Äänenmuunnin ohjelmaa?

enivan_

Eli softaa jolla mikrofooniin puhuttu/laulettu ääni muuttuu toisenlaiseksi (matalemmaksi, korkeammaksi, jne.).

Kellään tietoa moisesta softasta?

23

13393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Windows.....

      tutkippa koneeltasi löytyvää ääninauhuria.

      • Nero Burner

        mutta Nerolla saa kanssa aika kivoja mörköjä pikkuoravia ja alieneita tulee kanssa yhdellä napin painalluksella. Nerossa on tilarossessorit ja kaikki vakiona...


      • Anonyymi
        Nero Burner kirjoitti:

        mutta Nerolla saa kanssa aika kivoja mörköjä pikkuoravia ja alieneita tulee kanssa yhdellä napin painalluksella. Nerossa on tilarossessorit ja kaikki vakiona...

        miten se kirjoitetaan en löydä


    • se on

      paras tuohon tarkoitukseen.

      • Audacityllä

        suorittaa äänenmuunnon reaaliajassa, ei nauhalta


      • DeadShanger
        Audacityllä kirjoitti:

        suorittaa äänenmuunnon reaaliajassa, ei nauhalta

        veljellä oli joku ohjelma mutta hitto kun en muista mikä. Itsekin tarvitsisin reaaliaika muuntimen.


    • Mymmelinmummeli

      Sellainen sovellus olis kans hauska, missä voisi muutta ääntä kokonaan, ei vain korkeammaksi.

      • Eikä jää äänestä kii

        Puhtaaksi kirjoitetun lunnasvaatimuksen voi muuttaa tunnistamattomaksi ääneksi tosi helposti: Käynnistä-> Ohjauspaneeli-> Puhe


      • LOL123456787tr678i876545
        Eikä jää äänestä kii kirjoitti:

        Puhtaaksi kirjoitetun lunnasvaatimuksen voi muuttaa tunnistamattomaksi ääneksi tosi helposti: Käynnistä-> Ohjauspaneeli-> Puhe

        ootko joku varas ku sun esimerkkis on tollane????


    • Kingston tyhjäksi?
      • perssilimä

        toggle (ja ircfast) linkit perssiiseen!


    • V1DDU_MAK3

      Kiitos.

      • SkypePC

        Haluaisin sellaisen itekkiin skypeen


    • Anonyymi

      apua

      • Anonyymi

        Ja taas on päivän hyvä työ tehty, hyvä sinä "Anonyymi", kolmen peukutuksen arvoinen suoritus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas on päivän hyvä työ tehty, hyvä sinä "Anonyymi", kolmen peukutuksen arvoinen suoritus.

        Ei ole pisteiden arvoinen suoritus, lause aloitetaan isolla kirjaimella ja lause päätetään pisteeseen, huutomerkkiin tai kysymysmerkkiin.

        No, ei olla ubuttajalle pahana, pitäköön pisteet, olihan tuo muutoin oikein kirjoitettu ja harva, jos nyt kukaan uputtajista on edes kuullut kielioppivirheistä.


    • Anonyymi

      Sellainen ohjelma joka ottaa jostain lauseesta toisen ihmisen äänen ja sitten kun itse puhuu, niin se muuttaa sen oman äänen että se kuulostaa täysin sen toisen ihmisen ääneltä.

      • Anonyymi

        ITEKKI etsin sama


    • Anonyymi

      Noitahan on mailma täynnä. Jopa ohjelmia jotka korjaa lauluäänen nuotille.
      Kännykäsovelluksiakin ja kaikkee mahdollista, jopa äänen apinointia ääninäytteestä.

      Mitä jos avaaja koleili Googlee. Saisi sellaiseen tarkoitukseen kuin haluaa.

      • Anonyymi

        Yksi parhasita on Lyrebird Linux Voice Changer.
        Oivaa tulosta tuottaa myös Clownfish Voice Changer Linux, Joissakin tapauksissa iMyFone Filme - Videonmuokkausohjelmisto Voice Changer -tehosteella on se helpoin, Simppeli on myös MagicMic Voice Changer Linuxille.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Sellanen ohjelma et kaveri lyö kiveksille ja sitten puhut. Heliumi on kans hyvää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe