Seurustellako vai ei???Kas siinä pulma...

Babe....*

Mul ois ongelma isolla O:lla.. Eliskä:
OOn 14-wee ja "kuses" yhtee mukavaan, komeeseen jne. jätkään..Olin jo viime vuoden ja oon edelleen siis..Oon aika nätti ja sillee, ja musta tuntuu aina joskus et se vois olla musta kiinnostunu..Esim. yx sen kamu joskus sano et "Mikael loves you"(toi mikael on sit keksitty nimi)ja tää "Mikael" sit siinä vähä punasteli ja sillee..

1) Kuinka saisin tietää onko se musta kiinnostunu oikeesti vai ei? En uskalla kysyy ite.
2)Mitä voisin textata sille?
3)Mistä saisin rohkeutta kysyy sitä jos se vaix hyväl tuuril olis kiinnostunu musta?

Siinä teille pähkinä purtavax, kiitos jo etukäteen kaikille jotka viittii vastata tämmösen ruikuttavan teinibimbon ongelmaan :)... No ei vais.. Mut kommentoikaa..

5

524

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö18

mee vaa ite puhumaa sille! jätkät (useammat) arvostaa et muija uskaltaa tehdä aloitteen... älä missää nimes lähetä kaverii!

• Babe...*

Nii ja viä lisäisin et se on aikas huvittavaa ku musta tulee hirveen ujo ku "ihastun/rakastun" johki jätkään vax yleensä oon kaikkee muuta ku ujo... :)

• kanssaeläjä -88

Tosi kauheeta! On kyl karsee ongelma sulla. Mä' oon täydestä sydämestäni mukana, kunhan vaan osaisin auttaa. Muista, että sillon on taottava kun rauta on kuumaa! Mee ihmeessä juttelemaan sille, tai jos et sitä kehtaa ni textaa edes. Laita siihen ihan vaan rehellisesti mitä tunnet ja kysy sen tunteita. Kirjoitathan tänne miten sun ongelmas ratkes!!

• Babe....*

Kiitti ku jotku on henges mukana...
        Enköhän mä tästä pikkuhiljaa ala oleen rohkeempi, mut laittakaa viel ehdotuksii,kommenttei,tai vaikka jos on ollu samanlaisii kokemuksii ja kertokaa niist!

• Tyttö -88

Mä oon ollu aika monesti samassa tilanteessa ku sä, ja on myös ollu aika monta lähes samanlaista tilannetta.
      Mä en hirveesti osaa neuvoo sua, mut yhen asian haluun sanoo jonka oon ite oppinu kantapään kautta, tai oikeestaan mä en oo siitä ihan varma.
      Mut kuitenki, se on se, että älä odota liian kauaa!!!!
      Mulla nimittäin kävi aika huonosti. Olin seiskalla (ja oon edelleenki) kiinnostunu yhestä jätkästä joka tuli seiskalla mun kaa samaan kouluun ja vieläpä samalle luokalle. Mä olin ollu kiinnostunu tästä jätkästä jo pitkään ku oltiin tavattu saman harrastuksen parissa mut oltiin eri kouluissa. Me ei oltu nähty vuoteen ennen ku sillon tavattiin koulussa.
      Meillä oli sen kaa seiskalla hirveesti silmäpeliä ja sen kaverit huuteli usein et "Mikko" tykkää "Karoliinasta" ym. Eikä tää jätkä oikeestaan koskaan kieltäny sitä ettei se musta tykkäis, ja mä luulen et se oli sillon kiinnostunu musta. Mut mä en uskaltanu tehä mitää. Ja mä oon siitä siis vieläki kiinnostunu, mut musta tuntuu et se ei oo enää musta. On meillä vielä sillon tällön silmäpeliä ja se kiusottelee mua sillon tällön, mut en silti välttämättä usko et se ois enää musta kovinkaa paljoo kiinnostunu. Joten toimi nopeesti ettei sulle käy samoin ku mulle!!
      Ja jos et uskalla sanoo sille mitää päin naamaa, ni tekstaa vaikka jotai et "kiinnostaisko sua alkaa vaikka tekstailemaan tai jotai?"
      En mä osaa oikein muuten neuvoo... Mut tsemppiä!! =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      358
      5823
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      78
      5244
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4296
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3911
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      52
      3689
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      160
      3371
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      100
      3154
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      48
      3135
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2259
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49