Onko kukaan tilannut tuolta kamagraa ja tuleeko ne kotiin asti vai meneekö rahat ja mitään ei tule? Kertokaa joku kokemuksianne.
kamagra butiken
15
3543
Vastaukset
- Samoin
Tuleeko tullin kanssa ongelmia ja oikeusjuttu?
- tulla sinulle
Ongelmia, ei ainakaan aikaisemmilla tilauksilla. Nyt on tilaus sisällä, hyvin on toiminut tilaukset.
- m40v
tulla sinulle kirjoitti:
Ongelmia, ei ainakaan aikaisemmilla tilauksilla. Nyt on tilaus sisällä, hyvin on toiminut tilaukset.
Kiitos vastauksesta, täytyypä laittaa itsekin tilaus vetämään.
- vascrore
Haluan suositella sinulle seuraavasta osoitteesta: http://kamagraboutique.com Sieltä löydät kaikki tiedot kamagra, se on auttanut minua käsittelemään minun ongelmani.
- kyllä todeta,
ja ihmetellä, miksi oikein kysyt. Koska et ilmeisesti tee vastauksella mitään.
Tämä juttu on käsitelty täällä jo ainakin sataan kertaan. Jos et niistä ole ymmärtänyt, et ymmärrä nytkään.
Olet juuri niitä, jotka ainoastaan haluavat sabotoida palstaa. - huijattu
Tilasin huhtikuun alussa,mutta tilausta ei ole vieläkään tullut. En suosittele.
- mutta maksoitko??
........
- vika
Joo reilu kuukausi menny itselläki eikä oo näkyny...
En ois kyllä uskaltanu käyttää moisia..viihdekäyttö nääs. - kamagrag
vika kirjoitti:
Joo reilu kuukausi menny itselläki eikä oo näkyny...
En ois kyllä uskaltanu käyttää moisia..viihdekäyttö nääs.tilaan kamagraa säännöllisesti http://www.kamagra-butiken.com ja hyvin toimii kuljetus !
kerran napsahti tulliin ja tuli kirje että pillerit saa sieltä käydä noutamassa.
en mennyt tein uuden tilauksen ja pillerit saapui.
heillä on suomenkielinen suportti ja hyvät hinnat !
luulen että moni tekee väärin ja odottaa tilausta ilman että on suorittanut maksuakaan.
lukekaa ohjeet vahvistus sähköpostissa jonka saatte kuin suoritatte tilauksen.- - petkeleus
kamagrag kirjoitti:
tilaan kamagraa säännöllisesti http://www.kamagra-butiken.com ja hyvin toimii kuljetus !
kerran napsahti tulliin ja tuli kirje että pillerit saa sieltä käydä noutamassa.
luulen että moni tekee väärin ja odottaa tilausta ilman että on suorittanut maksuakaan.
lukekaa ohjeet vahvistus sähköpostissa jonka saatte kuin suoritatte tilauksen.-maksoin napit yli 1kk sitten. ei näy eikä kuulu. penigra.fi luotettavampi?
- toimintaa ihmettelevä
petkeleus kirjoitti:
maksoin napit yli 1kk sitten. ei näy eikä kuulu. penigra.fi luotettavampi?
Olen yrittänyt sivustojen kautta ja sähköpostilla tilata tabuja mutta mitään yhteydenottoa niiden tiimoilta ei ole tullut. Kun kysyin, että toimitatteko Kamagraa Suomeen, tuli vastaus melkein välittömästi että tottakai.
- Jousimies
kamagrag kirjoitti:
tilaan kamagraa säännöllisesti http://www.kamagra-butiken.com ja hyvin toimii kuljetus !
lukekaa ohjeet vahvistus sähköpostissa jonka saatte kuin suoritatte tilauksen.-Minä sain Tullista saapumisilmoituksen, jossa kerrotaan että lääkkeiden vastaan ottaminen edellyttää reseptiä, joka minulla on cialikseen,tilasin tadalista. Myös siinä sanotaan että myyjän on oltava laillinen ETA alueella sijaitseva apteekki tai muu laillinen lääkkeen jakelupiste. Myös sanotaan että euroopan ulkopuolelta tilaaminen kielletty.Pyytävät faxaamaan reseptin tai antamaan luvan hävitykseen. Nyt en tiedä pitäiskö se resepti lähettää, koska potenssiaine.com ei ole. laillinen paikka meneekö reseptinkopion lähetys hukkaan ja saanko sakkoa, määrä oli 12kpl paketti tadalista, joka on nyt tullissa,neuvokaa viisaammat.
- näin tekisin
Jousimies kirjoitti:
Minä sain Tullista saapumisilmoituksen, jossa kerrotaan että lääkkeiden vastaan ottaminen edellyttää reseptiä, joka minulla on cialikseen,tilasin tadalista. Myös siinä sanotaan että myyjän on oltava laillinen ETA alueella sijaitseva apteekki tai muu laillinen lääkkeen jakelupiste. Myös sanotaan että euroopan ulkopuolelta tilaaminen kielletty.Pyytävät faxaamaan reseptin tai antamaan luvan hävitykseen. Nyt en tiedä pitäiskö se resepti lähettää, koska potenssiaine.com ei ole. laillinen paikka meneekö reseptinkopion lähetys hukkaan ja saanko sakkoa, määrä oli 12kpl paketti tadalista, joka on nyt tullissa,neuvokaa viisaammat.
Nappeja et saa millään tempulla koska
- tadalis reseptiä ei sulla ole
- myyjä ei ole virallinen apteekki
anna hävityslupa tai älä vastaa kirjeeseen. Taidat selvitä ilman sakkoa kun eivät kutsuneet paikan päälle. - petetty
näin tekisin kirjoitti:
Nappeja et saa millään tempulla koska
- tadalis reseptiä ei sulla ole
- myyjä ei ole virallinen apteekki
anna hävityslupa tai älä vastaa kirjeeseen. Taidat selvitä ilman sakkoa kun eivät kutsuneet paikan päälle.Tilasin3.4.2008 ja maksoin.Kolme kertaa lähettänyt huomautuksen mutta ei mitään
vaikutusta.Vieläkin tulematta. - onpakummeli
kamagrag kirjoitti:
lukekaa ohjeet vahvistus sähköpostissa jonka saatte kuin suoritatte tilauksen.-onspas sitten tosi kumma! olen yli vuoden tilannut säännölisesti kamagra-butiken.com ja aina toimii! eikö teillä muka sit toimi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999