Hyvä juoru nro 3

CaptainBeefheart

5

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orjuudessa

      Olen tämän jo aiemmin kertonut, mutta toistan vielä.

      Siinä Sea Org'ssa, jossa itse olen ollut, alle kouluikäiset eivät tehneet työtä koskaan. Kouluikäisillä oli tarkka aikataulu: ensin koulu (jotkut kävivät scientologia-koulua, jotkut yleistä ilmaista koulua ja jotkut yksityistä kielikoulua) Koulun jälkeen läksyt, sitten vähän vapaata. Iltapäivällä muutama tunti työtä organisaatiossa, joka oli useimmiten pöytien kattamista ja keittiössä auttamista tai pienempien lasten kanssa leikkimistä. Ruokailun jälkeen he olivat vanhempiensa kanssa, sitten loppuilta oli vapaata. Koska esim. televisiota ei ollut lapset viettivät paljon aikaa yhdessä.

      Meillä oli vanhempain yhdistys ja kaikki olivat samaa mieltä siitä, ettei lapsille opeteta scientologiaa, ei anneta auditointia eikä security-tsekkauksia (assisteja he osasivat antaa toisilleen jne.). Juuri siksi, että suljettaisiin pois aivopesumahdollisuus ja että lapsilla olisi aidosti mahdollisuus päättää myöhemmin omasta elämästään. Jotkut teini-ikäiset päättivätkin jättää orgin ja scientologian, heihin ei kukaan suhtautunut vihamielisesti. Sehän oli heidän elämänsä. Usein heillä oli isovanhemmat tai muut sukulaiset, jotka auttoivat heitä alkuun ulkona, jos vanhemmat jäivät Sea Orgiin.

      Tämä on minun kokemukseni. On selvää, että paineita tulee enemmän, jos sukulainen on scientologian johtaja. Siihen en ota kantaa. Sekin on selvää, että varmasti toisenlaisiakin kokemuksia on.

      • Dekkari.

        ..aina erilaiselta ruusunpunaisten lasien takaa katsottuna....

        D :)


      • edelliseen

        Aborttijutut hämmentää.

        Science of survival:
        "At 1.1 (Ilmaisematon harmistuneisuus/vihamielisyys) a mother will attempt the abortion of her child; and any woman who will abort a child, save only if the child threatens her physical life (rather than her reputation), lies in the 1.1 bracket or below."

        Siis nainen, joka jostain muusta kuin terveydellisestä syystä abortoi lapsensa, voidaan luokitella suoraan 1.1 tunnesävyyn.

        Tunnesävy on myös mahdollisen SP:n tunnesävy. Hieman ristiriitaista, jos ihmisiä kannustetaan aborttiin?


      • CaptainBeefheart
        edelliseen kirjoitti:

        Aborttijutut hämmentää.

        Science of survival:
        "At 1.1 (Ilmaisematon harmistuneisuus/vihamielisyys) a mother will attempt the abortion of her child; and any woman who will abort a child, save only if the child threatens her physical life (rather than her reputation), lies in the 1.1 bracket or below."

        Siis nainen, joka jostain muusta kuin terveydellisestä syystä abortoi lapsensa, voidaan luokitella suoraan 1.1 tunnesävyyn.

        Tunnesävy on myös mahdollisen SP:n tunnesävy. Hieman ristiriitaista, jos ihmisiä kannustetaan aborttiin?

        Käy hyvin pian ilmi, että hyvin suuri osa Hubbardin kirjoituksista on ristiriidassa skientologiakirkon todellisten käytäntöjen kanssa. Monet entiset skientologit ovat kertoneet nk. asennemuutoksesta Hubbardin kuoleman jälkeen. Monia tekstejä alettiin tulkita uudelleen ja täysin eri tavalla.

        Mutta sekään ei selitä lukemattomia tarinoita aborttiin painostuksesta.

        Ja jos nyt halutaan oikeasti alkaa kaivamaan lainauksia Hubbardilta aborttiin liittyen... http://www.holysmoke.org/cos/hubbard-abortionist.htm

        Sieltä löytyy myös Mary Tabayoyonin valaehtoinen todistus.

        Miksi kaikki nämä toisiinsa liittymättömät ihmiset keksisivät identtisiä tarinoita vuosikymmenten ajan, jos ne eivät olisikaan totta?


      • CaptainBeefheart

        Kaikki eivät varmasti saaneet samanlaista kohtelua Sea Orgissa, kuten tuosta aiemmin laittamastani linkistäkin käy ilmi. Astra Woodcraftin ja Jenna Miscavigen tarinat ovat hyvin erilaiset.

        Se ei kuitenkaan tarkoita etteikö siellä olisi tapahtunut (ja kuulemma tapahtuu edelleen) varsin vakavia ihmisoikeus rikkomuksia. Kun tutustuu skientologien "eliitin" parissa kasvaneiden omiin kertomuksiin, ei siitä valitettavasti jää kovin ruusuista kuvaa.

        http://www.exscientologykids.com/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe