaikki heidän mekkonsa siis tehdään mittojen mukaan ja pukuja on varmaan ainakin tuhat erilaista valikoimissa.Puvut ovat kopioita siis merkkipuvuista. Palvelu ainakin tähän mennessä ollut erinomaista ja Suomessa on moni muukin tilannut heiltä ja toistaiseksi kaikki palaute on ollut hyvää, eli puvut saapuivat, olivat oikean kokoisia ja mikä parasta, maksoivat murto-osan Suomen hinnoista (alkaen $119 eli n 70e)! Osoite on www.kanaccasbridal.com. Maksuvälineenä mieluiten PayPal(vaatii luottokortin) mutta esim Mastercard käy kanssa. Tietysti PayPal on turvallisempi kun siinä luottokortin tiedot eivät näy myyjälle ja sitä he itsekin suosivat. Englanniksi asioidaan ja toimitusajat ainakin meidän kolmelle mekolle n 50 pv, yhdelle mekolle ehkä vähemmän...eikä postituskuluja Suomeen.
- Nuutri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882