moi eli kyselisin teiltä on kellää muilla tälläistä juttua tapahtunut mun numero julkinen eikä mitään muutakaan estoa ole liittymässä niin soitin 020202 ja 118 niin mun numeroa ei näy kummassakkaa palvelussa eikä nimellä löydy soitin eilen elisalle sano vaan sieltä kyllä pitäs näkyy huomiseen viellä odotan jos siellä olis jotain tapahtunut jos ei niin pistän kyllä sellaisen mekkalan pystyyn että taidan vaihtaa samalla liittymää jos sieltä tulee että voi voi ei voi mitään
jipii elisa
koh. enn. elisalainen
2
430
Vastaukset
- Pisteitä
Nytsaitkuulekaikkipisteettuostakirjoituksesta. Ota vaikka nämä näin aluksi ja palauta loput jos et tarvitse. ........................ Laita aina yksi sellaiseen sopivaan väliin tuossa tekstissäsi.
- koh. enn. e...
eipä vois vähempää kiinostaa noin pisteet ja pilkut eikö sullakaa ole elämää kun pitää toisten kirjoituksia mollata mahto äitis olla yks pääte piste kun sut teki :) :) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1471192Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491095Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964- 124961
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205911Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13815- 39802