Tervehdys!
Eli pohdiskelen minkälaisilla kivoilla lempinimillä Elias-nimistä poikaa voisi kutsua?
Aurinkoisia päiviä toivotellen, Maukaus
Eliakselle lempinimi...
12
5678
Vastaukset
- Täti
Elkku, Eppu, Eltsu,
Enska, Eeti, Eki... - Mauriina
on Eliaksen perinteinen kutsumanimi.
- eeeeeeeh
Emppu.
- Hemmetin tyytyväinen
Elju,näin on mua kautta aikojen kutsuttu,on se sitte söpö tai ei.
- suis
Eli, Eppu, Emppu, Epe...
- :D
Miksi kutsua lempinimellä, jos nimi olisi lempinimeä lyhyempi? :d no joo ymmärrän, että joskus haluaa"lellitellä"
- Nimiäkökeksimäs
Elsku, elu, ekku
- jepppps
Ellu
- Stadilaiset.tajuu
Lönkka
- happiiiii
Tunnen muutama sata eliasta, heitä mm kutsutaan: Eunukki, epeli, ennätystehdas, eikäkö, ehe-ehe, vittusulonpaskanimi, massapersereijohomokyrpä, manne.
- jytui
Nuorten palsta on erikseen, menisitkö sinne.
Katsos, jutuistasi huomaa, että aivojesi kehitys on vielä kesken. Se jatkuu 25-vuotiaaksi ja siihen asti (usein myös sen jälkeen) muita arvostavien ihmisten tulisi olla hiljaa. - viljelijä
Vauvoille myytävät leikkisetit on saatavilla päivittäistavarakaupoista, joten laitatko kissasi takaisin pöydällesi ja ota se sinappia paskoja vinkuja takasin sinne syöttötuoliin.
Vai juttelenko todella alle kaksi vuotiaan kanssa?
Katsos, jutuistasi huomaa, että vastasyntyneen aivot painavat noin neljäsosan aikuisten aivojen painosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883