kesäistä

mahla

täysin keksittyä, mutta minä ainakin kokisin ihan mielelläni. ;)

**************************************************
Aurinko paistoi kuumasti ja sai matkustajat hikoilemaan. Suljin kirjani, ja otin laukkuni valmiiksi kuultuani "Hetken kuluttua Tampere"-kuulutuksen. Olin menossa perhetuttuni maatilalle kesätöihin. Maatila sijaitsi Tampereelta n. 50km itään päin. Perheen isä, Tuomo oli jäänyt leskeksi kaksi kesää sitten, ja perheen kaksi poikaa olivat jääneet hänelle. Olli ja Henri olivat molemmat noin parikymppisiä, varsin komeita jätkiä. Pienenä me olimme viihtyneet hyvin yhdessä, ja vieläkin meillä juttua riitti ihan kiitettävästi.
Juna pysähtyi sihahtaen. Astuin ulos ja tähyilin näkyisikö poikia. Olli seisoikin vähän matkan päässä. Kävelin hänen luokseen laukkuani perässä raahaten, ja heittäydyin hänen kaulaansa. Ollilla oli ohut t-paita ja farkut.
-Tervetuloa! Sä olet muuttunut sitten viime kerran, hän myhäili. Näin Ollin vilkuilevan toppini läpi nöpöttäviä nännejäni. Sen farkkujen etumuksessa näkyi outo pullistuma. Mua alkoi kiihottaa, ehkä tänä kesänä mä menettäisin neitsyyteni.
Me ajeltiin hiljalleen kohti maatilaa ja kertoiltiin kuulumisiamme. Olli kertoi perivänsä tilan, ja että Henri oli ajautunut mukaan mallibisneksiin. Sen se sanoi jotenkin halveksuvasti, maalainen kun oli niin ei kai ymmärtänyt hyvän päälle. Vihdoin me ajoimme pihaan ja pääsimme ulos kuumasta autosta. Tuomo ja Henri tulivat moikkaamaan, ja Tuomo sanoi että sauna olisi varmaan kohta lämmin. Hän näytti minulle huoneen jossa olisin sen ajan kun täällä viipyisin. Huone sijaitsi toisessa rakennuksessa, siinä missä saunakin oli.
Katselin vähän aikaa paikkoja ja sitten päätin mennä saunaan. Riisuin vaatteeni saunaneteiseen ja astuin suihkuhuoneeseen. Ajattelin käyväni välillä uimassa, joten olin ottanut bikinini mukaan. Avasin saunan oven, ja kivetyin paikalleni. Henri ja Olli olivat saunomassa ja molemmat tuijottivat alastonta vartaloani ihaillen.
-Sori... Mä en tienny et te ootte täällä... sopersin häkeltyneenä.
-Ei se mitää, tuu vaan lauteille. Kyllä tänne aina yks mahtuu. Hetken epäröityäni päätin rohkaista mieleni ja istahdin Henrin viereen. Pilluni alkoi kostua pikkuhiljaa nähdessäni jätkien suht isot kalut. Molemmat yrittivät peitellä seisokkejaan, mutta eivät onnistuneet siinä. Hetken vain istuimme hiljaa siinä, kunnes minua alkoi kiihottaa niin kovasti, että sanoin meneväni pesulle. Heti suihkuhuoneeseen päästyäni otin löylykauhan ja aloin tunkemaan sen vartta märkään pilluuni. Laukesin hetken kuluttua ynähtäen, ja säikähdin. Olli oli katsonut puuhiani melko läheltä, ja katsoi nyt minua kiiltävin silmin.
-Sä voit pestä mun selän jos haluut... kuiskasin. Olli käveli jähmeänä luokseni ja alkoi varovasti hieromaan rintojani takaapäin. Hänen kova kullinsa painautui selkärankaani vasten. Mumisin jotain epämääräistä kun Olli alkoi suudella niskaani. Hän käänsi minut ympäri ja alkoi nuolemaan nännejäni samalla puristellen C-kupin kiinteitä rintojani.
***********************************
jatkuuko?

5

4945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

      ihmeessä.Hyvältä kuulostaa.

    • Susa

      et voi noin hyvää stooria jättää kesken..:)

    • Mä vaan

      Jatka!Tuli niin ihana olo lukiessani!

    • Riku

      Jatkaah. =) Se oli ihana.

      • Jatka!!

        Eli siis Jatka!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe