NIMITTELY PALSTALLA

jatkuvasti

Jankataanpa vielä tästäkin aiheesta:

==Skientologien slangi:==
*Dekkari = Deeku
*Kriitikko = SP, uskonnonvihaaja
*Anonyymi = rikolliset, terroristit jne.
*Totuus = Valhe

==Kriitikoiden slangi==
*Skientologi = Skeido, Scieno, $kientologi, Skio
*Skientologiakirkko = skientologia"kirkko", Co$, Hubbien hupiklubi.

Jostain syystä kaikki skientologeista käytetyt nimitykset leimataan loukkaaviksi skientologien toimesta, mutta Dekkaria solvataan Deekuksi aivan surutta. Skientologi nyt vain on pitkä sana ja taipuu paljossa käytössä lyhyemmäksi. Anonyymin kutsuminen terroristeiksi taas lähentelee paranoiaa, vaikka "mahdollisuuksia ja yritystä tappaa satoja ihmisiä" onkin mukamas ollut.

Mutta kuten eräs sankari sanoi: "Get the facts and watch scientology soil itself!"

3

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovat

silmään pisti että anonit ovat täällä usein skientologislangissa naamaripellejä. en minä siitä loukkaannu, vaikka tarkotus on selvästi solvata. itse kirjotan skiloni vaan koska se on lyhyempi sana.

en sitten tiedä miksi pitää uhota jos kerran anonyymit ovat niin vaarallisia terroristeja. en itsekkään menisi lähi-idän kiihkoterroristeille tai moottoripyöräjengiläisille vittuilemaan. uskon että pohjimmiltaan kotimaamme skilonit tietävät että olemme harmittomia, siitä huolimatta mitä valheita amerikasta on postitettu.

• CaptainBeefheart

Aika naurettavaa jos joku loukkaantuu siitä että nimitellään skiloniksi tai naamaripelleksi, vaikka toisessa tapauksessa on selvästi provosoivampi sävy.

Joka tapauksessa, terroristiväitteet saavat kenet tahansa asioihin perehtyneen hymyilemään, sillä kyseiset syytökset paljastuivat jo kauan sitten tekaistuiksi. Skientologit levittivät medialle DVD:tä joka oli heidän sanojensa mukaan anonin uhkausvideo YouTubesta. Mutta kuinka ollakkaan, DVD:n kuvan laatu oli huomattavasti YouTuben flash-pakkausta parempaa! Tästä voikin päätellä, mistä kyseinen video on alunperin YouTubeen tullut.

Että, ketkäs tässä olivatkaan niitä terroristeja?

• Dekkari.

..on monta nimeä,joten empä loukkaannu moisista nimittelyistä...

Noita scientologeja vaan harmittaa meikäläinen....

D :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1014
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      868
    3. 62
      863
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      45
      834
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      48
      771
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      684
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      639
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38