moi eli kyselisin teiltä on kellää muilla tälläistä juttua tapahtunut mun numero julkinen eikä mitään muutakaan estoa ole liittymässä niin soitin 020202 ja 118 niin mun numeroa ei näy kummassakkaa palvelussa eikä nimellä löydy soitin eilen elisalle sano vaan sieltä kyllä pitäs näkyy huomiseen viellä odotan jos siellä olis jotain tapahtunut jos ei niin pistän kyllä sellaisen mekkalan pystyyn että taidan vaihtaa samalla liittymää jos sieltä tulee että voi voi ei voi mitään
jipii elisa
koh. enn. elisalainen
2
446
Vastaukset
- Pisteitä
Nytsaitkuulekaikkipisteettuostakirjoituksesta. Ota vaikka nämä näin aluksi ja palauta loput jos et tarvitse. ........................ Laita aina yksi sellaiseen sopivaan väliin tuossa tekstissäsi.
- koh. enn. e...
eipä vois vähempää kiinostaa noin pisteet ja pilkut eikö sullakaa ole elämää kun pitää toisten kirjoituksia mollata mahto äitis olla yks pääte piste kun sut teki :) :) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666220
- 815445
- 994385
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753760Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv613462- 443040
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582109- 462075
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381793