Ilmoitus!

VIP

Ajattelin kertoa täällä kaikille, ettei tarvi niiden ylimääräisten sättikyttääjien kattella sätissä ja nimenomaan 40 huoneissa mitä olen päivän aikaan puuhannut:

- aamulla avasin silmäni, enkä jaksanut edes sätin vuoksi heti herätä, olinhan viihtynyt siellä melkein aamuun
- keskipäivällä heräsin ja heti ryntäsin sättiin... oi kuinka ihania ystäviä siellä olikaan... *halipusiruts*
- jossain välissä ehdin keittää kahvit ja jaoin nautinnon koko huoneen kanssa... ihania kahviseuralaisia löytyikin heti monta
- siinä säistä ja viikonlopun tekemättäjättämisuhan alla olevista viikkosiivouksista jutskatesssani oivalsin kavereiden katoavan ostoksille
- ja ei kun minäkin... ostosparatiisiin vaan...
- ostin iltiksen, vessapaperia, suklaata (sättiä varten tietty) ja maitoa (rasvatonta, se pienempi vain litran purkki, ettei perse levee entisestään)
- tulin sateisessa kelissä kotiin ja ei kun heti sättiin
- ehdin siinä välissä onneksi toisen ikkunan kautta lukea ilmon... ihania vuodatuksia aivan satumaisilta ... vain sätistä tutuksi tulleilta ihmisiltä
- olen minä vessassakin välillä käynyt ja illalla aion saunaan... lakkaan kynteni ja tulen sitten jälleen viinilasi kädessä sättäämään
- ja yösätti vasta ihanaa onkin...
- toivoisin hurjasti että se uusi sätti-ihastukseni viimeinkin päästäisi irti siitä edellisestä luuskasta, jotta voisimme nettisekstailla koko yön
- onneksi me tytöt voidaan vertailla kokemuksiamme näistä sättimiehistä ... privassa tietenkin... tai sähköpostissa kuvien vaihtoviikoilla
- huomenna uskon jo löytäväni uuden ihastuksen, jollemme sitten sovi puhelinnumeroiden vaihtamisesta tai jopa tapaamisesta tuon niiiiiiiin suloisen komean ja raamikkaan (puhumattakaan sen koosta) urhon kanssa
- ja se että sillä ihastuksella nyt sattuu olemaan lahna kotona... se on vain hidaste tai kiihoke... varatuista pääsee nopeasti eroon kun uhkaa soitella kotiin...

Kyllä sättääminen on ihanaa... kannattaisi kaikkien kateellistenkin roikkua täällä niin kauan, että pääsee vipiksi ja saa sen ihanaisen naamankuvan siihen reunaan. Ja pääsee tyhmien ohi jonossa.

Mitä ihmettä minäkin ylipainoinen rumilus tein ennen kuin oli sättiä????

*halipusiruts kaikille ihanille ja sefuille ihan sinne asti pikkusuukkonen*

13

2309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vip nainen

et taida olla vip ollenkaan ja taidat vain kadehtia niitä jotka on päässyt vipiksi.
      Siihen ei tarvitse olla chattaillut kauan vaan siihen merkitsee varmaan jotkut muut asiat ettäpääsee vipiksi.
      Jotkut on olleet muutaman viikon vain silloin tällöin kirjotellen ja pääseet vipiksi ,jotkut kirjottaneet vuosia eikäsilti ole päässeet vipiksi .
      joten aika ei siihen vaikuta kuinka kauan olet ja usein siellä kirjottelemassa .
      No kateus on joillekin kovin hallitseva piirre ja jopa halu elää sen kateudun aiheuttaman vaikean olon ohjaamana sitä hämmästelen .
      Kyllä sinne chattihuoneisiin mahtuu kaikki halukkaat ja huoneita on tehty lisää vaikka mitenpaljon lisää. Valitset sen missä on sinun kanssa samansuuntaista seuraa niin ei tarvii valittaa koko ajan .
      Chat on keskustelua varten tarkoitettu ja siellä on ihan kivaa jos itse haluaa jutella asiallisesti ja viettää joskus vapaata aikaa tai jokainen siten kuin haluaa olla . Ihan saa itse päättäämiten elämänsä elää ei siihen toisilla ole paljon sanomista . jos jollain on aikaa ja halua chattailla jokapäivä siitä vain ja jos on halu olla yöllä tai päivällä mitä sitte ei se ole toisilta pois mikään .
      Miksi toisten tekemiset tai tekemättä jättämiset on sulle tärkeitä mieti ihmeessä sitä.
      Olisko hyvä miettiä ihan omaa elämää ja tehdä siitä sellainen kuin haluaa sen olla ja uhrata energian oman elämän järjestämiseen ja jos haluaa toisille jotain on hyvä mennä johonkin hyväntekeväisyys yhdistyksiin ym tai kirkontoimintoihin tai vapaehtoistyöntekijöihin voi päteä ja holhota mielin määrin .
      Mutta vain sinä voit elää omaa elämääsi et muiden ja vain omaa elämää ja ajatuksia on hyvä miettiä ja tehdä paremmaksi ja kehittyä .
      Anna toisille tilaa ja älä kyttäile toisia se ei ole sun hommasi ollenkaan . Hyvää viikonloppua

• Ihan ihmeissään

vippejä pitäisi kadehtia?

• Hih
        Ihan ihmeissään kirjoitti:

vippejä pitäisi kadehtia?

Hienoa kun joku tekee asian noin.Selvittää kaiken , ei tartte sitten muiden miettiä tekemisiä enää))
        Nauroin katketakseni. Kiitos.

• VIP
        Hih kirjoitti:

Hienoa kun joku tekee asian noin.Selvittää kaiken , ei tartte sitten muiden miettiä tekemisiä enää))
        Nauroin katketakseni. Kiitos.

Onneksi porukassa on vielä joku, jolle sarkasmi ja huumori puree...

*ei niin paljon valetta, ettei jotain tottakin mukana...*

• NYT vasta

et kai ole näin tosikko? Kai tää nyt ON vitsi?

Mikä se VIP on? uus tapa haaskata aikaa?

• heko heko

sö oot hyvä kirjoittamaan! Tommosta se just on!

• ystävällinen sielu

Kiitos,

ihan oli kuvaus kuin omasta päivästäni, paitsi että sieltä kaupasta otin tietenkin myös hieman jätskiä ja sitä rasvaisempaa maitoa, tuota peppua kun pitää vielä hieman pehmitellä - se kun tahtoo vielä tottumattomuuttaan puutua monen päivän peräkkäisillä chat-istunnoilla ;))

Kiitos ihanasta kirjoituksesta. Eläköön ironia!!

*halipusrutsnuts* jne :)))

• ei vippejä kumartele

Vietän ansaittua joutohetkeä tässä mahonkiviilutetun työpöytäni ääressä hulppeassa valkotiilitalossani. ( 6 h k s takkah. 2 kph 2 eril. wc 2 auton talli apk keskuspölyri ktv punttisali kahluuallas) Netti mulla on tässä auki ja tuijotan arvostellen kaikkia niitä hemaisevia naisia joita monitori oksentaa silmilleni ja kas, kuola valuu paksuina vanoina uudelle paidalleni joka on matkaostos Mallorcalta, missä kaikki on perkeleen kallista, paidat varsinkin. Pitääpä pyyhkäistä. Mulla on edelleen käytössä nimikoidut kangasnenäliinat, jotka akka pesee, tärkätä en anna sillä tässä talossa on tarpeeksi muuta kovaa kuin nenäliinat. Kele.
      Tuhkakupissa pieree savuhuntuja kikkelinpaksuinen havannalainen vallan hukkaan ja kallis laivakonjakki laimenee lasissa ja minä vaan tuijotan ja odotan kyllä hiukan pientä ihmettäkin, mutta vielä ei mikään liikahda. Kyllä se kohta inahtaa. Varmasti. Tietenkin. Toivottavasti. Kyllä kai?
      Voi jeesus anna sen inahtaa!
      Ei silti että mulla olisi mistään puutetta, taloa ja tavaraa on ja varsinkin tavaraa, nuori vaimo ja kakaroita liuta, itse olen tehnyt kaiken omin käsin ja vähän muutenkin paitsi akkaa ja leikkuupuimuria, ne onkin ainoot mihin kyvyt ei riitä, hehehe. Täällä työhuoneen hämärässä kirjanpito-ohjelman ääressä on rauhoittavaa istua, ei kuulu kakaroiden parku eikä akan naputus, kun tämä on täystiilitalo ja ovet on umpipuuta niin kuin minun päänikin, sillä mulla on varaa siihen. Työhuoneen rauhassa voi myös antaa kuolan vapaasti virrata paidalle, jollaiseen ei tavallisella pulliaisella ole edes varaa, mutta kylläpäs se nyt antaa odottaa itseään, inahdus.
      Seksiä saan kotona niin paljon kuin haluan enkä aina viitsi edes haluta kun muutenkin saan sitä ihan liikaakin, kerta kuussa pistää kyllä tavallisen miehen kanveesiin mutta ei tietenkään mua joka olenkin sellainen julkisonni näillä kylillä, perkele.
      Sätissä käyn kyttäämässä naisia ihan pelkästä auttamisen halusta, kun ovat niin puutteessa ja sitä paitsi hulluna minuun, sehän nyt ei tietenkään ole mikään ihme kun kyseessä on minunlaiseni firiili mies, joka sivistyssanakääntein osaa johdatella naista avautumaan.
      En minä naisille viitsi joka kerta samaa tarinaa kertoa ja onhan se mukava nimeäkin vaihtaa, tulee elämään sitä vaihtelua, kun aina ei kiireiltä pääse matkustamaankaan vaikka rahaa onkin. Mieluiten kuuntelen sellaisia hyvin koulutettuja isotissisiä raukkoja, joilta mies on lähtenyt lätkimään ja jättäneet akan kuseen akateemisen viran kanssa, minä en niitä ämmiä sääli, perkele. Joku yrittää joskus aukoa mulle päätä mutta minunlaiseni mies kyllä selviää tilanteesta kuin tilanteesta parilla härskillä jutulla, ja sitten paremmin inahtaakin, mutta kylläpäs nyt kestää.
      Se on nyt flunssaa liikkeellä ja mahatautia ja saattaa se alamahaankin iskeä eikä sitä aina jaksa tämmöinen sonnikaan, kun on koko päivän istunut paikoillaan. Pitäisikin varmaan alkaa hiukan enempi liikkua, kuntohan mulla on loistava, mutta ajankuluksi. Kananmuniakin voisi alkaa syödä, ne jutut kolesteroolista on ihan huuhaata, perkele. Minä en niihin usko, minä olen kova jätkä kuulkaa…….tai niin noh…mutta tää on tilapäistä.

• Jonottaja

Katse sumuisena luen "naisenkaatajan" uudelleen, itke en surusta,eikä lääkityskään vaikuta näköön tai ainakaan verkkokalvoon :D

• kari43

Wauuu!! Hyvä kirjoitus!!!*halipusirutii*
      Jollain vaan taas menee herneet nekkuun ja kakit housuun!Mutta se on sellasille pikkusieluille ihan oikein...

• SuruRukka

Hyvin alkoi paluu minullakin lomien lompsimisen jälkeen palatessani tänne (toisten harmiksi, lällällää), sain makeat naurut tekstisi johdosta, kiitos siitä =) Hyvin kirjoitettu!!

• 30+ VIP

joka viettää päivänsä nuin.Ihmettelin vaan
      kuinka sä kerkesit kauppaan.
      Loistava kirjoitus :))))))

• vcb n

m gfxhgf

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe