Eli. Kertokaapa kokemuksianne kotibileistä. Tarkoitus olisi järjestää sellaiset tässä lähitulevaisuudessa ja vinkkejä kaivataan...
Kokemuksia kotibileistä?
12
3298
Vastaukset
- minä se vain
Tossa vähän alempana on kysytty samaa, ja siinä on hyviä vastauksia
- Yakko
Tuskin kannattaa omassa kodissaan järjestää. Tai ainakaan kutsua ketään epäilyttävää porukkaa sillä saattaapi pöytähopeat kadota.
- gggg
Vanhempiesi sängyssä.
- voi voi.. :(
aikalailla samallalailla kävi mun kotona kun noissa edellisissä jutuissa..
eli: tavaraa pöllittiin ja kutsumattomia vieraita. puoli kaupunkia oli paikalla ja seuraavala viikolla oli lehessä oikeen kunnon juttu :( oli poliisit ja sossun väki. porukoilla oli vähän pinna kireellä kun ne kutsuttiin paikalle. joo, että näin. ja vielä tietty rikosilmoitus tehtiin. *eh hee..*
että piä vaan kotibileet.....
- chigu
me pidettiin mun kaverilla bileet ja sitte me lähettiin ulos tapaamaan parii jätkää joiden kanssa mun kaveri oli jutellu chatissä...no me päästettiin ne sitten sisälle ja eikä menny aikaakaan ku ne jätkät soitti niiden kavereita paikalle..me oltiin tietysti juotu niin ei huomattukkaan ku sisällä oli jo aika paljon porukkaa joita ei ollenkaan tunnettu..aamulla huomattiin että talosta oli lähtenyt play station,partakone,korvalappustereot,kännykkä,
reppu ja parit avaimet..mun ja mun kaverin piti hankkia oviin turvalukot..oli aika kiva huomata mitä kaikkea oli varastettu! että siinä mun kokemus yhistä kotibileistä..Jos aiot pitää bileet niin älä missään nimessä päästä sisään ketään ulkopuolisia joita et etuune!!! se ei todellakaan kannata..- -Tuulia-
Niin mä järjestän tänä lauantaina bileet ja sinne on tunkemassa 6 tyyppii joita mä en sinne haluais koska ne tuo aina mukanaan jotain ihme tyyppei ja jotka vetää aina hirveet perskännit ja rikkoo paikkoja... Mutta en sano niile sitä päivää jolloinka ne bileet on ...ja ne jotka on kutsuttu ei kerro sitä päivämäärää..=) ja niin päästii häiriöistä eroon...=)'
- Dinah
Kaikki irtotavara pöllittiin ja tän bileet järjestäneen likan faijan viulun jousi katkastiin ja se löyty takasta. Se jousi makso jotain 25 000 markkaa.
Lisäks seinillä olleita tauluja viilleltiin puukolla ja vanhempien makkari oksenneltiin.
Uima-altaan pohja halkes kun joku heitti painonnostotangon altaaseen (oli siel kyl kaikki muukin irtonainen mitä takkahuoneesta löyty lasipöydästä lähtien)
4 poliisipartiota tuli paikalle ja osa näistä kutsumattomista jäi huumeista kiinni. - haaveilija:)
ei kannata kyllä mitään bileitä kotona pitää.. tai siis mä pidin tos kesällä bileet enkä kyllä enää ikinä pidä. sain pidettyä järjestyksen ihan kohtuullisesti, mitä ny muutama lasi ja taulu meni rikki. mut porukkaa tuli koko ajan lisää vaikka kuinka yritti olla päästämättä niitä sisään.. varsinkin kun asun niin pienellä paikkakunnalla että kaikki tuntee kaikki ja asiat leviää niin nopiaa ettei mitään rajaa! mulla ei ollu sinä iltana yhtään kivaa enkä voinu ees bilettää ku piti koko ajan juosta ympäri taloa ja siivota muitten oksennuksia ja lasinsiruja.. huh huh!
- just me
no mun kotibileet on ehkä maailmankuulut ainakin kaikki imatralt tietää ne! porukka biletti kax vuotta sitte mei kämpäs hiihtoloma bileissa viikon ja loppuvaiheessa kotoa karanneita tuli ettimää yx vanhempien palkkaama etsivä sossut ja poliisit! porukat meni paniikkii ja päätti lähtee parvekkeelta välikaton kautta karkuun yx kumminki murs jalkasa kahesta kohtaa hypätessää ja palokunta joutu ottaa sen katolta alas ja ambulanssilla sairaalaan! ei kannata järjestää!
- kyl kyl
Aika heikon näköisest on joillaki menny kotipippalois...
Ei niissä muuta kannata kuin ihan tuttuja vain kutsua, joihin luottaa 110%:sesti. - jooh
oli pienmuotoset bileet viim.talvena ja puolisenkymment kutsumatont tuli ja pari cd:t katos mut ei sen suurempaa.
- californiawe
Olen itse pienenpieni kakara, mutta monet kotibileet pitänyt, jokaisissa on viina virrannut niin paljon, että aamulla hävettää, mutta jälkeenpäin rakastan näitä kokemuksia.
Kotibileet on parhaita ja voisin sanoa kirjoittamattomaksi säännöksi, että kotibileiden pitäjä ei itse liikaa juo. Muuten karkaa kaikki käsistä. Itse olen juonut joka kerta liikaa.
Myös kotibileiden pitäjän kannattaa vaikka laittaa esteitä sellaisten huoneiden eteen joihin ei ihmisiä halua. Kohtuukännissä niinkuin bileiden pitäjän olisi oltava, bileisiin ei pääse kutsumattomia narkomaaneja ja minulla on itselläni ollut tapana potkaista kaikkia tulevia poikia sukukalleuksille, kyllä yleensä siinä vaiheessa kummat tyypit lähtee, niitäkun ei aina kännissä tunnista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857