APUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MITÄ MÄ TEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TÄÄ SAATTAA TUNTUU TYHMÄLTÄ MUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OLTII JÄTKÄKAMUN KANS PÄÄLLEKKÄIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JA NYT MUN KUKAUTISET ON JÄLJESSA 2 VIIKKOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EI OLTU YHDYNNÄS MUT OLTII PÄÄLLEKKÄIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VOIKS MÄ OLLA RASKAANA?????????????????????????????????????????????????????????????????? ?????? AUTTAKAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PLIIZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLIIZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MITÄ MUN PITÄS TEHDÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
APUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
7
970
Vastaukset
- Essi
(Öö, luulen että oot tosissasi, vaikka kirjoitusasu on aika trollimainen)
Ymmärrän miltä sust tuntuu, musta on tuntunut tolta monta kertaa (okei 3) vaikka en oo koskaan ollu yhdynnässä. Okei, käytännön ohjeita: Rauhoitu. Sun kuukautiset on myöhässä koska sä stressaat (joillakin ne myöhästyy kun on paineita). Sperma elää peniksen ulkopuolella n. pari tuntia, mutta on ÄÄRIMMÄISEN epätodennäköistä että se osaisi hakeutua "haluamaansa ympäristöön" ilman "suoraa tietä".
Raskaustesti ei vielä näin aikasessa vaiheessa näytä raskautta.- täti
Kyllä raskaustesti näyttää melko varmasti totuuden, jos kuukautiset on myöhässä kax viikkoa.
Raskaustestin voi tehdä jo kuukautisten ollessa myöhässä pari päivää.
- täti
Älä panikoi.
Jos teillä oli housut jalassa, niin on lähes mahdotonta, että olisit raskaana.
Jos olitte ilman housuja, niin voi olla mahdollista, että olet raskaana, mutta sekin on hyvin epätodennäköistä.
Jotta saisit selvyyden oletko raskaana käy hakemassa apteekista raskaustesti tai käy terveyskeskuksessa tekemässä testi.
Vastaisuudessa muista huolehtia ehkäisystä ja varmin ehkäisy on kondomi.- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SIIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MUN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! POIKAKAVERI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VAAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TULI MUN PÄÄLLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PARIKS SEKUNNIXXX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KU SE KURKOTTI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KAUKOSÄÄDINTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OLI MEIL HOUSUT JALAS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MUT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PITÄÄXXXXXX MUN TEHÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! RASXAUSTESTI??????????????????
- Minähän se!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
SIIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MUN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! POIKAKAVERI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VAAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TULI MUN PÄÄLLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PARIKS SEKUNNIXXX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KU SE KURKOTTI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KAUKOSÄÄDINTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OLI MEIL HOUSUT JALAS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MUT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PITÄÄXXXXXX MUN TEHÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! RASXAUSTESTI??????????????????
1)Voi kirjoittaa myös ilman,
että Capsi on päällä.
2)Opettele käyttämään välimerkkejä.
3)Tiedät varmaan itsekkin, että
siitä ei tule raskaaksi, jos molemmilla on
housut jalassa ja on päällekkäin.
Jos sopii kysyä, niin minkä ikänen oot?
Vaikka ihan selvä provohan tää on.
- Mä tiedän.
minkä ikänen sä ees muahdat olla ,kun et sitäkään tosiasiaa tiedä,et raskaaks ei voi tulla ilman yhdyntää!!!!
Kaikki tääl olis paksuina jo ties kuin nuorina jos päällekkäin makaamisesta tulis raskaaks!!! Hei..ajattele nyt vähän!!!- -angel-
ikäinen itse olet..koska et tiedä, että raskaaksi voi tulla ilman yhdyntää!!Mut epätodennäköistä, mut MAHDOLLISTA..
Mut toi on kyl aika kaukaa haettu, et raskaana, jousut jalassa, pari sekunttia, hei haloo..*ihmettelee nykynuorisoa, vai lapsosia..*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938