Olisko jollain perhellä omakohtaista kokemusta,hyvä ja kohtuuhintainen majoitus vaikka lyypekin seudulta,3-4 yötä,käyntikohteina hansapark,hampurissa ostoksia,norderstedt,lyypekki,muutkin vaihtoehdot kuin hotellit kelpaa
perheelle majoitus lyypekki-hampuri
3
608
Vastaukset
- ja ihan hyvä
Etap-hotellihuoneeseen mahtu 2 aikuista ja yksi alle 12v. lapsi, hinnat tosi edullisia, katso http://www.accorhotels.com/accorhotels/fichehotel/gb/etp/3189/fiche_hotel.shtml
- jakulity
sori en muistanut kertoa että vahvuutemme 2 aikuista ja 2 lasta,olemme olleet etapeissa paljon ennen viimoisen syntymää,mutta nyt ei pysty enää etapia käyttään kun ne ei ota millään ilveellä 4:ää huoneeseen ja taas kahta huonetta ei kannata ottaa
- Automatkaaja
jakulity kirjoitti:
sori en muistanut kertoa että vahvuutemme 2 aikuista ja 2 lasta,olemme olleet etapeissa paljon ennen viimoisen syntymää,mutta nyt ei pysty enää etapia käyttään kun ne ei ota millään ilveellä 4:ää huoneeseen ja taas kahta huonetta ei kannata ottaa
Katsokaa Lübeckin nettisivuilta; www.luebeck.de. Sieltä löytyy myös hotellit. Edullinen on hotelli Scheibenstand (olikohan ihan oikein?). Huoneet hyvät ja siistit, mutta suihku ja wc käytävällä. Neljän hengen huoneita on saatavissa ja hinta edullinen (40-50 euroa). Aamiainen kallis neljälle, mutta esim lähellä McDonalds,jonka aamiaiset hyvin halvat (munakasta ja pekonia tai kaksi tuoretta croisanttia ym.).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086