ALBUMI

ISABELLA ADJ.

OLI HUONO! EI IHME JULKAISUN SIIRTYMISTÄ KOKO AJAN. OLIN TODELLA ODOTTANUT JOTAIN AIVAN MUUTA PITKÄN TAUON JÄLJILTÄ. LAULUT OLIVAT KUIN EDELLISTEN LEVYJEN VÄLIKAPPALEITA, JOITA EI ENÄÄ KONSERTEISSA SOITETA. VOI NYYH JARI, OLISIT PYSTYNYT MIKAN KANSSA PALJON PAREMPAAN!

12

910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brunetti28

      minun mielestäni näistä biiseista on kaikki hyviä ja varsinkin myönnän siinä on hitti ainesta ja ihmisiä suviyössä tuo on aivan ihania biisejä minun mielestä ainakin.

    • minäkään

      yhtään! Varsinkin Anna Erikssonin kappale on täysin mitäänsanomaton. Verrattuna esim Määränpää tuntematon...5 vuoden jälkeen täysi fiasko! Olen todeeell pettynyt.

      • kateus puhuu

        Anna Erikssonille ollaan kateellisia, vain koska hän on nainen ja Jari on kehunut häntä maasta taivaaseen. Anna on todella taitava laulaja, muusikko ja laulun tekijä. Viimeisimmällä konserttikiertueella soitti flyygeliä taidokkaasti, samoin klarinettia. HYVÄ ANNA, HIENOA TYÖTÄ!!!!


      • kaikesta pitää
        kateus puhuu kirjoitti:

        Anna Erikssonille ollaan kateellisia, vain koska hän on nainen ja Jari on kehunut häntä maasta taivaaseen. Anna on todella taitava laulaja, muusikko ja laulun tekijä. Viimeisimmällä konserttikiertueella soitti flyygeliä taidokkaasti, samoin klarinettia. HYVÄ ANNA, HIENOA TYÖTÄ!!!!

        se kateus repiä. Minä pidän Erikssonista, tai joistain hänen kappaleistaan kuten Juliet ja Joonatan, aivan ihana, mutta tuo Jartzalle tehty oli hirveää kuultavaa. Ei tasoa , Ja mäkin olen Jari-fani...


      • tuo ol
        kaikesta pitää kirjoitti:

        se kateus repiä. Minä pidän Erikssonista, tai joistain hänen kappaleistaan kuten Juliet ja Joonatan, aivan ihana, mutta tuo Jartzalle tehty oli hirveää kuultavaa. Ei tasoa , Ja mäkin olen Jari-fani...

        Anna on vähän etäinen, ylimielinenkin (tunnen ex-J:n) mutta hyviä kappaleita on. Vaatii itseltään hirveesti ja jos ei mene hyvin läheiset saa totta tosiaan kärsiä! Jarin musasta pidän lukuisat kiertueet käyneenä karisma puree lähes aina. Mutta jos me levystä Albumi puhumme. Myös minä olin sokissa, odotin paljon paljon, se oli surkean surkea levy. Kuuntelin moneen kertaan tämän päivän aikana, ja surin Jarin puolesta ja omien rahojeni. Olisi ollut kyllä kapasiteettia paljon paljon parempaan.´Fanit kyllä aina levyn ostavat ,mistä kultaa, mutta samat vanhat fanit. Uudistumista ei voi noin vähällä saada, uusia faneja ei tuosta surkeudesta seuraa, minkä suru puserossa tunnen. Olisin minäkin suonut hälle paljo paljon parempaa. Onneksi minäkin sanon niin onneksi toivottavasti antaa seuraavalle levylleen paljon paljon enemmän eikä tarvitse odottaa kuin 4 kk. ps. Ritalle terkkuja!


    • tytti

      Uusi levy on aivan loistava. Hyvää työtä! Kiitos Jari :)

    • brunetti28

      minusta tuo uusin levy on aivan ihana minä olen kuunnellut se kohta puhki hyvä jari lisää vaan ei tarvi odottaa enään 4vuotta varmaan vaan 4kk jos hyvin menee niin tulee taas levy:)

      • paikallisesta

        Prismasta, voi että ooteltiin hittejä niikun valkeaa unelmaa tai satulinna. Ja mitä suotihin...kyl ol kamala levy, rahat män hukkahan. EN enää osta ja en kylä tansseihin lähe vaik lähölle tullooki


      • tylsempää biisiä
        paikallisesta kirjoitti:

        Prismasta, voi että ooteltiin hittejä niikun valkeaa unelmaa tai satulinna. Ja mitä suotihin...kyl ol kamala levy, rahat män hukkahan. EN enää osta ja en kylä tansseihin lähe vaik lähölle tullooki

        kuin satulinna. Sinänsä ihan menevä hitti, mutta puhki soitettu. Uudet sovitukset konserteissa kyseisestä kappaleesta olleet alkuperäistä parempia. Moni ei niin tunnettu ja soitettu kappale paljon parempi. Huntujen huuma ja illan viimeinen esimerkiksi.


      • ........

        Vakavanpuoleinen. Onnea vaan ja paljon iloa!


    • Ikää 16w ja fani vuodesta 97

      No mitä vikaa? Minusta kyseessä loistava levy, harmittaa vain kun lauluje sanoja ei löydy mistään.

      • laulujen sanat

        Kaikkien laulujen sanathan on levyn mukana olevassa vihkosessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1193
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      839
    5. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      839
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      824
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe