Huolestunut kaverini puolesta

Minä

mun oli nyt ihan pakko kirjottaa tänne ja kysyä teidän mielipiteitänne tästä asiasta.. mun hyvä ystäväni on vasta 14,mutta hän höpöttää koko ajan saatanasta,hänen kielellään mestarista. ystäväni väittää että saatanan valittu.saatana on ottanu kuulemma ystävältäni sielun,ja sitä sielua ei saa takaisin. Sitten hän myös väittää että saatana ohjailee hänen kaikkia tekemisiään. ystäväni aikoo pian uhrata saatanalle jotain. hän miettii jo pitäisikö uhrata eläin vai ihminen. toi ei oo mielestäni tervettä.hän on myös harpilla kaivertanu nilkkaansa pirun,no se ei nyt oo kauhee asia. mutta sitten hän on "harjoittanut" jotain toisen ihmisen satuttamista.en muista mikä sen harjoituksen nimi on,mutta muistaakseni siinä pistellään neulalla johonki,johon on kirjoitettu jonkun vihaavansa henkilön nimi.sillä keinolla hän pystyy KUULEMMA satuttamaan tai tappamaankin ihmisen.. itse en ole todellakaan satanisti,niin kuin puheestani taitaa selvetäkin.mutta silti voisko joku satanisti tai joku joka on kokenut samanlaisia kuin ystäväni,kertoa mitä ystäväni puheet merkkaa. onko ne ihan tosijuttuja,vai kerjääkö hän vain huomiota?? hänellä on ollut vaikea lapsuus,että jos hän olisi sitten jotenkin ajautunut tuohon tilanteeseen. toinen asia,mikä minulla tuli mieleen on se,että hän luulee olevansa lesbo,ja raamatussaha sanotaan että kaikki homot,ja lesbot joutuu helvettiin. mä en ymmärrä yhtään,auttakaa vähän.

9

1186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vie

Puhu asiasta koulusi kuraattorin kanssa.

Kaverisi joko leikkii tai hänellä on
      mielenterveydellisiä ongelmia.

Lesboudessa ei ole mitään vikaa. Vaikka
      onkin huomattavasti hankalampi saada
      lapsia.

• Yakko

Haiskahtaa trollaukselta :(

Mutta jos nyt kuitenkin olet tosissasi niin koulukuraattori voisi olla hyvä henkilö jonka kanssa jutella asiasta (kuten jo mainittiin). Jos et sen luo kehtaa mennä niin onhan niitä kaikenlaisia auttavia puhelimia joista varmasti saa hyviä neuvoja.

• Yakko

Satanismi ei ole saatanan palvontaa. Satanismi on elämänfilosofia. Saatananpalvonta on saatanana palvontaa.

• Minä

Tässätapauksessa kyseessä on SAATANAN PALVONTAA joka usein sekoitetaan Satanismiin...

• käärmekieli

täällä puhutaan satanismista josta kertomassasi ei selvästikään ole kyse. mene nyt puhumaan asiasta vaikka kuraattorille tai koulun terveyden hoittajalle.

• Mika

Saatanaan uskominen sekä satanismi taitavat todellakin olla kaksi erilaista asiaa jotka ikävästi sekoitetaan keskenään. Kaverisi kuulostaa nuorelta kapinalliselta, joka haluaa jotain rankkaa pettääkseen ja piristääkseen elämäänsä. Minä teen samaa, mutta minä vain juon kaljaa ja nukun.

14 ikäisenä pyörii päässä kaikenlaisia outoja asioita, eikä niistä pääse eroon, kuin ajan kanssa. Minä hihkaisen vieläkin, mikäli satun pokeria pelaamaan, että "mestari" mikäli korteissa on kolme kuutosta. Tämä on huumoria, mutta pikkutytöt -ja pojat voivat sekusuaalisfantashtaa "karismaattisiin" aikuisiin, jotka näyttävät siltä, kuin olisivat viettäneet viimeisimmät vuotensa huumeluolissa homoseksuaalisestionanoiden ja kas, näinhän se joskus myös saattaa ollakin.

Vaan tosiasiassa, veikkaan, että kaveriasi vain vituttaa. Arvaa mikä lääke on yksi kaikkein myydyimmistä lääkkeistä suomessa.

• ~adss~

Ja taas on kristinusko onnistunt pelotteleman jonkun herkän nuoren mielen hulluuden partaalle! Kuka kantaa vastuun?

Kehoittaisin ystävääsi hakeutumaan hoitoon, tai ensiksi vaikka koulukuraattorin tai terveydenhoitajan pakeille.

Hän selvästikin kärsii jostain ongelmasta joka kanavoituu kuvaamasi kaltaisena toimintana.

• Tupakointi tuhoaa koko keho...

Tupakan aiheuttamat kuolemat lisääntymässä
      Tupakan aiheuttamiin sairauksiin kuolee vuosittain viisi miljoonaa ihmistä, selviää tuoreesta tutkimuksesta. Kolme neljäsosaa tupakan aiheuttamiin sairauksiin kuolleista on miehiä. Tupakka aiheuttaa etenkin sydän- ja verisuonitauteja.
      Maailman terveysjärjestön WHO:n arvion mukaan tupakan aiheuttamien kuolemien määrä saattaa jopa kaksinkertaistua vuoteen 2030 mennessä, ellei tupakointia saada vähenemään. Tutkijat ovat huolestuneita etenkin tupakoinnin lisääntymisestä kehitysmaissa.
      "Näyttää siltä, että tupakan aiheuttamat kuolemat lisääntyvät huomattavasti etenkin kehitysmaissa", Harvardin yliopiston tutkija Majid Ezzati sanoi uutistoimisto Reutersille.

• Typhon

Ystäväsi on eksynyt väärille poluille. Jos hän alkaa käymään varautuneeksi ja levottomaksi, tai jos jotain muuta epäilyttävää alkaa esiintyä, koulukuraattorille rohkeasti tuomaan asia esille ja kaverille hoitoa mitä pikimmiten.

Kaverille saa puhua järkeä!

p.s. Mitä tulee satanismiin, sitä hän ei ole. Ei todellakaan. Minuakin satanistina loukkaa se, että meidät alennetaan tuollaisten tasolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      120
      1050
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      131
      963
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe