valehtelu

ANU

nyt olen huomannut että moni täällä suosii epärehellisyyttä ja valehtelua.
jos haluaa elää mielikuvitusmaailmassaan niin siitä vain mutta siihen ei tarvitse vetää toisia valheellisilla nikeillään ja uskotella jostain mitä ei ole koskaan ollutkaan,kuten sanoin aiemmin,niin sanokoon heti suoraan että elän tälläisessä oman mielikuva ja haave maailmassa,eikö se olisi paljon reilumpaa.
Hutta nyt lopetan tästä asiasta väittelyn koska tiedän että yksi hykertelee käsiään ja ajattelee saimpas nuo tietämättömät taas sota jalalle toisiaan kohtaan.Älkääkö kysykö mistä tiedän,mutta tiedänpä vain.
En halua sitä tyydytystä häjy-pojalle,hajupojalle kai de puulle ja mitä niitä oli vielä paljon paljon muita.

40

1248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saskia

että joka ainoalla ihmisellä on oma haavemaailmansa,

• ANU

en ole koskaan sitä kieltänytkään mutta valehtelemiseen olen ärtynyt.
        osaisi ees kirjottaa paikan nimet oikein,niinkuin tämän Kaaresuvannon nimen niinolisi jo jotakin mutta kun sitäkin yrittää kääntää ja vääntää.

• Kai de Puu
        ANU kirjoitti:

en ole koskaan sitä kieltänytkään mutta valehtelemiseen olen ärtynyt.
        osaisi ees kirjottaa paikan nimet oikein,niinkuin tämän Kaaresuvannon nimen niinolisi jo jotakin mutta kun sitäkin yrittää kääntää ja vääntää.

Lue ennenkuin alat oikoa !
        Kerrohan jo ensimmäinen valheeni niin ruusunlähetän Sinulle !

• Lilli

Onko sinulla järeitä todistuksia joidenkin valehtelusta vai meneekö se antipatiasi piikkiin?Paikkojen nimien voi mennä oikeinkirjoituksen piikkiin ,eikä valehtelun. Taidat olla tormakka ja proosallinen ,joten sitten ymmärtää pienen hupaisan kirjoituksen saavan sinun pakahtumisen partaalle.

• ANU

miksi minulle vihoittelet,olenko sanonut sinulle jotain väärin.
        tietääkseni en ole sinua loukannut,että ilkeästi minulle kirjoitat.
        Kyllä minä oikaisen jos kerran on oikaisemisen aihetta,mitä tämä nimi juttukaan muuta oli kui itsensä esiin tuomista minulle,koska täällä ei juurikaan kukaan ole lapista kertonut ja tämä paikkakunta kun nyt vain sattuu olemaan lapin käsivarressa.ja olen siellä saunutkin.

• Kerttuli
        ANU kirjoitti:

Kyllä minä oikaisen jos kerran on oikaisemisen aihetta,mitä tämä nimi juttukaan muuta oli kui itsensä esiin tuomista minulle,koska täällä ei juurikaan kukaan ole lapista kertonut ja tämä paikkakunta kun nyt vain sattuu olemaan lapin käsivarressa.ja olen siellä saunutkin.

Ymmärrän tuohtumuksesi. Tunnet itsesi ikäänkuin huulesta vedetyksi, koska vastasit Kai de Puun kirjoitukseen vilpittömässä uskossa siihen, että kirjoitus on totta. Jos kyseinen henkilö ei olisi paljastanut harhautustaan et olisi tiennyt, että kirjoitus on mielikuvitusta.

Mistä me tiedämme kuka puhuu totta? Meidän on vain uskottava tai sitten ei. Häpeä ei ole sen joka vastaa vilpittömällä mielellä kirjoitukseen.

Itse huomasin heti, että Kai de Puu on asialla, uskokaa tai älkää. En vain viitsinyt puuttua asiaan tai en oikeammin ehtinyt, kun oli opiskelukiireitä.

Joten Anu älä välitä vaikka tuntuu inhottavalta "lentää lankaan".

• Ruuneperi
        Kerttuli kirjoitti:

Ymmärrän tuohtumuksesi. Tunnet itsesi ikäänkuin huulesta vedetyksi, koska vastasit Kai de Puun kirjoitukseen vilpittömässä uskossa siihen, että kirjoitus on totta. Jos kyseinen henkilö ei olisi paljastanut harhautustaan et olisi tiennyt, että kirjoitus on mielikuvitusta.

Mistä me tiedämme kuka puhuu totta? Meidän on vain uskottava tai sitten ei. Häpeä ei ole sen joka vastaa vilpittömällä mielellä kirjoitukseen.

Itse huomasin heti, että Kai de Puu on asialla, uskokaa tai älkää. En vain viitsinyt puuttua asiaan tai en oikeammin ehtinyt, kun oli opiskelukiireitä.

Joten Anu älä välitä vaikka tuntuu inhottavalta "lentää lankaan".

Sinäkin huomaat ongelmia, joita syntyy kun kirjoitetaan satuja ikäänkuin ne olisivat tosia.

Sadut ovat kauniita ja ne kerrotaan lapsille satuina, Samaani ei näin tehnyt.

• Lilli

Yritin sinulle jo eilen vastata,mutta viestini ei suostunut menemään eteenpäin. Anteeksi pyydän sydämestäni,jos sinä loukkaannuit kirjoituksestani.Yritin vain laittaa öljyä kovaksi käyneelle aallokolle.Minä kun en jokaisen ihmisen mielipiteistä piittaa ,vaan saan turvani ihan muualta. Toisaalta minua elämä joskus käsitellyt työrukkasin ,joten en kahta rukkasen räväystä säikähdä.Toivon ,että voisimme olla nettikavereita ,jos sulle käy?Hyvää pyhäpäivän jatkoa sinulle!

• ANU
        Lilli kirjoitti:

Yritin sinulle jo eilen vastata,mutta viestini ei suostunut menemään eteenpäin. Anteeksi pyydän sydämestäni,jos sinä loukkaannuit kirjoituksestani.Yritin vain laittaa öljyä kovaksi käyneelle aallokolle.Minä kun en jokaisen ihmisen mielipiteistä piittaa ,vaan saan turvani ihan muualta. Toisaalta minua elämä joskus käsitellyt työrukkasin ,joten en kahta rukkasen räväystä säikähdä.Toivon ,että voisimme olla nettikavereita ,jos sulle käy?Hyvää pyhäpäivän jatkoa sinulle!

Olen taas ollut vähän huonossa kunnossa,mutta nyt taas menee paremmin,siksi en ole nyt kirjoitellut.
        Kiitos viestistäsi,kyllä minulle sopii olla nettikavereita.
        Ei tämä elämä minuakaan niin silkkihanskoin ole kohdellut,mutta sitkeyttä se on antanut.
        Hyvää alkavaa viikkoa sinulle.

• ANU
        Ruuneperi kirjoitti:

Sinäkin huomaat ongelmia, joita syntyy kun kirjoitetaan satuja ikäänkuin ne olisivat tosia.

Olen kanssasi täysin samaa mieltä satujen suhteen.
        Haaveita ja unelmia pitääkin olla,mutta ei niitä pidä totena kertoa,minä olen jo kertonut mistä minä haaveilen ja unelmoin mutta enpä tiedä käykö koskaan toteen,mutta en helpolla periksi anna,mutta kukaanhan ei voi kättään panna väliin kun se hetki koittaa.
        Kiitos Ruuneperi sinulle.

• ANU
        Ruuneperi kirjoitti:

Mihinkähän viestini häipyi,jonka kirjoitin ja oli vähä aikaa näkyvissä.
        Ei muuten mitään mutta en jaksa sitä enää kirjoittaa,ja olisi kiva tietää minne se meni.

• Kai de Puu

Kukaan ei ole kertonut ensimmäistäkään kertomaani valetta ilmoittaen päiväyksen ja viestin otsikon.
        Pohjoisen kylän nimi kirjoitetaan ja äännetään monin eri tavoin suomenkielessäkin ja sitten toiset kotimaiset kielet niin oikeita nimiä sille tullee kymmenittäin !

• Kai de Puu
        ANU kirjoitti:

Et kuitenkaan tunne edes kotiseutuasi ja sen kansan kulttuuria. Uskomaton olet.Itselläni on kirjallisuutta tästäkin aika paljon omassa hyllyssä. Viittauksia valitettavasti en voi nyt tehdä, mutta hyvää tieteellistä todistusaineistoa löytyy väitteeni tueksi kosolti - se valehtelustani. Kotiin palattuani luettelen kylän nimiä eri tavoin kirjoitettuna ja lausuttuna eri kielillä heti kättelyssä toistakymmentä ja kaikki omalla tavallaan oikein!
        Samaani nimimerkkiänikin yritettiin korjailla vaikka nimi on se kuinka asianomainen itse sen kirjoittaa. `´ merkit ovat työläitä siksi jätän ne pois.

• Kai de Puu
        ANU kirjoitti:

Saamelaisilla on monta eri kieltä ja heillä on hyvin rikkaita ilmaisuja. Porolle heillä on yli 500 eri sanaa, jotka tietysti tarkoittavat ja kuvailevat poroa eri tilanteissa. Luulisi Sinun tämän tietävän.
        Eräs ystäväni on vuosikausia tutkinut ja kirjoittanut hyvin paljon näistä asioista ja tunnen Sinun olevan taas kerran asiassasi kovin heikolla jäällä.
        En todellakaan halua leuhkia tiedoillani, mutta ihmetyttää kun lähdetään perättömillä väitteillä ajamaan asiaansa. Kirjoitit kylän nimen toisin kuin se yleisimmin kirjoitetaan -intä siinä sitten ?

• juniori
        Kai de Puu kirjoitti:

Et kuitenkaan tunne edes kotiseutuasi ja sen kansan kulttuuria. Uskomaton olet.Itselläni on kirjallisuutta tästäkin aika paljon omassa hyllyssä. Viittauksia valitettavasti en voi nyt tehdä, mutta hyvää tieteellistä todistusaineistoa löytyy väitteeni tueksi kosolti - se valehtelustani. Kotiin palattuani luettelen kylän nimiä eri tavoin kirjoitettuna ja lausuttuna eri kielillä heti kättelyssä toistakymmentä ja kaikki omalla tavallaan oikein!
        Samaani nimimerkkiänikin yritettiin korjailla vaikka nimi on se kuinka asianomainen itse sen kirjoittaa. `´ merkit ovat työläitä siksi jätän ne pois.

koko kaidepuun sais uittaa tervas ja pyörittää höyhenis. :)

• ANU

Jokos sitä on lapinportista sissään astutta.
      Ja raja joosepin ohittanut.
      Varmaan on Kaarresuvannossakin käyty menithän ruottin puolelle Karesuandon kautta sitten taas Siilastupaan,kerro sitten mitä tapasit reissullasi.Mitähän lie tarkoitit vanhoilla rakennuksilla,kun lapinsodassa paloi koko lappi,
      isovanhemmilta kaatui 4 poikaa.SE siitä sitten.
      En enää viitsi kanssasi väitellä kun kirjamatkaa teet.

• Kai de Puu

Vanhassa kirkossa kävin aivan äskettäin ja se on seissyt paikallaan kohta neljä vuosisataa. Tiedän toki Lapin palon. Ihmettelen vain Sinun jankuttamistasi näistä kirjaviisauksista. Uskoakseni kuljen avoimemmin silmin kuin Sinä konsanaan. Et ole ainoa, joka ei tunne edes kotiseutuaan. Sinun kohdallasi en enää jaksa edes hämmästellä.
        Taannoin kiertelimme erään ystävän kanssa hänen kotitanhuvillaan ja kävimme monissa mielenkiintoisissa paikoissa ja hän totesi tutustuvansa kotiseutunsa kulttuurihistoriaan ensimmäistä kertaa.
        Perheraamattu on aina kunniapaikalla pirtissä, mutta sivuakaan ei ole ilmeisesti käännetty - pölyt ehken pyyhitty. Uskosta ei arkielämän toiminnassa näy jälkeäkään.

• ukuli
        Kai de Puu kirjoitti:

Vanhassa kirkossa kävin aivan äskettäin ja se on seissyt paikallaan kohta neljä vuosisataa. Tiedän toki Lapin palon. Ihmettelen vain Sinun jankuttamistasi näistä kirjaviisauksista. Uskoakseni kuljen avoimemmin silmin kuin Sinä konsanaan. Et ole ainoa, joka ei tunne edes kotiseutuaan. Sinun kohdallasi en enää jaksa edes hämmästellä.
        Taannoin kiertelimme erään ystävän kanssa hänen kotitanhuvillaan ja kävimme monissa mielenkiintoisissa paikoissa ja hän totesi tutustuvansa kotiseutunsa kulttuurihistoriaan ensimmäistä kertaa.
        Perheraamattu on aina kunniapaikalla pirtissä, mutta sivuakaan ei ole ilmeisesti käännetty - pölyt ehken pyyhitty. Uskosta ei arkielämän toiminnassa näy jälkeäkään.

kertoisko jompi kumpi teistä mikä vanha kirkko on tässä teidän keskustelussa .utelias

• Ruuneperi
        Kai de Puu kirjoitti:

Mikä on se maa jossa liikut. Mikä tunturi, mikä kylä, mikä kirkko? Syy salailuusi on varmaan olemassa. Et varmaan vastaa "ukulelellekaan", hän kun saattaa tuntea Lappia.

• kellohame®
        Ruuneperi kirjoitti:

Mikä on se maa jossa liikut. Mikä tunturi, mikä kylä, mikä kirkko? Syy salailuusi on varmaan olemassa. Et varmaan vastaa "ukulelellekaan", hän kun saattaa tuntea Lappia.

Onko porukka kade Kai de puulle,jos han on liikenteessä?Jos aikuinen ihminen kertoo olevansa nyt Lapissa..onko siinä jotain ihmeellistä?
        Minäkin olin 2v sit Hetassa ,kävin jopa kirkossakin.Viivyin melkein viikon yhdessä mökissä Järvenrannalla!Enkä näe yhtään epauskoo etteiko Kai de puukin siellä kuljeksi.

Tokko meidän hurmurimme vielä kovin vaari on,ettei pääse omin jaloin liikkumaan Suomi on sentään pienimaa..et matkat taittuu nopeaan.
        Sinulle Kai de puu viihtyisää ja nautittavaa ruskamatkaa!!Nauti näkemästäsi ja kokemastasi,äläkä anna näiden kateellisten pilata matkaasi:-)

• Inga

Mie olen lukenut näitä viestejänne mutta en usko yhenkään kateuesta kirjottavan,
      tällä matkaajalla on vain mielikuvitus matka,
      tänne pohjolan perukoille.Hyvä niinkin tulleepahan hänen sitten tutkittua lapinhistoriaa.

• kellohame®

Inga hyvä mistä päättelet et hänellä on "Mielikuvitus matka" eikös tuo ole aika paksua
        textiä kirjoittaa.Eipä tulis edes mieleen moinen ajatus--et olettasin jonkun kirjoittelevan mielikuvitus matkoista?

Täytyy sanoo,että taidan olla sit omituinen,kun tollasii en jaksa pohtia edes,saatikka epäilisin ketään,ettei olis paikanpäällä,missä kertoo olevansa.Mutta Suomalainenha ei usko,ennenko näkee?Pitäskö sakilla lähtee Lappiin tutkaileen,et Kai de puu on todellakin siellä.Voisimme sit uskoa sen varmuudella

• Ruuneperi
        kellohame® kirjoitti:

Inga hyvä mistä päättelet et hänellä on "Mielikuvitus matka" eikös tuo ole aika paksua
        textiä kirjoittaa.Eipä tulis edes mieleen moinen ajatus--et olettasin jonkun kirjoittelevan mielikuvitus matkoista?

Täytyy sanoo,että taidan olla sit omituinen,kun tollasii en jaksa pohtia edes,saatikka epäilisin ketään,ettei olis paikanpäällä,missä kertoo olevansa.Mutta Suomalainenha ei usko,ennenko näkee?Pitäskö sakilla lähtee Lappiin tutkaileen,et Kai de puu on todellakin siellä.Voisimme sit uskoa sen varmuudella

Minua Sinä mitä ilmeisimmin syytit kateudesta. Olen yhden matkan Lappiin eläessäni tehnyt enkä jäänyt hivenenkään vertaa Lapin lumoihin.

Mitä tulee matkan todellisuuteen niin pidän sitä todellisena mielikuvitusmatkana. Ei yhtään paikkakuntaa kiinnekohdaksi, vain epämääräisiä kyliä ja kirkkoja.

Kun olet noin suuri Kai de Puun ihailija niin varmasti hän haluaa tavata Sinut. Eikö hän ole jopa luvannut, halunnut teitä vähän kaikkia (naisia) tavata.

• kellohame®
        Ruuneperi kirjoitti:

Minua Sinä mitä ilmeisimmin syytit kateudesta. Olen yhden matkan Lappiin eläessäni tehnyt enkä jäänyt hivenenkään vertaa Lapin lumoihin.

Mitä tulee matkan todellisuuteen niin pidän sitä todellisena mielikuvitusmatkana. Ei yhtään paikkakuntaa kiinnekohdaksi, vain epämääräisiä kyliä ja kirkkoja.

Kun olet noin suuri Kai de Puun ihailija niin varmasti hän haluaa tavata Sinut. Eikö hän ole jopa luvannut, halunnut teitä vähän kaikkia (naisia) tavata.

Ruuneperi hyvä!Et ollut ainoa joka häntä epäilee,joten en kohdistanut sinulle--vaan kaikille yhteen ja erikseen.
        Sanos mistä sinä oletat hänen matkailevan mielikuvituksissaan-ja miksi edes sellaista epäilet?

Uskoisin et jokainen meistä haluais tavata toisemme,sinäkin varmaan tahtoisit,eikös vaan:-)Se oliski upee tapaaminen jos kaikki täältä pääsis pyöreänpöydän ympärille!
        Jos epäilet et hurmurimme tapailee tyttöjä,miksi olisit huonompi häntä--ala ihmeessa tekemään tärskyjä meidän ladyjen kans..tiijä vaikka joukosta löytyis kuinka mieluinen Ruuneperille:-)

Mietitköhän Sinä liikaa näitä palstojen kuvioita,tämähän on kaikki virtuaallista..eiks vaan.Aamuhalit sulle..äläkä viitsi aloittaa päivääsi alahuuli rinnuksilla..voip jäädä vielä vaikka paidan napin väliin..Hauskaa päivänjatkoa Sinulle!!!

• Ruuneperi
        kellohame® kirjoitti:

Ruuneperi hyvä!Et ollut ainoa joka häntä epäilee,joten en kohdistanut sinulle--vaan kaikille yhteen ja erikseen.
        Sanos mistä sinä oletat hänen matkailevan mielikuvituksissaan-ja miksi edes sellaista epäilet?

Uskoisin et jokainen meistä haluais tavata toisemme,sinäkin varmaan tahtoisit,eikös vaan:-)Se oliski upee tapaaminen jos kaikki täältä pääsis pyöreänpöydän ympärille!
        Jos epäilet et hurmurimme tapailee tyttöjä,miksi olisit huonompi häntä--ala ihmeessa tekemään tärskyjä meidän ladyjen kans..tiijä vaikka joukosta löytyis kuinka mieluinen Ruuneperille:-)

Mietitköhän Sinä liikaa näitä palstojen kuvioita,tämähän on kaikki virtuaallista..eiks vaan.Aamuhalit sulle..äläkä viitsi aloittaa päivääsi alahuuli rinnuksilla..voip jäädä vielä vaikka paidan napin väliin..Hauskaa päivänjatkoa Sinulle!!!

Olisin valmis kyllä tapaamaan teitä tyttöjä muutakin kuin näin virtuaalisesti. Kai de Puun kanssa en samaan pöytään kyllä istu jos tiedän hänen paikalla olevan. Yksi poikkeus minullakin!

Hyvää torstaita, hymyssä suin!

• Kai de Puu
        kellohame® kirjoitti:

Hauskaa olla pitää ja huumoria Kellohameelle jatkossakin. Yritän jollain konstilla kertoa dokumenttia reissusta. Juuri olimme erään korukivilouhoksen liepeillä, mutta eipä kiveä taskuun yritetään muuten alkuviikosta. Kyllä keino keksitään ja joskus tehdään treffit johonkin tunturimajaan - sopisiko Sinulle ?
        Miksei Kai de Puulla saisi olla edes yhtä rakasta tyttöä edes virtuaalisesti ?

• Ruuneperi
        Kai de Puu kirjoitti:

Hauskaa olla pitää ja huumoria Kellohameelle jatkossakin. Yritän jollain konstilla kertoa dokumenttia reissusta. Juuri olimme erään korukivilouhoksen liepeillä, mutta eipä kiveä taskuun yritetään muuten alkuviikosta. Kyllä keino keksitään ja joskus tehdään treffit johonkin tunturimajaan - sopisiko Sinulle ?
        Miksei Kai de Puulla saisi olla edes yhtä rakasta tyttöä edes virtuaalisesti ?

Niin virtuaalisia kuin reaalisiakin mutta todellisia, ei sadunomaisia.

• Kai de Puu
        Ruuneperi kirjoitti:

Vihjailusi asemassasi olevalta on anteeksiantamatonta. Kun kymmeniä kertoja olet palstalla antanut ymmärtää kertomani todenperäisyyttä ja sanot palstalaisten sen tietävän niin voisitte nyt näytiksi paljastaa kertomani parhaan emävaleen kaikkien ihmeteltäväksi.
        Veikkaan ettet löydä eikä kukaan muukaan kirjoittaja ensimmäistäkään. Kirjoittelusi asiasta täyttää perättömän lausuman tunnusmerkit.

• Kai de Puu

Kirjoittelunne antaa aiheen tutkiskella josko kaikki hopealusikkani olisivat tallella.
        Kateus vie ainakin kalat vedestä, joten mukava on vaikka sulkea silmänsä ja uneksua lyhyestä matkasta satujen maailmaan. Eräät siellä ikänsä eläneet eivät näemmä tunne edes kotikylänsä lähihistoriaa niin rikasta kuin se minulle on koettuna, kerrottuna ja luettuna.
        Haluan päästä kokemaan sitä lisää hyvässä seurassa tai aivan yksinään ?

• Kai de Puu
        kellohame® kirjoitti:

Mika Waltari kirjoitti muinaisista egyptiläisistä maailman klassikoihin kuulvia teoksia käymättä ensinkään koko alueella.Näitä on monia ja toisaalta monet esim. raamatun kirjoitukset, joihin kovin luotetaan ovat suuressa määrässä myyttejä ja taruja jamonet merkittävät asiat on "kopsattu" lähdettä mainitsematta peräti vieraista kulttuureista.
        Pakanallinen Saturnaaliakin muutettiin jouluksi Jeesuksen syntymäjuhlaksi. Raamatussa on vain yksi kuvaus syntymäpäivän vietosta joten sekään ei ole raamatullista.
        Palstalaiset eivät tietenkään usko vaikka näkisivätkin. Sherivvi olisi voin ut tutkailla viestieni lähetyspaikan ja -koneen. Tekikin varmaan sen ja huomasi; "Totta kerrot kuomaseni", mutta hänhän vaikenee.

• Kai de Puu
        Ruuneperi kirjoitti:

Olet varsinainen poistattaja.
        Kerro jo viimein yksi kertomani "emävale" kun jatkuvasti asiasta vihjailet. Muunnetusta totuudestakin Sinulla ja palstalaisilla on viljalti dokumenttia, merkkiäkään ei näy ?

• Ruuneperi
        Kai de Puu kirjoitti:

Olet varsinainen poistattaja.
        Kerro jo viimein yksi kertomani "emävale" kun jatkuvasti asiasta vihjailet. Muunnetusta totuudestakin Sinulla ja palstalaisilla on viljalti dokumenttia, merkkiäkään ei näy ?

Väitit tässäkin viestissä minun olevan VARSINAINEN POISTATTAJA. Koska näin on tapahtunut?ONKO TÄLLAINEN VÄITE TOTTA? Olet palstalaisille kertonut minun poistattaneen kymmeniä viestejä.

EN OLE KOSKAAN POISTATTANUT YHTÄÄN VIESTIÄ KOKO PALSTA-AIKANANI!

Mainittakoon vielä, ettei Ylläpito noudata kenenkään toivomuksia vaan harkitsee itse poistojen oikeellisuuden. Tämä lienee kaikille järki-ihmisille itsestäänselvyys, muutoin palsta olisi täyttä kaaosta.

Voit yrittää poistattaa minun viestejäni!

• MdK
        Ruuneperi kirjoitti:

Väitit tässäkin viestissä minun olevan VARSINAINEN POISTATTAJA. Koska näin on tapahtunut?ONKO TÄLLAINEN VÄITE TOTTA? Olet palstalaisille kertonut minun poistattaneen kymmeniä viestejä.

Mainittakoon vielä, ettei Ylläpito noudata kenenkään toivomuksia vaan harkitsee itse poistojen oikeellisuuden. Tämä lienee kaikille järki-ihmisille itsestäänselvyys, muutoin palsta olisi täyttä kaaosta.

että Kaidepuun persoonallisuuteen kuuluu häikäilemättömien lausuntojen esittäminen toisista.
        Itse hän yrittää siivota omat jälkensä niin hyvin, ettei vahingossakaan jättäisi mitään "todisteita" toimistaan, niin likaisia kuin ne ovatkin.
        Mutta saattaa viisaskin mennä vipuun, niinkuin sekin kauaksi kätketty viesti, jossa hän ilmoitti vaan häiriköivänsä ja ihmetteli itsekin kuinka kauan ylläpito antaa hänen jatkaa.
        Ja että hän saisi jatkaa, on hänen yritettävä pitää muotoseikat kunnossa, tasapainoiltava sopivaisuuden ja sopimattomuuden välimailla.

• Kai de Puu
        MdK kirjoitti:

että Kaidepuun persoonallisuuteen kuuluu häikäilemättömien lausuntojen esittäminen toisista.
        Itse hän yrittää siivota omat jälkensä niin hyvin, ettei vahingossakaan jättäisi mitään "todisteita" toimistaan, niin likaisia kuin ne ovatkin.
        Mutta saattaa viisaskin mennä vipuun, niinkuin sekin kauaksi kätketty viesti, jossa hän ilmoitti vaan häiriköivänsä ja ihmetteli itsekin kuinka kauan ylläpito antaa hänen jatkaa.
        Ja että hän saisi jatkaa, on hänen yritettävä pitää muotoseikat kunnossa, tasapainoiltava sopivaisuuden ja sopimattomuuden välimailla.

Lukematta ruuneperin seuraavaa viestiä vastaan molemmille, että olette aivan uskomattomia ja toivoisin jo siirryttävän asialinjalle - teistä tämä Kai de Puu- syndooma taitaan olla tätä palstaa pyörittävä ja liikkeellä pitävä ainoa voimavara ? Ollenkohan sittenkin taas väärässä ?

• Kai de Puu
        Ruuneperi kirjoitti:

Todellinen hölmö olet jos uskot jonkun uskovan liirumlaarumeitasi. Minäkin voin väittää etten kirjoita yhtään mitään. Sormet tosin liikkuvat näppäimistöllä, mutta koen, joka on kytketty verkkoon siirtää näpyttelemäni johonkin, josta ne ilmestyvät tuhansien kiusaksi juuri hänen ruutuunsa. Hän taas katsoo asiakseen ruveta näpytteemään ja poistamaan näpyttelemäänsä pyytämällä ylläpitoa poistamaan.
        Olen vastausta saamatta yrittänyt saada ylläpidolta vastausta tiedusteluihini.
        Sinun sormesi ovat pelissä vaikka et tunnustakaan.

• MdK
        Kai de Puu kirjoitti:

Lukematta ruuneperin seuraavaa viestiä vastaan molemmille, että olette aivan uskomattomia ja toivoisin jo siirryttävän asialinjalle - teistä tämä Kai de Puu- syndooma taitaan olla tätä palstaa pyörittävä ja liikkeellä pitävä ainoa voimavara ? Ollenkohan sittenkin taas väärässä ?

aivan uniikki-kappale.
        Olethan itsekin toivonut että nimesi olisi kaikkien huulilla, miksi emme antaisi hiukan vetoapua sinulle!
        Kun vierelläsi on täydellisiä vastakohtia: hölmöjä, typeryksiä, tolloja, tyhmiä, niin sinä, oi kaidepuu olet loistavin tähti täällä harmaitten, dementoituneitten sekalaisessa joukossa! Nauti saavuttamastasi asemasta täällä meidän joukossamme!

• Ruuneperi
        Kai de Puu kirjoitti:

Todellinen hölmö olet jos uskot jonkun uskovan liirumlaarumeitasi. Minäkin voin väittää etten kirjoita yhtään mitään. Sormet tosin liikkuvat näppäimistöllä, mutta koen, joka on kytketty verkkoon siirtää näpyttelemäni johonkin, josta ne ilmestyvät tuhansien kiusaksi juuri hänen ruutuunsa. Hän taas katsoo asiakseen ruveta näpytteemään ja poistamaan näpyttelemäänsä pyytämällä ylläpitoa poistamaan.

Ylläpito, kukas muu, on tietysti viestit poistanut. Minulla ei silloin ollut moderointioikeuksia, kuten tietänet.

Kuka poistopyynnin on esittänyt? en tiedä! Älä syytä ja nimittele tietämättömyyttäsi!

Kenen viestit mahtoivat olleen silloin tärkeimpiä poistettavia?

• nii
        Kai de Puu kirjoitti:

sä oot sekaisin.

• Kai de Puu
        Ruuneperi kirjoitti:

Ylläpito, kukas muu, on tietysti viestit poistanut. Minulla ei silloin ollut moderointioikeuksia, kuten tietänet.

Kuka poistopyynnin on esittänyt? en tiedä! Älä syytä ja nimittele tietämättömyyttäsi!

Kenen viestit mahtoivat olleen silloin tärkeimpiä poistettavia?

Toin keskustelupuheenvuoroni itse esiin, koska et kyennyt siihen milloinkaan asiallisesti vastaamaan.
        Poistatkohan T O I V O M U S PUHEENVUORONI ASIATTOMANA ? Jos olet mies, vastaat viimein siihen asiallisesti ja jatkat asiallisesti toimessasi.

• Kai de Puu
        nii kirjoitti:

sä oot sekaisin.

Ota kantaa 27.6. esittämääni ja nyt uudelleen "lämmitetty" ja ajankohtainen t o i v o m u s ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2649
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2466
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      178
      1219
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe