Onko Merikokko?

Häh

Onko Kokkolassa vielä sitä kunnon räkälää Merikokko,kävin siellä kerran ku olin Kokkolassa.

11

2086

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • angel

Merikokkoa ei enää ole mutta samasta paikasta, samassa talossa ja ihan yhtä siivottomassa kunnossa on nykyinen huippuräkälä elikkä Hakalax Pub. Myös asiakaskunta on läskit silmillä aamusta yöhön. vanhaan Merikokkoon nähden ero on siinä, ettei siellä enää saa niitä merikokon mahtavia pihvejä. Onhan Kokkolassa muitakin räkälöitä kuten Kärrynpyörä pitkaänsillankadulla. kaikista pahimmat räkälät löytyy Koivuhaasta, niistä ei henk.koht.kokemusta, sillä niihin ei tohdi ihan vaan osa-aikainen räkäpää mennä

• juoppo

Hei Kärrynpyörä RULES!!!
        (hmm..not!)

• osa-aikabilettäjä

räkälä, Favorita. Siellä ne istuu kokopäiväjuopot aamusta yöhön! Wanha kettu ei taida olla enää toiminnassakaan, tiedä sitten? Haka pubist on ihan mukava käydä ottaa vauhtia joskus, mukava henkilökunta ja ei mun silmiin ole paljon deekuja eksynyt vaikka niin älyttömän pieni onkin! Eikä kukaan ole alkanut öriseen korvaan. Menen kyllä jatkossakin käymään siellä sitten taas joskus kun lähden bailaan. Hakalaxiin olen eksynyt kerran ja tosiaan oli elämys? Kärrynpyörä on viel käymättä mutta enköhän siellä käy kans tsiikaa mikä meno, sit ku bailauksen aika.

• Angelika
        osa-aikabilettäjä kirjoitti:

räkälä, Favorita. Siellä ne istuu kokopäiväjuopot aamusta yöhön! Wanha kettu ei taida olla enää toiminnassakaan, tiedä sitten? Haka pubist on ihan mukava käydä ottaa vauhtia joskus, mukava henkilökunta ja ei mun silmiin ole paljon deekuja eksynyt vaikka niin älyttömän pieni onkin! Eikä kukaan ole alkanut öriseen korvaan. Menen kyllä jatkossakin käymään siellä sitten taas joskus kun lähden bailaan. Hakalaxiin olen eksynyt kerran ja tosiaan oli elämys? Kärrynpyörä on viel käymättä mutta enköhän siellä käy kans tsiikaa mikä meno, sit ku bailauksen aika.

Joo olet varmaan oikeassa. en minä noita Koivuhaan paikkoja tiedä kuin kuuleman perusteella. sen verran syrjässä kuitenkin...Entäs tämä Tankkis? Siellä olen joskus käynyt ja menis kyllä räkälästä ts. mielenkiintoista porukkaa. Mutteri on kiva paikka käydä olusella, aina löytyy kivaa juttu seuraa vaikka yksin menisi eikä tuntisi ketään. Meikäläinen kun käy olusella Kokkolassa tahtiin x2/vuosi. Hymyillään kun tavataan ja eikun kippis!

• Kirsti
        Angelika kirjoitti:

Joo olet varmaan oikeassa. en minä noita Koivuhaan paikkoja tiedä kuin kuuleman perusteella. sen verran syrjässä kuitenkin...Entäs tämä Tankkis? Siellä olen joskus käynyt ja menis kyllä räkälästä ts. mielenkiintoista porukkaa. Mutteri on kiva paikka käydä olusella, aina löytyy kivaa juttu seuraa vaikka yksin menisi eikä tuntisi ketään. Meikäläinen kun käy olusella Kokkolassa tahtiin x2/vuosi. Hymyillään kun tavataan ja eikun kippis!

Käyn harvoin Kokkolassa ja silloin kun tulen niin ehdottomasti käyn Mutterissa!! Se on viihtyisä ja kodikas. Ei ole liian hieno mutta näkee että siellä tehdään työtä meidän asiakkaiden viihtyisyydeksi. Kesällä ihanalla paikalla ja henkilökunta loistavaa ja ystävällistä.Tankkis-pub oli taas ihan toista maata ja joku ihmepaikka siellä oli kans mutta en muista nimee.Kokkola oli aika kiva paikka. Joten terveiset sinne.

• make
        Kirsti kirjoitti:

Käyn harvoin Kokkolassa ja silloin kun tulen niin ehdottomasti käyn Mutterissa!! Se on viihtyisä ja kodikas. Ei ole liian hieno mutta näkee että siellä tehdään työtä meidän asiakkaiden viihtyisyydeksi. Kesällä ihanalla paikalla ja henkilökunta loistavaa ja ystävällistä.Tankkis-pub oli taas ihan toista maata ja joku ihmepaikka siellä oli kans mutta en muista nimee.Kokkola oli aika kiva paikka. Joten terveiset sinne.

On Mutterin Maija !!!

• jeps
        make kirjoitti:

On Mutterin Maija !!!

ja Maija on mainio ! ! Tapsa

• ----------------
        jeps kirjoitti:

ja Maija on mainio ! ! Tapsa

-

• mutteri556

onko se suljettu

• Ex-kokkolalainen

Onko Tankkis Pubin paikalla Herman Renlundinkadulla enää ravintolaa ollut aikoihin vai onko siinä entisen Siwan naapurissa jotain muuta toimintaa vai puretaanko siitä vanha rakennus kuten Siwankin kiinteistölle on käymässä?

• Jruc

Tänään ajoin siitä ohi ja tyhjältä näytti kuten myös ex-siwa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7622
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      109
      5301
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3536
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      3527
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2574
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1886
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      356
      1530
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      65
      1373
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1366
    Aihe