auttakaa

tyhmää

minulla on doberman ja laitoin siihen exspot punkkilääkettä kuusituntia sitten. karva on edelleen aivan öljyistä...onko aine vaikuttanut? vai onko se kaikki edelleen karvoissa?
olenko ymmärtänyt oikein että aine leviää niskasta ja hännän tyvestä koko kehoon?
vai imeytyykö se jotenkin verenkiertoon...

6

826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttöohjeet

aine ei suinkaan imeydy verenkiertoon eikä koko kehoon vaan se leviää koiran iholla olevaan (siis normaaliin rasvaan mitä koiran ja ihmisenkin ihon pinnalla on) rasvakerrokseen ja sen pitäisi tehdä näin 24h kuluessa riippuen siitä miten rasvainen koiran iho on...
      meidän dreeverillä (samanlainen karvapeite kun dobberilla) kesti noin 24h siihen että karva ei enää näyttänyt eikä tuntunut "tahmealta"
      niskaa ja selkää ei kannata, ennen kuin aine on levinnyt, kauheasti räplätä...

• rasvainen

laitoin aineen noin 27h sitten ja karva on edelleen niistä kohdin rasvainen. saitko sinä tehtyä helposti jakauksen? minä en siinä oikein onnistunut. täytyy tänään vaihtaa kaikki lakanat kun koira on köllinyt sängyssä työpäivän aikana.
        onko sinunkin koirilla mennyt rasvaa paljon karvoihin. olen niin huolissani toimiiko aine nyt

• saanut
        rasvainen kirjoitti:

laitoin aineen noin 27h sitten ja karva on edelleen niistä kohdin rasvainen. saitko sinä tehtyä helposti jakauksen? minä en siinä oikein onnistunut. täytyy tänään vaihtaa kaikki lakanat kun koira on köllinyt sängyssä työpäivän aikana.
        onko sinunkin koirilla mennyt rasvaa paljon karvoihin. olen niin huolissani toimiiko aine nyt

oikeastaan jakausta tehtyä mutta sen pipetin kärjellä yritin saada suurimman osa menemään iholle karvojen sijaan...kyllä sitä valitetavasti aika paljon karvaankin menee kun ei tuollaisen karvaan oikeen mitään jakausta saa aikaiseksi...
        kannattaa ehdottomasti vaihtaa lakanat ja pestä omat kädet kun on koiraa käsitellyt, se myrkkyhän on onglemajätettä eli aika vaarallista tököttiä..
        nyt en osaa sanoa minkä takia se on teidän dobberilla jäänyt karvaan noinkin pitkäksi aikaa...kannattaa katsoa vielä huomiseen, jos ei ole lähtenyt niin harjaisin itse sen siitä kohdalta pois. aine on kuitenkin jo melkolailla kuivunut karvaan eikä siitä varmaankaan enää ihoon leviä.

• ....
        saanut kirjoitti:

oikeastaan jakausta tehtyä mutta sen pipetin kärjellä yritin saada suurimman osa menemään iholle karvojen sijaan...kyllä sitä valitetavasti aika paljon karvaankin menee kun ei tuollaisen karvaan oikeen mitään jakausta saa aikaiseksi...
        kannattaa ehdottomasti vaihtaa lakanat ja pestä omat kädet kun on koiraa käsitellyt, se myrkkyhän on onglemajätettä eli aika vaarallista tököttiä..
        nyt en osaa sanoa minkä takia se on teidän dobberilla jäänyt karvaan noinkin pitkäksi aikaa...kannattaa katsoa vielä huomiseen, jos ei ole lähtenyt niin harjaisin itse sen siitä kohdalta pois. aine on kuitenkin jo melkolailla kuivunut karvaan eikä siitä varmaankaan enää ihoon leviä.

Kiitoksia, ihana kuulla että jollakin muullakin on mennyt karvoihin. olen aina välillä kammannut rasvan kohdasta eiköhän se siitä lähde

• kooysi

"laitoin siihen"...!? Siihen!?

• todellakin

on "se" eikä "hän"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      2015
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      160
      1735
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1696
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1473
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      156
      1248
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      53
      1136
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      1010
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      70
      919
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      897
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      889
    Aihe