auttakaa

tyhmää

    minulla on doberman ja laitoin siihen exspot punkkilääkettä kuusituntia sitten. karva on edelleen aivan öljyistä...onko aine vaikuttanut? vai onko se kaikki edelleen karvoissa?
olenko ymmärtänyt oikein että aine leviää niskasta ja hännän tyvestä koko kehoon?
vai imeytyykö se jotenkin verenkiertoon...

6

868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttöohjeet

      aine ei suinkaan imeydy verenkiertoon eikä koko kehoon vaan se leviää koiran iholla olevaan (siis normaaliin rasvaan mitä koiran ja ihmisenkin ihon pinnalla on) rasvakerrokseen ja sen pitäisi tehdä näin 24h kuluessa riippuen siitä miten rasvainen koiran iho on...
      meidän dreeverillä (samanlainen karvapeite kun dobberilla) kesti noin 24h siihen että karva ei enää näyttänyt eikä tuntunut "tahmealta"
      niskaa ja selkää ei kannata, ennen kuin aine on levinnyt, kauheasti räplätä...

      • rasvainen

        laitoin aineen noin 27h sitten ja karva on edelleen niistä kohdin rasvainen. saitko sinä tehtyä helposti jakauksen? minä en siinä oikein onnistunut. täytyy tänään vaihtaa kaikki lakanat kun koira on köllinyt sängyssä työpäivän aikana.
        onko sinunkin koirilla mennyt rasvaa paljon karvoihin. olen niin huolissani toimiiko aine nyt


      • saanut
        rasvainen kirjoitti:

        laitoin aineen noin 27h sitten ja karva on edelleen niistä kohdin rasvainen. saitko sinä tehtyä helposti jakauksen? minä en siinä oikein onnistunut. täytyy tänään vaihtaa kaikki lakanat kun koira on köllinyt sängyssä työpäivän aikana.
        onko sinunkin koirilla mennyt rasvaa paljon karvoihin. olen niin huolissani toimiiko aine nyt

        oikeastaan jakausta tehtyä mutta sen pipetin kärjellä yritin saada suurimman osa menemään iholle karvojen sijaan...kyllä sitä valitetavasti aika paljon karvaankin menee kun ei tuollaisen karvaan oikeen mitään jakausta saa aikaiseksi...
        kannattaa ehdottomasti vaihtaa lakanat ja pestä omat kädet kun on koiraa käsitellyt, se myrkkyhän on onglemajätettä eli aika vaarallista tököttiä..
        nyt en osaa sanoa minkä takia se on teidän dobberilla jäänyt karvaan noinkin pitkäksi aikaa...kannattaa katsoa vielä huomiseen, jos ei ole lähtenyt niin harjaisin itse sen siitä kohdalta pois. aine on kuitenkin jo melkolailla kuivunut karvaan eikä siitä varmaankaan enää ihoon leviä.


      • ....
        saanut kirjoitti:

        oikeastaan jakausta tehtyä mutta sen pipetin kärjellä yritin saada suurimman osa menemään iholle karvojen sijaan...kyllä sitä valitetavasti aika paljon karvaankin menee kun ei tuollaisen karvaan oikeen mitään jakausta saa aikaiseksi...
        kannattaa ehdottomasti vaihtaa lakanat ja pestä omat kädet kun on koiraa käsitellyt, se myrkkyhän on onglemajätettä eli aika vaarallista tököttiä..
        nyt en osaa sanoa minkä takia se on teidän dobberilla jäänyt karvaan noinkin pitkäksi aikaa...kannattaa katsoa vielä huomiseen, jos ei ole lähtenyt niin harjaisin itse sen siitä kohdalta pois. aine on kuitenkin jo melkolailla kuivunut karvaan eikä siitä varmaankaan enää ihoon leviä.

        Kiitoksia, ihana kuulla että jollakin muullakin on mennyt karvoihin. olen aina välillä kammannut rasvan kohdasta eiköhän se siitä lähde


    • kooysi

      "laitoin siihen"...!? Siihen!?

      • todellakin

        on "se" eikä "hän"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe