Ensimmäinen O.

vuosimallia -89 jostakin

Katseeni lepää jossakin taivaan rannassa. Voisi kai sanoa, että silmissäni on hieman unelmoiva, kuka ties hieman surumielinenkin katse. Kaikkihan tietää sen haavoittuneen eläimen katseen? Sellainen. Juuri sellainen. Suupieleni nytkähtävä piirun verran alaspäin. Uppoudun muistoihini syysviiman riepotellessa pehmeästi ruskeita kiehkuroitani.

Ei sen illan pitänyt johtaa mihinkään, en mä etsinyt mitään. Enkä sen puoleen uskonut kenenkään etsivän muakaan. Oli vaan tarkotus pitää hauskaa ja näin, rakkaan ystävän 18-vuotispippalot ja alkoa kaveriksi. Vähänpä mä tyttö tiesin, miten elämä voikaan heittää silloin, kun sitä vähiten odottaa.

Mä huomasin sen, hänet, sanottakoon vaikka Jannen jo varhaisessa vaiheessa iltaa. Mua kymmenisen vuotta vanhempi. Helvetin hyvän näköinen. Muistan silmieni vaivihkaa käyneen hänet läpi päästä varpaisiin, kirjaimellisesti. Ja voi mua raasua. Janne olikin yhtäkkiä musta kiinnostunut, koetti ottaa kontaktia. Mä pakenin. Kai joku ääni päässä varoitti silloin. Lisää alkoa vaan, mitä muuta se nuori pää hiprakkaan kaipaa?

(Läheisyyttä? Ei ei ei.. Ei puhuta läheisyydestä, se sattuu. )

"Hei, sinä ruskeatukkainen. Miksi sä juokset mua karkuun?"
"En mä juokse sua karkuun. Juoksen vasta sitten, kun siihen aiheen annat."

Puolen yön jälkeen, baarissa jossakin päin Suomea. Istuttiin jostakin kumman sattumasta vierekkäin.
"Kiinnostaisko sua.. hmm.. lähtee mun kanssa johonkin? En tarkota loukata.."
"Ei, en mä ole sellainen tyttö. Ei mun moraali salli sellasia, löydät täältä varmaan jonkun muun." Lausahdin jotakin sen suuntaista.
Ja niin, taas mentiin, välttelin ja pakenin.

Toinen baari. Ohi mennen kulkevat sanat:
"Hitto kun en saakaan enää tähän aikaan mistään yösijaa.."
En tiedä, missä napsahti, mutta kuin itsestään suuni aukesi ja lausui sanat:
"Jos sä tarvit yösijaa, sä voit tulla mun luokse." Hymyilin pienesti, ystävällisesti.
Mun aikomus oli todellakin tarjota vain yösija, ei suinkaan mun vierestä. Vaan parhaimmillakin meidän aikomuksista on näköjään tapana epäonnistua.
Ei Janne aluksi ollut tulossa, kun olin jo sujuvasti ehtinyt torjua hänen ehdotuksensa.. no, siitä jostakin. Mutta tovin puhuttuamme päädyttiin sitten samoille kämpille, eli siis mun luo.

Istuttiin siinä sohvalla, katottiin jotain subin yöchattia, kello oli jotakin 03:25, 22 joulukuuta. Ulkona tuuli. Muistan sen.
Juteltiin taas niitä ja näitä, mä aloin pikkuhiljaa kiinnostua Jannesta enemmän ja enemmän.

"Onks sulla kumia?"
"Odota, käyn hakemassa."
Vahvat kädet ihollani. Pehmeät hyväilyt, varkain napatut suudelmat.. Mun katse ei missään vaiheessa eksynyt pois Jannen silmiltä. Siinä missä Janne hyväili mua, mä hyväilin yhtä lailla sitä. Vaikka mä ujostelinkin, tein juuri niin kuin mieleni teki, annoin mennä. Vaatteiden alta paljastui kasa kauniisti muotoutuneita lihaksia.. Ja farkuista löytyi tilanteeseen sopiva kohouma. Ei kiirettä. Kädet hyväilivät rintojani estoitta, samalla kun omani avasivat hänen farkkujensa nappeja. Kaksi kehoa kietoutuneena toisiinsa. Jossain vaiheessa totesin meidän eksyneen mun sängylle. Mun nuori vartaloni huusi Jannea mun sisään. Ja farkuista löytynyt kohouma ilman mitään ylimääräistä tietä tukkimassa etsiytyi mun sisään. Muutaman kerran saatoin ehkä sadasosasekunniksi sulkea silmäni, muuten ne kohtasivat vakaina tai vähemmän vakaina Jannen omat. Tahti kiihtyi ja huohotukset täyttivät ilman. Tunsin Jannen jokaisella solullani, jokaisessa sentissä vartaloani. Pyörähdin Jannen päälle.
"Se on poika menoa nyt! Tällä kertaa vien mä!"

Jälkikäteen nukahdin noiden vahvojen käsien syleilyyn tietämättä, että vielä se nuori sydän menisi rikki. Pahemman kerran.

Tuon illan jälkeen nähtiin ja naitiin, mutta mun sydän eksyi mukaan. Sattuu, koskee, itkettää, mutta sehän ei pelaa, joka pelkää. Mä en pelännyt. Mä en kadu, vaikka poskilla valuvatkin katkeransuloiset kyyneleet.
Jäihän mulle kauniit muistot kylmiä öitä lämmittämään.

1

6833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös vuosimallia -89

      Oikeasti koskettava ja kauniisti kirjoitettu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe