täysin keksittyä, mutta minä ainakin kokisin ihan mielelläni. ;)
Aurinko paistoi kuumasti ja sai matkustajat hikoilemaan. Suljin kirjani, ja otin laukkuni valmiiksi kuultuani "Hetken kuluttua Tampere"-kuulutuksen. Olin menossa perhetuttuni maatilalle kesätöihin. Maatila sijaitsi Tampereelta n. 50km itään päin. Perheen isä, Tuomo oli jäänyt leskeksi kaksi kesää sitten, ja perheen kaksi poikaa olivat jääneet hänelle. Olli ja Henri olivat molemmat noin parikymppisiä, varsin komeita jätkiä. Pienenä me olimme viihtyneet hyvin yhdessä, ja vieläkin meillä juttua riitti ihan kiitettävästi.
Juna pysähtyi sihahtaen. Astuin ulos ja tähyilin näkyisikö poikia. Olli seisoikin vähän matkan päässä. Kävelin hänen luokseen laukkuani perässä raahaten, ja heittäydyin hänen kaulaansa. Ollilla oli ohut t-paita ja farkut.
-Tervetuloa! Sä olet muuttunut sitten viime kerran, hän myhäili. Näin Ollin vilkuilevan toppini läpi nöpöttäviä nännejäni. Sen farkkujen etumuksessa näkyi outo pullistuma. Mua alkoi kiihottaa, ehkä tänä kesänä mä menettäisin neitsyyteni.
Me ajeltiin hiljalleen kohti maatilaa ja kertoiltiin kuulumisiamme. Olli kertoi perivänsä tilan, ja että Henri oli ajautunut mukaan mallibisneksiin. Sen se sanoi jotenkin halveksuvasti, maalainen kun oli niin ei kai ymmärtänyt hyvän päälle. Vihdoin me ajoimme pihaan ja pääsimme ulos kuumasta autosta. Tuomo ja Henri tulivat moikkaamaan, ja Tuomo sanoi että sauna olisi varmaan kohta lämmin. Hän näytti minulle huoneen jossa olisin sen ajan kun täällä viipyisin. Huone sijaitsi toisessa rakennuksessa, siinä missä saunakin oli.
Katselin vähän aikaa paikkoja ja sitten päätin mennä saunaan. Riisuin vaatteeni saunaneteiseen ja astuin suihkuhuoneeseen. Ajattelin käyväni välillä uimassa, joten olin ottanut bikinini mukaan. Avasin saunan oven, ja kivetyin paikalleni. Henri ja Olli olivat saunomassa ja molemmat tuijottivat alastonta vartaloani ihaillen.
-Sori... Mä en tienny et te ootte täällä... sopersin häkeltyneenä.
-Ei se mitää, tuu vaan lauteille. Kyllä tänne aina yks mahtuu. Hetken epäröityäni päätin rohkaista mieleni ja istahdin Henrin viereen. Pilluni alkoi kostua pikkuhiljaa nähdessäni jätkien suht isot kalut. Molemmat yrittivät peitellä seisokkejaan, mutta eivät onnistuneet siinä. Hetken vain istuimme hiljaa siinä, kunnes minua alkoi kiihottaa niin kovasti, että sanoin meneväni pesulle. Heti suihkuhuoneeseen päästyäni otin löylykauhan ja aloin tunkemaan sen vartta märkään pilluuni. Laukesin hetken kuluttua ynähtäen, ja säikähdin. Olli oli katsonut puuhiani melko läheltä, ja katsoi nyt minua kiiltävin silmin.
-Sä voit pestä mun selän jos haluut... kuiskasin. Olli käveli jähmeänä luokseni ja alkoi varovasti hieromaan rintojani takaapäin. Hänen kova kullinsa painautui selkärankaani vasten. Mumisin jotain epämääräistä kun Olli alkoi suudella niskaani. Hän käänsi minut ympäri ja alkoi nuolemaan nännejäni samalla puristellen C-kupin kiinteitä rintojani.
jatkuuko?
kesäistä
mahla
5
4988
Vastaukset
- nainen
ihmeessä.Hyvältä kuulostaa.
- Susa
et voi noin hyvää stooria jättää kesken..:)
- Mä vaan
Jatka!Tuli niin ihana olo lukiessani!
- Riku
Jatkaah. =) Se oli ihana.
- Jatka!!
Eli siis Jatka!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663235
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272293Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681859Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281775Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161411- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291261Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177