Supertaitaviin pelaajiin

törmäsin...

Samana päivänä kahdessa n. 50$ buy in turnauksessa.

Tyypit haistoi heti jos joku suostuu luopumaan korteistaan ja pelasivat superaggressiivista peliä, putsaten pöydän toisensa jälkeen.

Kateeksi kävi kun itse olin tiukalla ja varovaisella asenteella mukana odottelemassa kunnon taskukortteja. Kun ne sain, nekään ei auttaneet sillä tyyppi ryösti osumattomat ässäkurkoni jo flopissa jollakin kakkosparilla.

Tasoero oli kerrassaan huikea vaikka itsekin olen ns. voittoisa pelaaja kovan ja pitkän harjoittelun jälkeen.

Pöydissä joihin osuin noiden kahden tyypin kanssa, oli kaikille selvää kuka on pöydän dominoija. Loput pelaajat taistelivat vain toisesta sijasta putoamista vastaan.

Paljon on vielä opittavaa huomaan...
Suorastaan lamauttavan hallitsevaa peliä.

8

720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelata

      Itsellä joskus menee päin persettä superagressiivisia Holdem pelaajia vastaan pelaaminen, ne harvoin itse luopuu kädestä ja re-reissua tulee todella vaikka kakkosparilla (vaikka floppi olisi esim A-2-J), eikä näitä voi bluffata ulos potista melkein ikinä, ne kun maksaa vaikka kurkohailla.

      Silloin kun sitten flopilla isken vaikka kuninkaan, tai vaikka KA ja floppi k-a-5, tällainen agressiivinen apina reissaa, mahdollisesti menet all in.. Kappas paljastuu että herralla on tasku 8't, turha arvata mitäpä turn/river tarjoaa. Että näin.

      Isompien buy-innien turnauksissa suomessa ja ulkomailla on hieman hillitymmin agressiivisia pelaajia jotka eivät jokaikistä pottia jossa on omaa rahaa yritä väkisin ottaa vaikka all-in. Mitä enemmän rahaa pelissä sitä enemmän pelaajat harkitsevat tekojaan.

      Jo esim. 500e buy-innillä näkee jo aika taitavaa pokeria.

      • yliampuvaa tähän..

        keskusteluun.
        Itselläni paras putki oli 54$ päiväturneissa Betssonilla jossa neljänä päivänä peräkkäin olin palkinnoilla kuitaten n. 1800$.

        Vitosen ja kympin turneita saan hakata 20 jotta yhdessä pääsen palkinnoille keskimäärin.

        Enpä ole kokeillut viittäsataa...


      • ongelma  
        yliampuvaa tähän.. kirjoitti:

        keskusteluun.
        Itselläni paras putki oli 54$ päiväturneissa Betssonilla jossa neljänä päivänä peräkkäin olin palkinnoilla kuitaten n. 1800$.

        Vitosen ja kympin turneita saan hakata 20 jotta yhdessä pääsen palkinnoille keskimäärin.

        Enpä ole kokeillut viittäsataa...

        Oli lähinnä esimerkki, ei varmaan moni (ellei ole ammattilainen) pelaa 500e buy-in turnauksia, mutta mitä korkeampi sisäänosto, yleensä sitä korkeampi pelin taso.

        Itse kun pelasin 120e buy in turnauksessa, enpä kertaakaan nähnyt juuri 'maniakkeja' tai hulluja jotka puskevat koko ajan all-in. Ei kovin moni halua satasta polttaa tyhjän takia.

        Vaikka tulinkin jollekin 35 sijalle niin buy-in tuli nippa nappa katettua, ja peli oli paljon kiinnostavampaa ja psykologisempaa kuin senttipeleissä.

        $50 olisi varmaan ihan hyvä limitti aloittaa 'taito' pelaamista eikä vain katsella sivusta kun 2-7 o/s all in ennen floppia vetää chipit alta KK/AA maksajilta


      • puhutte lämpimiksenne...
        ongelma   kirjoitti:

        Oli lähinnä esimerkki, ei varmaan moni (ellei ole ammattilainen) pelaa 500e buy-in turnauksia, mutta mitä korkeampi sisäänosto, yleensä sitä korkeampi pelin taso.

        Itse kun pelasin 120e buy in turnauksessa, enpä kertaakaan nähnyt juuri 'maniakkeja' tai hulluja jotka puskevat koko ajan all-in. Ei kovin moni halua satasta polttaa tyhjän takia.

        Vaikka tulinkin jollekin 35 sijalle niin buy-in tuli nippa nappa katettua, ja peli oli paljon kiinnostavampaa ja psykologisempaa kuin senttipeleissä.

        $50 olisi varmaan ihan hyvä limitti aloittaa 'taito' pelaamista eikä vain katsella sivusta kun 2-7 o/s all in ennen floppia vetää chipit alta KK/AA maksajilta

        ...."Oli lähinnä esimerkki, ei varmaan moni (ellei ole ammattilainen) pelaa 500e buy-in turnauksia, mutta mitä korkeampi sisäänosto, yleensä sitä korkeampi pelin taso.

        Itse kun pelasin 120e buy in turnauksessa, enpä kertaakaan nähnyt juuri 'maniakkeja' tai hulluja jotka puskevat koko ajan all-in. Ei kovin moni halua satasta polttaa tyhjän takia."

        KANNATTAA NYT PIKKUHILJAA TAJUTA ETTÄ 500$ VARAKKAAMMALLE ON PIENEMPI SATSAUS KUIN PEEAA OPISKELIJALLE 10DOLLARIA!
        JA PEEAA OPISKELIJA ON SAATTANUT PELATA MILJOONIA JAKOJA RAHAMIESTÄ ENEMMÄN. JOTEN ALOITTELEVIA PASKOJA PELAAJIA LÖYTYY KAIKISTA TURNAUKSISTA. TASO ON YHTÄ KOVAA 500 BUYININ, WSOP FINAALIPÖYDÄSSÄ KUIN FREEROLLIN FINAALIPÖYDÄSSÄ!


      • Tuna 
        puhutte lämpimiksenne... kirjoitti:

        ...."Oli lähinnä esimerkki, ei varmaan moni (ellei ole ammattilainen) pelaa 500e buy-in turnauksia, mutta mitä korkeampi sisäänosto, yleensä sitä korkeampi pelin taso.

        Itse kun pelasin 120e buy in turnauksessa, enpä kertaakaan nähnyt juuri 'maniakkeja' tai hulluja jotka puskevat koko ajan all-in. Ei kovin moni halua satasta polttaa tyhjän takia."

        KANNATTAA NYT PIKKUHILJAA TAJUTA ETTÄ 500$ VARAKKAAMMALLE ON PIENEMPI SATSAUS KUIN PEEAA OPISKELIJALLE 10DOLLARIA!
        JA PEEAA OPISKELIJA ON SAATTANUT PELATA MILJOONIA JAKOJA RAHAMIESTÄ ENEMMÄN. JOTEN ALOITTELEVIA PASKOJA PELAAJIA LÖYTYY KAIKISTA TURNAUKSISTA. TASO ON YHTÄ KOVAA 500 BUYININ, WSOP FINAALIPÖYDÄSSÄ KUIN FREEROLLIN FINAALIPÖYDÄSSÄ!

        Ja paskat on sama taso jossain $10 pääpalkinto-turnauksessa ja $500-buy in turnauksessa jossa jaossa on yli $100k dollaria.

        Freerollit.. Taitaa herra puhua lämpimikseen itse, niissähän juuri suurin osa tippuu alkumetreillä kun puskee ihan millä tahansa sisään ja pelaa hyperagressiivista peliä.

        Kuinka on mahdollista että esim. 2,000 pelaajan turnauksessa 500-800 pelaajaa on pudonnut jo ensimmäisen 20 minuutin aikana? Mieti... Valtaosa idiooteista pelaa näitä pienen limitin pelejä/turnauksia.

        En kiistä ettei opiskelija voisi olla taidokas (tai jopa taidokkaampi) verrattuna high-roll pelaajaan, mutta jos sun bankrolli on joku parikyt euroa, varianssi ennemmin tai myohemmin potkii sua perseelle kun noilla limiteillä on eniten uunoja jotka maksaa riverille asti 1-outtisella ja voittaa sut.


      • eico
        Tuna  kirjoitti:

        Ja paskat on sama taso jossain $10 pääpalkinto-turnauksessa ja $500-buy in turnauksessa jossa jaossa on yli $100k dollaria.

        Freerollit.. Taitaa herra puhua lämpimikseen itse, niissähän juuri suurin osa tippuu alkumetreillä kun puskee ihan millä tahansa sisään ja pelaa hyperagressiivista peliä.

        Kuinka on mahdollista että esim. 2,000 pelaajan turnauksessa 500-800 pelaajaa on pudonnut jo ensimmäisen 20 minuutin aikana? Mieti... Valtaosa idiooteista pelaa näitä pienen limitin pelejä/turnauksia.

        En kiistä ettei opiskelija voisi olla taidokas (tai jopa taidokkaampi) verrattuna high-roll pelaajaan, mutta jos sun bankrolli on joku parikyt euroa, varianssi ennemmin tai myohemmin potkii sua perseelle kun noilla limiteillä on eniten uunoja jotka maksaa riverille asti 1-outtisella ja voittaa sut.

        Lueppa ensi kerralla hieman tarkemmin. Viestissä puhuttiin finaalipöydän tasosta. Siinä olen samaa mieltä, finaalipöydässä löytyy tasoa myös pienen buy-in:n turnauksissa. Sinne pääsy sen sijaan vaatii enemmän työtä ja onnea kuin ison buy-in:n turnauksissa. Pienten panosten pöydässä, alkumetreillä, peli on käytännössä pelkkää tuuriin luottamista ja ohi vetoja tulee jatkuvasti. Henk.koht. pelaan molempia mutta strategia pienessä on erilainen. Erittäin löysää ja agressiivista peliä alussa tyyliin tulos tai ulos.


      • Nord    
        eico kirjoitti:

        Lueppa ensi kerralla hieman tarkemmin. Viestissä puhuttiin finaalipöydän tasosta. Siinä olen samaa mieltä, finaalipöydässä löytyy tasoa myös pienen buy-in:n turnauksissa. Sinne pääsy sen sijaan vaatii enemmän työtä ja onnea kuin ison buy-in:n turnauksissa. Pienten panosten pöydässä, alkumetreillä, peli on käytännössä pelkkää tuuriin luottamista ja ohi vetoja tulee jatkuvasti. Henk.koht. pelaan molempia mutta strategia pienessä on erilainen. Erittäin löysää ja agressiivista peliä alussa tyyliin tulos tai ulos.

        Eipä tuonne finaalipöytiin hirveästi idiootteja pääse, mietippä vaikka 5000 pelaajan freerollia... Jos olet viimeisessä pöydässä niin sinne on tultu vähän muullakin kuin moukan tai aloittelijan tuurilla.

        En usein näe minkäänlaista finaalipöytää jossa rahatasosta riippumatta ei olisi laadukasta peliä. Eri asia pääseekö sitten tavallinen jamppa usein noihin mukaan, hehheh


    • anna takaisin

      samalla mitalla, jos suoeragre korottaa yhtenään niin lyö kylkeen entistä enemmän. Se luopuu kädestään tai häviää tai voittaa riippuen siitä kumman vuoro on voittaa. Ei pokerissa ole kyse (nettipokerissa siiss) mistään muusta kuin jaksosta, ihan saman mitä kädessäsi on, jos on aikasi voittaa niin voitata ja aikasi hävitä niin häviät. Vitun yksinkertasiota peliä siis, ei siinä ole mitään tekemistä taidolla, odseilla, kertoimilla eikä korteilla. Olen pelannut tällaisia paskanagresiivisia pelaajia vastaan monesti ja lopulta he häviävät aina kaiken.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe