N-Clean Oy

Millainen yritys?

Kävin työpaikkahaastattelussa eräässä tämän yrityksen siivoamassa hotellissa. Onko kellään kokemusta millainen yritys on? Miten paljon päivässä joutuu tekemään huoneita? Onko palkan maksussa ollut häikkää? Mites työsuojelu? Maksetaanko ylitöistä? Jos tarjotaan työtä tarvittaessa sopimuksella, mitä se oikeesti tarkottaa?

42

11591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ystävä!!!

      Unohda koko juttu, niin tunnet itsesi ihmiseksi tulevaisuudessakin.

      • Anonyymi

        En mennä kuin pomo haukkunut firma asiakas netti haukkunut Porissa n clean tapahtuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mennä kuin pomo haukkunut firma asiakas netti haukkunut Porissa n clean tapahtuu

        Minä uhkaa polta Pori polta toimisto nuora


    • olen

      N-Cleanilla töissä tällä hetkellä.
      Työhön tarvittaessa kutsuttavana työtuntien määrä vaihtelee.Hyvin monesti töitä on lisätty valmiiseen listaan jäljestäpäin,josta minä tykkään,esimieheni tietääkin sen.
      Työsuojelu meillä on hyvin hoidettu,tosin se on jokaisen työntekijän omassa valinnassa,käyttääkö suojaimia.
      Palkanmaksussa ei ole ollut koskaan mitään häikkää.
      Ylitöitähän meillä ei ole,en tosin tiedä mikä olisi ylitöiksi luettavissa.
      Huoneita pitää siivota tasan niinpaljon,kuin on likaisia huoneita,välillä enemmän,välillä vähemmän.
      Ainakin tällä hetkellä meillä on mukavaa porukkaa töissä.,viihdyn työpaikallani.
      Se miten viihdyt työpaikalla on niin monen asian summa,toisessa työpaikassa on parempi yhteishenki,toisessa huonompi,sitä et välttämättä voi tietää etukäteen.
      Lyhyesti sanottuna:N-Clean työnantajana on aivan hyvä!

      • hahhaa

        kiitos nauruista!!!


      • "hymysuu"

        ,että miksi ei R N esiinny omalla nimellään noita firman kehumisviestejä tänne kirjoitellessaan;)


      • tsiljoona vuodetta petannut

        työvuorot on mitenmilloinkin ja kaikille se ei nyt sovi kertakaikkiaan,ihmisille joilla ei ole muuta velvotteita kuin työ ,se passaa,mutta esim.perheellisen olisi kiva tietää koska on töissä ja koska vapaa...ja näitä ännällä piisaa ja riittää.miten niin että et tiedä mikä on ylitöitä????


      • jököttää, kun selaatte

      • Anonyymi

        Naura koko firma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naura koko firma

        Pwrt Harju tappaa


    • Gillerui

      Olen myös N-cleanilla töissä ja voin sanoa, että jos et arvosta omia etujasi niin ole hyvä ja tule firmaan poljettavaksi:)

      • Anonyymi

        Muuta uusi missä 9 tunnia työ ajan sitten itke perää.kaikki siiivoja 9 tunnin töihin


    • Orjaksi

      Tervetuloa joukkoon tummaan. Työtä on tosi paljon, rystyset verillä, henkihieverissä saat raataa tai sitten käväset vähän työssä (työlistassa lukee lähtöaika, mutta mitäpä sitä teettämään töitä, kun ei ole). Käteen saat rupisen palkan (hyvä sekin edes). Ruokatauon pidät omalla ajallasi, kahvituntejä ei täällä tunneta, mitä ne ovat (pomot vissiin juo vain teetä), tuskin kusella saa käydä.
      Tervetuloa taloon

      • HUS laitoshuoltaja.

        OLIN KANS n-cleanissa töissä! melkein pariviikkoa! lähdin pois koska kunnioitan itseäs! ei taukoja saa pitää, ei ehdi edes vessaan. tunteja vähennetään melkein heti kun istahdat hetkeksi vetamaan henkeen! mulla oli sovittu vain 6 tuntia päivässä mutta maanantaisin aina pyysi jäämään klo.17.00 saakka sanoin että en voi koska lasta täytyy hakea päiväkodista! pomo haukkui mulle toista työntekijä koska toi oli sairaslomalla lasten takia! eli ei saa olla sairaslomalla! sitten kun lähdin pois pomo "hukkasi" mun verokorttin! :( epäilen että tahallas... ja kun otin vapaata hetkeksi koska mun piti käydä asianjajan luona työnantaja mulle soitti lähes joka 20 minuutein välein että koskas mä tuun takas töihin..
        en suosittelee N-clean.
        itse en uskoo jos joku sanoo että paska työnantaja, haluan itse aina saada tietää.
        voi sanoa että siivousfirmoista RTK-PALVELU ON paras vaihtoehto.. olin pääkaupungissa ja raumalla rtk:ssä töissä molemmat paikat on ihan hyvii ollut palkka 2 kertaa kuukaudessa ja tarvittaessa voi saada vapaata jos tarvi esim käydä jossain.


      • Anonyymi

        Uusi firma minä pori nyt töitä 12 tunnin työ nyt tappelu n clean kilpailemaan kumpi parempi siivous mutta n clean paska siivous uusi firma onko hyvää palvelu kehuttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi firma minä pori nyt töitä 12 tunnin työ nyt tappelu n clean kilpailemaan kumpi parempi siivous mutta n clean paska siivous uusi firma onko hyvää palvelu kehuttu

        Sinne töihin se hyvää firma


    • lähteä

      firmasta pois ajoissa ennen kuin menetin itsekunnioitukseni. En ymmärrä miten tänä päivänä voidaan teettää työtä siten kuin N-Cleanisssä. Huoneita jaetaan niin paljon että työpäivän jälkeen on ihan kuitti. Olen ollut töissä muuallakin kerroshoitajana ja voin sanoa että missään en ole törmännyt tälläiseen työmäärään. Palkka tuli ajoissa ja oikein. Esimies ja työkaverit oli ok.

      • Jänkä-Joonas

        Tarjoaako N-Clean työterveydenhuoltoa. Eräs ulkomaalainen ystäväni on ko firman palveluksessa ja hänelle on sanottu, ettei työterveydenhuoltoa ole.

        Eikös työterveydenhuolto ole pakollinen


      • tai yksityiselle
        Jänkä-Joonas kirjoitti:

        Tarjoaako N-Clean työterveydenhuoltoa. Eräs ulkomaalainen ystäväni on ko firman palveluksessa ja hänelle on sanottu, ettei työterveydenhuoltoa ole.

        Eikös työterveydenhuolto ole pakollinen

        Lakisääteinen työterveyshuolto on eli työhöntulotarkastukset ym. Sairaanhoito ei siihen kuulu eli jos flunssa iskee on mentävä terveyskeskukseen


      • Edelleen siivousalal
        tai yksityiselle kirjoitti:

        Lakisääteinen työterveyshuolto on eli työhöntulotarkastukset ym. Sairaanhoito ei siihen kuulu eli jos flunssa iskee on mentävä terveyskeskukseen

        on kyllä, mitään muuta talo ei sitten "tarjoakkaan". Melkein unohdin, liikuntaseteleitä saa jonkun määrän. Mielenkiintoisinta on, että kysyseinen henkilö jolta ne liikuntasetelit sain, ei edes ole enää nc:llä töissä. Niin kauan kun et arvostele firmaa ja /tai esimiehiä naama pidetään aika peruslukemilla. Todellinen karva paljastuu kun jotain ongelmia ilmestyy. Lähteminen nc:ltä oli yksi parhaimpia päätöksiäni. Ei ole kaduttanut tippaakaan!


      • juhny
        Edelleen siivousalal kirjoitti:

        on kyllä, mitään muuta talo ei sitten "tarjoakkaan". Melkein unohdin, liikuntaseteleitä saa jonkun määrän. Mielenkiintoisinta on, että kysyseinen henkilö jolta ne liikuntasetelit sain, ei edes ole enää nc:llä töissä. Niin kauan kun et arvostele firmaa ja /tai esimiehiä naama pidetään aika peruslukemilla. Todellinen karva paljastuu kun jotain ongelmia ilmestyy. Lähteminen nc:ltä oli yksi parhaimpia päätöksiäni. Ei ole kaduttanut tippaakaan!

        Joo orjaks joudut ja palkka tosi surkee.


      • Mi As

        Kyllä palkka maksetaan TES:in mukaan tässäkin firmassa. Ja kaikessa noudatetaan lakia. Mistähän syystä kaikki yritykset, jotka työllistävät maahanmuuttajia, leimataan aina riistäjiksi? Suomalaisia työntekijöitä ei ole juurikaan pääkaupunkiseudulla tarjolla.


      • HAHhahhah
        Mi As kirjoitti:

        Kyllä palkka maksetaan TES:in mukaan tässäkin firmassa. Ja kaikessa noudatetaan lakia. Mistähän syystä kaikki yritykset, jotka työllistävät maahanmuuttajia, leimataan aina riistäjiksi? Suomalaisia työntekijöitä ei ole juurikaan pääkaupunkiseudulla tarjolla.

        "ja kaikessa noudatetaan lakia"
        Montakos kertaa se firman johtaja on tuomioistuimessa ollutkaan?


      • Mi As
        HAHhahhah kirjoitti:

        "ja kaikessa noudatetaan lakia"
        Montakos kertaa se firman johtaja on tuomioistuimessa ollutkaan?

        Mainitsepa yksi kun kerran tunnut tietävän. Ainakin minun työpaikalla noudatetaan lakeja ja TESsiä. Työ on kyllä rankkaa, mutta tiesin sen kun alalle hakeuduin.

        En tunnista näistä jutuista työnantajaani ollenkaan.

        Meillä on töissä hyvä yhteishenki, esimies on ammattitaitoinen ja reilu. Yli vuoteen ei ole kukaan lähtenyt, pari uutta on kyllä tullut töihin.

        Missäpäin te oikein teette työnne? Täällä ihan eri meininki.


      • HAHhahhahh
        Mi As kirjoitti:

        Mainitsepa yksi kun kerran tunnut tietävän. Ainakin minun työpaikalla noudatetaan lakeja ja TESsiä. Työ on kyllä rankkaa, mutta tiesin sen kun alalle hakeuduin.

        En tunnista näistä jutuista työnantajaani ollenkaan.

        Meillä on töissä hyvä yhteishenki, esimies on ammattitaitoinen ja reilu. Yli vuoteen ei ole kukaan lähtenyt, pari uutta on kyllä tullut töihin.

        Missäpäin te oikein teette työnne? Täällä ihan eri meininki.

        Uskomatonta pikkusieluutta, vai onko sinut jo "vaiennettu" että käytätte hyväksenne esim ulkomaalaisten tietämättömyyttä TESSISTÄ?
        Salli minun edelleen nauraa....


      • Mi As
        HAHhahhahh kirjoitti:

        Uskomatonta pikkusieluutta, vai onko sinut jo "vaiennettu" että käytätte hyväksenne esim ulkomaalaisten tietämättömyyttä TESSISTÄ?
        Salli minun edelleen nauraa....

        Ainakin meillä kaikki ulkomaalaisetkin kuuluvat liittoon. Eikä ketään vaienneta. Tarkkaa peliä on ollut, kuinka asiat hoidetaan. Joo, virheitä on sattunut esim. palkkojen kanssa joskus, mutta kun siitä on saanut suunsa auki, asia on korjattu heti.

        Niin, ja kyllä mamut nykyään osaavat pitää puolensa. Meillä on paljon ihmisiä töissä, jotka ovat tulleet muista firmoista ja ovat ällistyneitä siitä, että meillä noudatetaan TESsiä. Jotkut jopa valittavat asiasta.

        Naura toki, se pidentää ikää. Ain naurain työtäs tee.


      • Anonyymi
        Jänkä-Joonas kirjoitti:

        Tarjoaako N-Clean työterveydenhuoltoa. Eräs ulkomaalainen ystäväni on ko firman palveluksessa ja hänelle on sanottu, ettei työterveydenhuoltoa ole.

        Eikös työterveydenhuolto ole pakollinen

        Työterveystarkastuksethan on se lain vaatima minimi, ja sen joutuu jokainen työnantaja työntekijöille hankkimaan. Olen pienellä yrityksellä itse, ja tämä pakollinen työterveystarkastus on vähän ihan sama, kuin ei olisi.
        Mitään ei apuja kuitenkaan saa kuin hakeutumalla itse, ja maksamalla itse vaikka vaiva olisi työperäinen.
        Se lakisääteinen työterveys on lähinnä, että on lääkärin vahvistus, että henkilö kävelee ja kädet toimii.
        Työnantaja vielä pyysi tiettyjen kokeiden tuloksia. Eikös työnantaja saa ne tiedot suoraan, joita lain silmissä hänelle kuuluu? Kun ei ollut mukana kuin lappu että soveltuva työhön.
        En ymmärtänyt siksi antaa työnantajalle kannasta tietojani, kun mietin että kuuluvatko hänelle lainkaan, jos ei saa työterveydestä niitä suoraan.


    • onnellinen exN-clean

      N-clean on todella suoraan sanottuna P""SKA firma! Työntekijöiden riisto on viety huippuunsa, suurin osa työntekijöistä on ulkomaalaistaustaisia, joita on helpompi käyttää hyväksi, kun eivät usein osaa ajaa asioitaan. Suosittelen pysymään kaukana, jos ei orjamentaliteetti ole sun juttu.

    • Lcleen

      Helpota hetkeksi,nauti espanjan lämmöstä
      Matkudta pelaamaan golfia,mailat ja auto lainaa leijona cleen torreviejassa
      Autotakkissa 10 mailapussua,kentille pääset nooeadti puheenjohtajan kiilloittamalla fokus autolla,ei ku lentämään

    • Anonyymi

      Kannattaa hakea uusia työ paikkoja kuin aika vähän työ tunneja viikkoa 2

    • Anonyymi

      Ihan turhaa työtä tänäpäivänä. Palkka on kilpailukykyinen lähinnä kelan päivärahan kanssa. Työn määrä palkkaan nähden ihan järjetön. Unphda koko juttu.

    • Anonyymi

      Itä-Suomen alueella täysi noita esimies pikku pomo. Sääliksi käy ohjaaja miestä, ja tekijöitä. Ei pärjää naisten kanssa jos ohjaaja.

    • Anonyymi

      Mites nykypäivänä onko yhtään muuttunut tahti? Onko kokemuksia Pohjois-Karjalan alueesta?

    • Anonyymi

      Kierrä kaukaa

    • Anonyymi

      Paskq ihminen minä se parempi että syntynyt olen ollut paska työtekijä pori olen paska ihminen

    • Anonyymi

      Jollain porilaisella meni vissiin tunteisiin.

    • Anonyymi

      Tappa

    Ketjusta on poistettu 86 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe