kamagra butiken

m40v

Onko kukaan tilannut tuolta kamagraa ja tuleeko ne kotiin asti vai meneekö rahat ja mitään ei tule? Kertokaa joku kokemuksianne.

15

3474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samoin

      Tuleeko tullin kanssa ongelmia ja oikeusjuttu?

      • tulla sinulle

        Ongelmia, ei ainakaan aikaisemmilla tilauksilla. Nyt on tilaus sisällä, hyvin on toiminut tilaukset.


      • m40v
        tulla sinulle kirjoitti:

        Ongelmia, ei ainakaan aikaisemmilla tilauksilla. Nyt on tilaus sisällä, hyvin on toiminut tilaukset.

        Kiitos vastauksesta, täytyypä laittaa itsekin tilaus vetämään.


      • vascrore

        Haluan suositella sinulle seuraavasta osoitteesta: http://kamagraboutique.com Sieltä löydät kaikki tiedot kamagra, se on auttanut minua käsittelemään minun ongelmani.


    • kyllä todeta,

      ja ihmetellä, miksi oikein kysyt. Koska et ilmeisesti tee vastauksella mitään.

      Tämä juttu on käsitelty täällä jo ainakin sataan kertaan. Jos et niistä ole ymmärtänyt, et ymmärrä nytkään.

      Olet juuri niitä, jotka ainoastaan haluavat sabotoida palstaa.

    • huijattu

      Tilasin huhtikuun alussa,mutta tilausta ei ole vieläkään tullut. En suosittele.

      • mutta maksoitko??

        ........


      • vika

        Joo reilu kuukausi menny itselläki eikä oo näkyny...
        En ois kyllä uskaltanu käyttää moisia..viihdekäyttö nääs.


      • kamagrag
        vika kirjoitti:

        Joo reilu kuukausi menny itselläki eikä oo näkyny...
        En ois kyllä uskaltanu käyttää moisia..viihdekäyttö nääs.

        tilaan kamagraa säännöllisesti http://www.kamagra-butiken.com ja hyvin toimii kuljetus !

        kerran napsahti tulliin ja tuli kirje että pillerit saa sieltä käydä noutamassa.
        en mennyt tein uuden tilauksen ja pillerit saapui.

        heillä on suomenkielinen suportti ja hyvät hinnat !
        luulen että moni tekee väärin ja odottaa tilausta ilman että on suorittanut maksuakaan.
        lukekaa ohjeet vahvistus sähköpostissa jonka saatte kuin suoritatte tilauksen.-


      • petkeleus
        kamagrag kirjoitti:

        tilaan kamagraa säännöllisesti http://www.kamagra-butiken.com ja hyvin toimii kuljetus !

        kerran napsahti tulliin ja tuli kirje että pillerit saa sieltä käydä noutamassa.
        en mennyt tein uuden tilauksen ja pillerit saapui.

        heillä on suomenkielinen suportti ja hyvät hinnat !
        luulen että moni tekee väärin ja odottaa tilausta ilman että on suorittanut maksuakaan.
        lukekaa ohjeet vahvistus sähköpostissa jonka saatte kuin suoritatte tilauksen.-

        maksoin napit yli 1kk sitten. ei näy eikä kuulu. penigra.fi luotettavampi?


      • toimintaa ihmettelevä
        petkeleus kirjoitti:

        maksoin napit yli 1kk sitten. ei näy eikä kuulu. penigra.fi luotettavampi?

        Olen yrittänyt sivustojen kautta ja sähköpostilla tilata tabuja mutta mitään yhteydenottoa niiden tiimoilta ei ole tullut. Kun kysyin, että toimitatteko Kamagraa Suomeen, tuli vastaus melkein välittömästi että tottakai.


      • Jousimies
        kamagrag kirjoitti:

        tilaan kamagraa säännöllisesti http://www.kamagra-butiken.com ja hyvin toimii kuljetus !

        kerran napsahti tulliin ja tuli kirje että pillerit saa sieltä käydä noutamassa.
        en mennyt tein uuden tilauksen ja pillerit saapui.

        heillä on suomenkielinen suportti ja hyvät hinnat !
        luulen että moni tekee väärin ja odottaa tilausta ilman että on suorittanut maksuakaan.
        lukekaa ohjeet vahvistus sähköpostissa jonka saatte kuin suoritatte tilauksen.-

        Minä sain Tullista saapumisilmoituksen, jossa kerrotaan että lääkkeiden vastaan ottaminen edellyttää reseptiä, joka minulla on cialikseen,tilasin tadalista. Myös siinä sanotaan että myyjän on oltava laillinen ETA alueella sijaitseva apteekki tai muu laillinen lääkkeen jakelupiste. Myös sanotaan että euroopan ulkopuolelta tilaaminen kielletty.Pyytävät faxaamaan reseptin tai antamaan luvan hävitykseen. Nyt en tiedä pitäiskö se resepti lähettää, koska potenssiaine.com ei ole. laillinen paikka meneekö reseptinkopion lähetys hukkaan ja saanko sakkoa, määrä oli 12kpl paketti tadalista, joka on nyt tullissa,neuvokaa viisaammat.


      • näin tekisin
        Jousimies kirjoitti:

        Minä sain Tullista saapumisilmoituksen, jossa kerrotaan että lääkkeiden vastaan ottaminen edellyttää reseptiä, joka minulla on cialikseen,tilasin tadalista. Myös siinä sanotaan että myyjän on oltava laillinen ETA alueella sijaitseva apteekki tai muu laillinen lääkkeen jakelupiste. Myös sanotaan että euroopan ulkopuolelta tilaaminen kielletty.Pyytävät faxaamaan reseptin tai antamaan luvan hävitykseen. Nyt en tiedä pitäiskö se resepti lähettää, koska potenssiaine.com ei ole. laillinen paikka meneekö reseptinkopion lähetys hukkaan ja saanko sakkoa, määrä oli 12kpl paketti tadalista, joka on nyt tullissa,neuvokaa viisaammat.

        Nappeja et saa millään tempulla koska
        - tadalis reseptiä ei sulla ole
        - myyjä ei ole virallinen apteekki

        anna hävityslupa tai älä vastaa kirjeeseen. Taidat selvitä ilman sakkoa kun eivät kutsuneet paikan päälle.


      • petetty
        näin tekisin kirjoitti:

        Nappeja et saa millään tempulla koska
        - tadalis reseptiä ei sulla ole
        - myyjä ei ole virallinen apteekki

        anna hävityslupa tai älä vastaa kirjeeseen. Taidat selvitä ilman sakkoa kun eivät kutsuneet paikan päälle.

        Tilasin3.4.2008 ja maksoin.Kolme kertaa lähettänyt huomautuksen mutta ei mitään
        vaikutusta.Vieläkin tulematta.


      • onpakummeli
        kamagrag kirjoitti:

        tilaan kamagraa säännöllisesti http://www.kamagra-butiken.com ja hyvin toimii kuljetus !

        kerran napsahti tulliin ja tuli kirje että pillerit saa sieltä käydä noutamassa.
        en mennyt tein uuden tilauksen ja pillerit saapui.

        heillä on suomenkielinen suportti ja hyvät hinnat !
        luulen että moni tekee väärin ja odottaa tilausta ilman että on suorittanut maksuakaan.
        lukekaa ohjeet vahvistus sähköpostissa jonka saatte kuin suoritatte tilauksen.-

        onspas sitten tosi kumma! olen yli vuoden tilannut säännölisesti kamagra-butiken.com ja aina toimii! eikö teillä muka sit toimi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe