mitä pitäis tehä...

jossu

oltiin eilen juomassa kaupungilla, poikaystäväni ei ollut itse mukana, olin hänen kavereiden kans, about 10 jätkää ja minä. Kaikki tiesi minun olevan *Mikan* kans, eräs hänen kaveri lähenteli minua koko ajan ja kosketteli joka paikasta.noh, hän pyysi minua mukaan koska lähti käymään kusella tuossa hieman syrjemmässä.
no minä lähdin mukaan, siellä hän oltti minua lanteilta kiinni ja alkoi suudella suulle ja kaulalle eikä päästänyt minua irti.
hän kysyi minulta että etsä halua, (nimittäin poika on tod. hyvännäköinen) niin sanoin että ei se ole siit kii vaan mä en halua pettää mikaa.
Mika ja tää jätkä viettää aikaa kahestaan ja olen monesti ollut mikan luona samaan aikaan. joten tiesin että vaikeuksia tulisi jos suostuisin. Hän lupasi muka olla puhumatta mikalle mitn.
Hän avasi minun ja omat housut ja laittoi käden housuihini, en päässyt lähtemään pois paikalta. hän pyysi minua ottamaan häneltä suihin mutta huusin että en ole niin helppo muija ja löin häntä ja juoksin takasin muiden luo.
noh, mitäpä mieltä, pitäisikö kertoo mikalle vai olla vaan hiljaa?!
kiitos jos jaksoitte lukee ja antaa oman mielipiteen..

11

759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janet

Sun pitää kertoon sun kundikaverilles niin se voi sanoo sille kaverille suorat sanat ja en usko et sun kundikaveris suuttuis koska mitään ei tapahtunut sun ja sen kundin välillä.

• höhöhö

tapahtuhan, käsi tussulla
        mika tulee ja mika jättää i know

• varpunen

totas noi... jos teijä suhde perustuu ollenkaa luottamuksee nii kait sun kantsis kertoo sille...
      joteski must tuntuu et se jätkä joka lehenteli ym. sua nii ei viitti kertoo siitä sun jätkälle...
      jos sä kerrot nii sun pitää muistaa antaa aikaa :)

• miksi

ei kannata sanoa mitään. sähän annoit avata housut eli sinussakin on syytä. oo hiljaa jos haluut mikan kaa olla.

• ¤Brunette86¤

Sun pitää kertoo Mikalle, koska sen kaveri lähenteli sua.

• Poika18

miks sä petät sitä mikaa???
      miks sä et sanonut heti sille jätkälle et lopettaa ku se lähenteli sua??? ja vielä lähdit sen mukaan kuselle ja annoit sen avata housusi ja voi vittu että oot tyhmä!!!!!!!!!!!!!

• tyttö18

hitto et sä oot tyhmä ämmä! vai et voinu juosta pois? aina voi mennä pois! ja jos ei haluu pettää ei mee pusikkoo toisen jätkän kaa!

• jossu
        tyttö18 kirjoitti:

hitto et sä oot tyhmä ämmä! vai et voinu juosta pois? aina voi mennä pois! ja jos ei haluu pettää ei mee pusikkoo toisen jätkän kaa!

mä jäinkin venaa sitä siihen about viiden metrin päähän kunnes se tuli sielt kuselta ja kävi kiinni..että yritä juosta samaten pois ku yli puolet isompi jätkä käy kii..

• nooh
        jossu kirjoitti:

mä jäinkin venaa sitä siihen about viiden metrin päähän kunnes se tuli sielt kuselta ja kävi kiinni..että yritä juosta samaten pois ku yli puolet isompi jätkä käy kii..

tuo onkin tuota selittelyn makua. so what sä teit sen turha sitä on enää vatvoo, anna olla, unohda koko juttu, äläkä lähe enää kenenkään muun mukaan, sehän on selvä merkki siitä että (sille toiselle jätkälle) että oot kiinnostunu

• Mika

huora!

• tyttönen

siis onko oieesti olemassa tollasia jätkiä?! mutta siis jos kenties on niin sun kannattaa iha oikeset isanoo siitä asiasta mikalle!ja sitte jos mika juttelis sen kamunsa kanssa?siinä voi ystävyyssuhde vähäksi aikaa tehä välirikon mikon ja sen kamun välillä, mutta pakkohan sun on mikalle kertoa että mikä on asian nimi että teidän suhteelle ei vaan tapahdu mitään kamalaa.
      ota itteäs niskasta kiinni ja sanot asiasta mikalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      149
      11191
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5413
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      42
      4256
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2684
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      104
      1613
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1586
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      82
      1459
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe