auttakaa

tyhmää

    minulla on doberman ja laitoin siihen exspot punkkilääkettä kuusituntia sitten. karva on edelleen aivan öljyistä...onko aine vaikuttanut? vai onko se kaikki edelleen karvoissa?
olenko ymmärtänyt oikein että aine leviää niskasta ja hännän tyvestä koko kehoon?
vai imeytyykö se jotenkin verenkiertoon...

6

868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttöohjeet

      aine ei suinkaan imeydy verenkiertoon eikä koko kehoon vaan se leviää koiran iholla olevaan (siis normaaliin rasvaan mitä koiran ja ihmisenkin ihon pinnalla on) rasvakerrokseen ja sen pitäisi tehdä näin 24h kuluessa riippuen siitä miten rasvainen koiran iho on...
      meidän dreeverillä (samanlainen karvapeite kun dobberilla) kesti noin 24h siihen että karva ei enää näyttänyt eikä tuntunut "tahmealta"
      niskaa ja selkää ei kannata, ennen kuin aine on levinnyt, kauheasti räplätä...

      • rasvainen

        laitoin aineen noin 27h sitten ja karva on edelleen niistä kohdin rasvainen. saitko sinä tehtyä helposti jakauksen? minä en siinä oikein onnistunut. täytyy tänään vaihtaa kaikki lakanat kun koira on köllinyt sängyssä työpäivän aikana.
        onko sinunkin koirilla mennyt rasvaa paljon karvoihin. olen niin huolissani toimiiko aine nyt


      • saanut
        rasvainen kirjoitti:

        laitoin aineen noin 27h sitten ja karva on edelleen niistä kohdin rasvainen. saitko sinä tehtyä helposti jakauksen? minä en siinä oikein onnistunut. täytyy tänään vaihtaa kaikki lakanat kun koira on köllinyt sängyssä työpäivän aikana.
        onko sinunkin koirilla mennyt rasvaa paljon karvoihin. olen niin huolissani toimiiko aine nyt

        oikeastaan jakausta tehtyä mutta sen pipetin kärjellä yritin saada suurimman osa menemään iholle karvojen sijaan...kyllä sitä valitetavasti aika paljon karvaankin menee kun ei tuollaisen karvaan oikeen mitään jakausta saa aikaiseksi...
        kannattaa ehdottomasti vaihtaa lakanat ja pestä omat kädet kun on koiraa käsitellyt, se myrkkyhän on onglemajätettä eli aika vaarallista tököttiä..
        nyt en osaa sanoa minkä takia se on teidän dobberilla jäänyt karvaan noinkin pitkäksi aikaa...kannattaa katsoa vielä huomiseen, jos ei ole lähtenyt niin harjaisin itse sen siitä kohdalta pois. aine on kuitenkin jo melkolailla kuivunut karvaan eikä siitä varmaankaan enää ihoon leviä.


      • ....
        saanut kirjoitti:

        oikeastaan jakausta tehtyä mutta sen pipetin kärjellä yritin saada suurimman osa menemään iholle karvojen sijaan...kyllä sitä valitetavasti aika paljon karvaankin menee kun ei tuollaisen karvaan oikeen mitään jakausta saa aikaiseksi...
        kannattaa ehdottomasti vaihtaa lakanat ja pestä omat kädet kun on koiraa käsitellyt, se myrkkyhän on onglemajätettä eli aika vaarallista tököttiä..
        nyt en osaa sanoa minkä takia se on teidän dobberilla jäänyt karvaan noinkin pitkäksi aikaa...kannattaa katsoa vielä huomiseen, jos ei ole lähtenyt niin harjaisin itse sen siitä kohdalta pois. aine on kuitenkin jo melkolailla kuivunut karvaan eikä siitä varmaankaan enää ihoon leviä.

        Kiitoksia, ihana kuulla että jollakin muullakin on mennyt karvoihin. olen aina välillä kammannut rasvan kohdasta eiköhän se siitä lähde


    • kooysi

      "laitoin siihen"...!? Siihen!?

      • todellakin

        on "se" eikä "hän"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe