Olen tässä kuumeisesti yrittänyt löytää tietoa Marimekon Nimikko-kylpypyyhkeen (70x140 cm) hinnoista, mutta ei tunnu tärppäävän.
Tieto olisi tärkeä ja apua tarvitsisin pikaisesti, joten olisiko kenelläkään hajua ko. asiasta? Toki voivat nuo hinnat vaihdella myymälöittäin (siksi kai esim. Marimekon internetsivuilla ei niitä kerrota?), mutta jos saisin edes suuntaa antavaa tietoa, niin olisin todella kiitollinen!
MARIMEKKO Nimikko-kylpypyyhe
hmm.
1
1361
Vastaukset
- olen kuumeisesti
ihmetellyt, että miksi tänne "taidegrafiikka"-otsikon alle ilmaantuu vain ja ainoastaan keskustelunavauksia, jotka eivät mitenkään liity taidegrafiikkaan?
Milloin kysytään virkkausohjeita, milloin julistekauppoja ja vaikka mitä.
Ei minua sinänsä haittaa, mutta ihmettelen vain, miksi tämä osio on se, joka houkuttelee sekalaisia kyselijöitä. Toinen kummastuttava asia on se, että kun tällä palstalla ei juuri liikennettä ole muutenkaan, niin eikö kannattaisi kysellä ihan mistä tahansa suositummalta palstalta, aivan varmasti saisi nopeammin vastauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774432Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112343- 1681527
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211311
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641062
- 35956