WizzAir

-neiti-

Onko kokemuksia WizzAirista?

Varasin omat lennot jo aikapäiviä sitten, mutta hetki sitten menin ihan uteliaisuuttani katsomaan minkä hintaiset samat lennot on nyt..
Arvatkaas mitä, sellaisia lentoja ei enää olekaan! Lentopäivät ja klo ajat muuttuneet.
Ihme touhua, omat olenkin jo maksanut jne..
Mitään viestiä/ilmoitusta ei ole muutoksista nimittäin tullut.

28

12269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutos!

      Kesäkuun puolivälistä alkaen 5:n viikon ajaksi lisättiin kolmas lento ja siinä yhteydessä mainitun jakson aikataulutkin on muutettu. Se on siis tapahtunut tällä viikolla ja yhtiö ei ole vielä ilmeisesti saanut vahvistusta eikä sähköpostiä lähettänyt. Kokemuksesta tiedän, että Wizzair on luotettava, vaikkakin sillöin tällöin aikatauluja muutetaan reilun kuukauden varoitusajalla. Suomesta päin en toki ole vielä sillä matkustanut, Keski-Euroopassa kylläkin ja hyvin meni.

    • ma1

      Meillä piti olla lento Turusta Gdanskiin ke - su. Matka oli jo maksettu. Kolme viikkoa ennen lähtöä tuli ilmoitus sähköpostiin, että lento onkin ke - la. Sitten vain muuttamaan hotellivarausta. Vähän harmitti, yksi päivä vähemmän matkakohteessa.

    • m a r i

      Meillä ihan sama tilanne, matka varattu ke-su, ja nyt luin turun sanomista että lentopäivät on ti-to-la.
      Mitään ei oo tullut sähköpostiin ja niiden customer service kertoo että vastaavat viesteihin 30 päivä kuluessa... perkele.

      Kai ne saa perua, kun ti-lähtö ei onnistu ja to-la on tosi lyhyt...

      harmittaa kovasti, menee matka mönkään ennen kuin alkaakaan

      • gdanskiin menijä

        Kyllä meidän lennot muuttuivat niin, että lähtö sunnuntain sijaan lauantaina ja paluu alkuperäisen suunnitelman mukaan keskiviikkona. Miten niin ti ja to?


      • A - P
        gdanskiin menijä kirjoitti:

        Kyllä meidän lennot muuttuivat niin, että lähtö sunnuntain sijaan lauantaina ja paluu alkuperäisen suunnitelman mukaan keskiviikkona. Miten niin ti ja to?

        ainakin on ke - su matka muutettu to - la lähdöiksi. Mitään ilmoitusta ei ole tullut. Toivottavasti lennot saa peruuttaa jos uudet päivät eivät sovi, ainakin Ryanairilla sai pari vuotta sitten vaikka aikataulu ei muuttunut kuin muutaman tunnin.


      • M a r i
        A - P kirjoitti:

        ainakin on ke - su matka muutettu to - la lähdöiksi. Mitään ilmoitusta ei ole tullut. Toivottavasti lennot saa peruuttaa jos uudet päivät eivät sovi, ainakin Ryanairilla sai pari vuotta sitten vaikka aikataulu ei muuttunut kuin muutaman tunnin.

        Oletko saanut Wizzairilta jonkun muutosehdotuksen? Mulle ei ole tullut mitään uutta ehdotusta vielä - ja olen itse nyt työmatkalla Intiassa,joten ajattelin ruveta vasta ensi viikolla soittelemaan customer care -numeroihin.
        Meillä oli varauas ke 18.6. meno ja su 22.6. paluu eli juhannus meni uusiksi... en lähde kyllä juhannusreissulle to-la koska siinä jää käytännössä perjantai aikaa tutustua kaupunkiin.


      • gdanskiin menijä
        M a r i kirjoitti:

        Oletko saanut Wizzairilta jonkun muutosehdotuksen? Mulle ei ole tullut mitään uutta ehdotusta vielä - ja olen itse nyt työmatkalla Intiassa,joten ajattelin ruveta vasta ensi viikolla soittelemaan customer care -numeroihin.
        Meillä oli varauas ke 18.6. meno ja su 22.6. paluu eli juhannus meni uusiksi... en lähde kyllä juhannusreissulle to-la koska siinä jää käytännössä perjantai aikaa tutustua kaupunkiin.

        Laittoivat sähköpostiin ilmoituksen ja pyysivät linkkiä klikkaamalla varmistamaan, että muutos käy. Omituista, että kaikille ei ole tietoa tullut. Meillä lähtö 24.5. ja paluu 28.5.


      • juhannusmatkaaja
        gdanskiin menijä kirjoitti:

        Laittoivat sähköpostiin ilmoituksen ja pyysivät linkkiä klikkaamalla varmistamaan, että muutos käy. Omituista, että kaikille ei ole tietoa tullut. Meillä lähtö 24.5. ja paluu 28.5.

        Ilmeisesti Wizzair on ottanut yhteyttä matkustajiin matkan ajankohdan mukaisessa järjestyksessä, eikä juhannuksen aikanakaan reissaaville vielä ole tiedotettu. Minä reissaan Turun ja Gdanskin väliä juhannuksen tienoilla, eikä mitään tietoa ole kuulunut. Päätin kuitenkin ihan majoitusjärjestelyjenkin takia pyrkiä varmistamaan matkapäivät ja soitin web-sivuilla mainittuun Suomen palvelunumeroon. Englantia puhunut asiakaspalvelija oli ystävällinen, ja koko homma saatiin hoidettua parissa minuutissa.

        Eli matkapäiviä sai vaihtaa joustavasti oman mielen mukaan tai koko matkan pystyy perumaan. Taisipa yksi vaihtoehto olla, että matkan voi perua ilman rahojen palautusta, jolloin saa 120 prosenttisesti matkan hinnan käytettäväksi Wizzair-matkaan toisena ajankohtana.

        Meille uudet päivät tiesivät sikäli parannusta, että matka piteni parilla päivällä. Vielä tosin pitäisi majoitus sopia uudestaan...


      • Nimetön
        gdanskiin menijä kirjoitti:

        Laittoivat sähköpostiin ilmoituksen ja pyysivät linkkiä klikkaamalla varmistamaan, että muutos käy. Omituista, että kaikille ei ole tietoa tullut. Meillä lähtö 24.5. ja paluu 28.5.

        Mutta eikö se muutos koskenut vasta 14.6. lähtien kesä- ja heinäkuuta.

        mä soitin palveunumeroon ja peruutin juhannuksen reissun,koska meille ei lentopäivien muutos sopinut aikatauluun.
        Harmi, jää Gdansk näkemättä.


      • juhannusmatkaaja
        Nimetön kirjoitti:

        Mutta eikö se muutos koskenut vasta 14.6. lähtien kesä- ja heinäkuuta.

        mä soitin palveunumeroon ja peruutin juhannuksen reissun,koska meille ei lentopäivien muutos sopinut aikatauluun.
        Harmi, jää Gdansk näkemättä.

        Alkuperäinen sunnuntailento on jo poistunut, ja nyt viikonloppulento ajoittuu lauantaihin. 11.6. asti Wizzair lentää lauantaisin ja keskiviikkoisin, jonka jälkeen keskiviikkolento korvataan seuraavalta viikolta lähtien tiistai- ja torstailennoilla. Heinäkuun lopulla palataan taas keskiviikko- ja sunnuntailentoihin.


      • A - P
        juhannusmatkaaja kirjoitti:

        Alkuperäinen sunnuntailento on jo poistunut, ja nyt viikonloppulento ajoittuu lauantaihin. 11.6. asti Wizzair lentää lauantaisin ja keskiviikkoisin, jonka jälkeen keskiviikkolento korvataan seuraavalta viikolta lähtien tiistai- ja torstailennoilla. Heinäkuun lopulla palataan taas keskiviikko- ja sunnuntailentoihin.

        Mites on nämä jotka ovat saaneet muutettua Wizzairin ehdottamaa lentopäivää niin onko joutunut maksamaan lisää jos se uusi päivä on kalliimpi kuin ehdotettu. Wizzairin kotisivuillahan on kohta jossa lentoja voi muutella kunhan maksaa erotuksen mikäli uusi lento on kalliimpi. Tarkoitan vaan että onko sama jos käyn siellä muuttamassa lentoni vai kannattaako odotella Wizzairin ilmoitusta jos sen silloin voi tehdä kuluitta.


      • juhannusmatkalainen
        A - P kirjoitti:

        Mites on nämä jotka ovat saaneet muutettua Wizzairin ehdottamaa lentopäivää niin onko joutunut maksamaan lisää jos se uusi päivä on kalliimpi kuin ehdotettu. Wizzairin kotisivuillahan on kohta jossa lentoja voi muutella kunhan maksaa erotuksen mikäli uusi lento on kalliimpi. Tarkoitan vaan että onko sama jos käyn siellä muuttamassa lentoni vai kannattaako odotella Wizzairin ilmoitusta jos sen silloin voi tehdä kuluitta.

        Maksullinen lentopäivän muutos on suunniteltu tilanteisiin, jossa asiakas itse haluaa jo varaamaansa ja maksamaansa lentopäivää muuttaa. Sen sijaan nyt kesän lentojen osalta kyseessä on tilanne, jossa lentoyhtiö on muuttanut päiviä eikä varaushetken lentoja ole enää olemassa. Tässä tapauksessa asiakas saa varauksessa vaihtaa lentopäivää ainakin tietyn ajan sisällä lennosta.

        Minä en ainakaan omaa lentopäivää muuttaessani edes katsonut, mihin hintaan eri päivien lentoja tällä hetkellä kaupataan. Olen kuitenkin jo lennoistani maksanut, joten nyt lentoyhtiön kanssa vain sovitaan, mihin päiviin nuo siirretylle lennolle varatut liput muutetaan. Lentoyhtiö toki laskuttaa uudet tilaukset sitten sen mukaan, millainen täyttöaste lennossa kulloinkin on.

        Kannattaa siis odotella vain ilmoitusta, jos ei kiire ole tai mieli muuten levoton tietämään lopulliset päivämäärät. Jos englanti taipuu, voi lentopäivän sopia myös puhelimitse nopeasti. Sähköpostitsekin oli joku saanut ilmoitettua lentopäivätoiveesta, mutta näin saattaa joutua myös odottelemaan jonkin tovin kauemmin.


      • A - P
        juhannusmatkalainen kirjoitti:

        Maksullinen lentopäivän muutos on suunniteltu tilanteisiin, jossa asiakas itse haluaa jo varaamaansa ja maksamaansa lentopäivää muuttaa. Sen sijaan nyt kesän lentojen osalta kyseessä on tilanne, jossa lentoyhtiö on muuttanut päiviä eikä varaushetken lentoja ole enää olemassa. Tässä tapauksessa asiakas saa varauksessa vaihtaa lentopäivää ainakin tietyn ajan sisällä lennosta.

        Minä en ainakaan omaa lentopäivää muuttaessani edes katsonut, mihin hintaan eri päivien lentoja tällä hetkellä kaupataan. Olen kuitenkin jo lennoistani maksanut, joten nyt lentoyhtiön kanssa vain sovitaan, mihin päiviin nuo siirretylle lennolle varatut liput muutetaan. Lentoyhtiö toki laskuttaa uudet tilaukset sitten sen mukaan, millainen täyttöaste lennossa kulloinkin on.

        Kannattaa siis odotella vain ilmoitusta, jos ei kiire ole tai mieli muuten levoton tietämään lopulliset päivämäärät. Jos englanti taipuu, voi lentopäivän sopia myös puhelimitse nopeasti. Sähköpostitsekin oli joku saanut ilmoitettua lentopäivätoiveesta, mutta näin saattaa joutua myös odottelemaan jonkin tovin kauemmin.

        No niin, nyt on asia kohdaltamme kunnossa. Laitoin eilen sähköpostia Wizzairille, jossa kyselin tätä lähtöpäivän muutosta. Ensin sieltä tuli automattinen vastaus jossa sanottiin että voi kulua 30 päivää ennen kuin ehtivät vastaamaan jonkun ongelman takia, mutta jo tänään aamupäivällä tuli viesti jossa todettiin että haluamamme muutos voidaan tehdä ja ilman mitään kuluja. Eli kaikki joita tämä ongelma koskee, joko sähköpostia tai soitto Wizzairille ja hommat sujuu.


      • -neiti-
        A - P kirjoitti:

        No niin, nyt on asia kohdaltamme kunnossa. Laitoin eilen sähköpostia Wizzairille, jossa kyselin tätä lähtöpäivän muutosta. Ensin sieltä tuli automattinen vastaus jossa sanottiin että voi kulua 30 päivää ennen kuin ehtivät vastaamaan jonkun ongelman takia, mutta jo tänään aamupäivällä tuli viesti jossa todettiin että haluamamme muutos voidaan tehdä ja ilman mitään kuluja. Eli kaikki joita tämä ongelma koskee, joko sähköpostia tai soitto Wizzairille ja hommat sujuu.

        myös meijän kohdalla, liput vaihdettu ilman mitään maksuja, kun suomen puhelinnro ilmestyi nettisivuille.
        Mutta mitään ilmoitusta heiltä ei tullut :(

        Iloista Gdanskin reissua kaikille, vinkkejä jo siellä käyneet saapi laittaa :)


      • Kohtapuolin
        A - P kirjoitti:

        No niin, nyt on asia kohdaltamme kunnossa. Laitoin eilen sähköpostia Wizzairille, jossa kyselin tätä lähtöpäivän muutosta. Ensin sieltä tuli automattinen vastaus jossa sanottiin että voi kulua 30 päivää ennen kuin ehtivät vastaamaan jonkun ongelman takia, mutta jo tänään aamupäivällä tuli viesti jossa todettiin että haluamamme muutos voidaan tehdä ja ilman mitään kuluja. Eli kaikki joita tämä ongelma koskee, joko sähköpostia tai soitto Wizzairille ja hommat sujuu.

        Onnistuuko lentopäivän muuttaminen Wizzairin verkkosivuilla vai onko niillä joku palvelunumero?


    • lentomatkailija

      Lensimme Turusta Gdanskiin la 24.5. Lento lähti terminaalista 2, joka sijaitsi pääterminaalin takana ja muistutti varastorakennusta (itäblokin tyyliä). Terminaalin vieressä on ilmaiset parkkipaikat, joten autoa ei kannata jättää pääterminaalin parkkiin.

      Lähtöselvitystiski ja odotusaula olivat varsinaisia karjasuojia. Lentomme oli 3 tuntia myöhässä, josta hyvityksenä saimme 4 euron arvoiset kahvilalipukkeet. Odotusaulassa ei ollut telkkaria eikä radiota (euroviisuilta!). Varastohallissa oli kuitenkin kahvio, joka palveli tyylikkään hitaasti. Puolikas lapinkulta maksoi 5 euroa ja tarjolla oli aina silloin tällöin palan painikettakin (kun myyjä ehti niitä paistamaan). Lento sujui hyvin, eikä paluulennon aikatauluissa ollut mitään ongelmaa. Odottelimme koneesta tultuamme puolen tunnin ajan samassa odotusaulassa, jossa seuraavat lähtijät olivat odottelemassa. Ilmeisesti henkilökuntaa ei ollut riittävästi ottamaan vastaan saapuvia matkustajia! Häpesimme Suomen terminaalia ja takkuilevaa toimintaa. Puolalaisetkin ja muut kansalaisuudet kuuluivat sille kovasti naureskelevan. Olisi maalipensselille ja kirveelle töitä!

      • Charles.de.Gaulle

        Kirjoitat väärälle palstalle. Tämä ei ole Turun lentoaseman sivu.


    • Gdanskissa...

      lähdettiin turusta keskiviikkoillalla ja paluu piti olla sunnuntaika klo.20.00. gdanskista turkuun.

      Menimme su fiiliksissä kentälle odottaen että pääsee himaan. noh...kyseistä lentoa ei mennytkään. se oli mennytkin jo la..eli olivat siirtäneet lennon lähtee pv aikaisemmin. =/..rrrkele..siinä sitte ihmeteltiin että mitäs nyt. Mentiin wizzairin palvelutiskille, eivät osanneet englantia edes kunnolla. eivät voineet buukata meille seuraavia lentoja koska heidän järjestelmänsä ei kuulemma toiminut. Noh..antoivat meille wizzairin jonkun kans.väl palvelunumeron johon sitte piti soittee..arvatkaa vaan..numero ei ollut toiminnassa, häiriö. Mietittiin kaikkia mahd. vaihtoehtoja mistä ja miten päästäis suomeen,,,kaik laivat..yms..lentoyhtiöt. finnairin lennot ois lähtenyt seur. pv..mut se pelkkä yks lentoi ois kustantanu 700euroo..huh. noh..bongattiin kentältä yks autovuokraamon pallilla istuva mies, jolla toimi netti..saatiin varattua seur. aamuan klo. 6.00. lento ruotsiin, skavstaan...lentokentällä meni siis 12h ..yli yö siellä kökittiin. aamulla skavstaan. sieltä bussillä nyköpingiin..hetkeks motelliin nukkumaan..ja junalla tukholmaa ja iltalaivalla turkuun. perillä oltiin siis tiistai aamuna..että tällaista.

      Olkaa tarkkoja jso lennätte wizzillä..muuttelevat aikatauluja miten sattuu. Ihmettelemme tiedotuksen puuttellisuutta, ja lähtiessä, kukaan ei maininnut turun päässä että muistattehan että lento on muuttunut..joten uskomme että päätös on tehty sillä aikaa kun oltiin matkalla jo..ihme touhua.

      Gdansk tosin on ihana paikka, varsinkin vanhakaupunki. SOpotissa kannattaa myös käyä..suosittelen...

      • matkalainen

        "Olkaa tarkkoja jso lennätte wizzillä..muuttelevat aikatauluja miten sattuu. Ihmettelemme tiedotuksen puuttellisuutta, ja lähtiessä, kukaan ei maininnut turun päässä että muistattehan että lento on muuttunut..joten uskomme että päätös on tehty sillä aikaa kun oltiin matkalla jo..ihme touhua. "

        Kyllä se muutos on tehty jo vapun tienoilla. Teille ei vain jostain syystä ole asiasta tullut vissiin sähköposti-ilmoitusta, joten ette ole osanneet oikealle lennolle hakeutua.

        Joka tapauksessa halpalentoyhtiöitä käyttäessä kannattaa aina tarkistaa asiat hieman normaalia perusteellisemmin, ettei tule ikäviä yllätyksiä. Muutosalttius on kuitenkin eri luokkaa kuin esim. Finnairilla.

        Kannattaa tarkistaa vielä sähköpostit kuluneilta viikoilta. Jos todella on, ettei mitään viestiä ole lennot varanneelle henkilölle tullut, olisi mielestäni ihan aiheellista laskuttaa lentoyhtiötä ylimääräisistä kustannuksista. Toki matkavakuutuksenkin puoleen voi ehkä kääntyä.

        Kiva kuitenkin, että itse matkakohde miellytti. Itselläni matkaan onkin enää reilu viikko aikaa :).


    • Erkinmerkki

      WizzAir ei ole enää edes halpa. Meidän 3 hengen perheen lento, kaikilla matkalaukku, pidennetty viikonloppu, olisi maksanut paljon enemmän kuin esim Norwegian lento, jossa matkatavarat sisältyy. WizzAir on halpa tyyliin jos matkustaa esim maanantaista keskiviikkoon käsimatkatavaroilla..

    • torstai.yksi.suunta

      Näin on, lensin syyskuussa Wizzillä Tallinnasta Kiovaan, hinta 55 euroa ilman ruumaan menevää tavaraa.

    • Anonyymi

      Kannattaa välttää. Peruu lentoja mielivaltaisesti. Tekee äärimmäisen vaikeaksi rahojen takaisin saaminen. Ei korvaa maksettuja rahoja täysimääräisesti. Lähettää "tuleva lentosi" sähköposteja peruutetuille lennoille. Kaiken kaikkiaan äärimmäisen amatöörimäistä toimintaa tämän päivän EU:ssa.

      • Anonyymi

        Lauantaina 3.9.2022 tuli Wizz Airilta viesti, että lento on peruttu. Piti lähteä Skopjeen 8.10. Matka oli jo maksettu, kuten hotellikin. Matka maksoi 90€ / 2hlöä, joten halpahan tuo oli, mutta lennosta palautettiin ainoastaan 65€ "Wizz Airin lompakkoon", josta niitä voi käyttää yhtiön palveluihin.
        No, tuo 65€ saatiin seuraavaan varaukseen käytettyä, mutta 300€:n hotellivaraus jäi Wizz:n takia Booking.comille tai hotellille.
        Ei enää ikinä Wizz:n lentoja ja jatkossa aina hotellivaraukset peruutusmahdollisuudella.


    • Anonyymi

      Meillä sama homma. Lennot varattu ja maksettu. Mitään ilmoitusta ei ole tullut sähköpostiin, että paluulento onkin siirretty keskiviikosta sunnuntaihin. Mikä oudointa, tälle lennolle on edelleen myynnissä lentoja, joka lentää juuri keskiviikkona. Puhelinnumero ei ole käytössä, eikä sähköpostiin vastata mitään? Tieto tästä näkyi kirjautumalla sovellukseen ja siellä kävi ilmi tämä lennnon siirtäminen. Paluulento maksaa 27e, mutta uskaltaako enää ostaa uutta lentoa tälle päivälle, jos yhtiö tekee taas saman homman ja siirtää lennon muulle päivälle ilmoittamatta mitään???

    • Anonyymi

      Osaatteko jo Wizz Air:lla lentäneet kun jossain sanotaan näin
      Kaikki Wizz Airin matkustajat saavat viedä matkustamoon yhden käsimatkavaran. Käsimatkalaukun koko saa olla enintään 55 x 40 x 23 cm ja paino maksimissaan 10 kg. Ainoastaan Wizz Priority -luokassa lentävät saavat ottaa matkustamoon myös pienemmän käsilaukun, jonka enimmäismitat ovat 40 x 30 x 18 cm.

      Otimme Travel lite liput eli halvimmat ja siinä on että 40x30x18 reppu. Eli saako viedä matkalaukun joka on tuon kokoinen max.. jossain ryhmässä sanottiin ettei koskaan enää ota kun priority lippua. En nyt yhtään ymmärrä mitä saadaan koneeseen ottaa kun jokainen kommentoi eri tavalla eri paikoissa.
      Joku kommentoi
      "Peruslippu on halpa, mutta siihen ei sisälly kuin istuinpaikka ja käsilaukku tai pikkureppu". ...eli eikö saa olla pyörillä oleva matkalaukku?

    • Anonyymi

      Wissairin chekin omasta puhelimesta ei toiminut heidän järjestelmässä vika . Siitä kentälle ja lisähinta 40€/ heng . Reklamaatio tehty eivät hyvitä koska en ollut tehnyt chekin joka ei toimi . En ollut ainut jolla ollut sama ongrlma haisee rahastukselta

      • Anonyymi

        Sama kävi myös meille. Asiakaspalveluun soitto 1,52€/min + 15€ per puhelu asiakaspalvelumaksua. Sähköinenreklamaatio yhtiölle mahdollista tehdä käytännössä ainoastaan heidän aplikaationsa kautta. Ensimmäinen ja viimeinen kerta tällä yhtiöllä reissaamista.


    • Anonyymi

      En suosittele Wizz Airia kenellekään. Täydellistä sekoilua koko touhu. Väillä syntymäaikani oli väärin ja sen kun sai muutettua oli asuinpaikakseni merkitty kaupunki toisella puolella Suomea. Viime metreillä huomasin, että nimenikin oli muttunut toiseksi. Loppujen lopuksi matka, tosin halpa jäi tekemättä. He rahastavat halvan lennon lisäksi joka risauksesta!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3573
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      162
      2191
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1891
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1782
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      362
      1211
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      53
      964
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe