ihottuma

:( :(

Mulla oisi sellanen ogelma minun koirani kanssa, että sillä on ihotumaa!Tällä mainitullani koiralla on ollut jo marraskuusta lähtien.Olen käyttänyt koiraani ainakin n.3 kertaa jo lääkärissä!Lääkäri on antanut kaksi kertaa kortisooni piikin, mutta se ei tehoa kuin vain sen tietyn ajan.Koirani syö kortisoonia, mutta se ei auta se vain raapii itseensä. Ja tämä ihottuma on kuonossa (siinä ei näy mitään, mutta koira raapii sitä)"kainalot"on ihan punaset ja välillä tulee ihan verta, kun koira raapii.
Käytin neljännen kerran tässä yks päivä taas koiran lääkärissä, kun koirani meni kilpirauhas kokeisiin.Nytten tulee parin päivän päästä tulokset niin saan tietää onko koirallani kilpirauhasen vajaa toiminta,mutta jos se ei ole niin mikäköhän se sitten on?Puhuttiin lääkärin kanssa, että puhumme siten koiran ruokavaliosta, että tarvisko sitä muuttaa.En sin luulin, että ihottuma johtuu kosteasta ilmasta, mutta nytten ku oli pari kaunista päivää koira vaa raapi entistä enemmän itseensä.

Eli kertokaa kaikki mitä tulee mieleen, mikä voisi auttaa ihottumaan ja mikä oisi ihottuman syy!

Ps.aika kallista on toi koiran käyttäminen tuol eläinlääkärissä!!!viimekski lääkäri otti kilpirauhas kokeesta plus se että se pisti sen niin 77e.Kilpirauhas testi makso 45e, mutta koirani on niin rakas mulle, että vaikka maksais 200e niin mä pidän koirani

6

1329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi gauheeta

      Mä en sun koirastas noin paljoon eläinlääkärikuluja maksais! IHAN HULLUA!

      • ....

        Ton "no ziiz" kirjoittaman viestin perusteela hänen koiransa jos sairastais samallaista ihotumaa kun tuon kirjoitaman viestin koiralla, niin sen koira ois varmaa ihan verillä kun toi "no ziiz"ei veis sitä lääkäriin!!!!

        Ps. säälin jos tolla "no ziiz":llä on koira :(
        varsinkin Basenji:(


      • voi gauheeta
        .... kirjoitti:

        Ton "no ziiz" kirjoittaman viestin perusteela hänen koiransa jos sairastais samallaista ihotumaa kun tuon kirjoitaman viestin koiralla, niin sen koira ois varmaa ihan verillä kun toi "no ziiz"ei veis sitä lääkäriin!!!!

        Ps. säälin jos tolla "no ziiz":llä on koira :(
        varsinkin Basenji:(

        Mä kyllä puhuin ton alottajan koirasta!! En veis toisten koiria eläinlääkäriin ja maxais siitä itseni kipeäx!


      • !!!!!
        voi gauheeta kirjoitti:

        Mä kyllä puhuin ton alottajan koirasta!! En veis toisten koiria eläinlääkäriin ja maxais siitä itseni kipeäx!

        kuka ois muka sanonut et sun pitäis viiä lääkäriin ton joka on alottanut ton keskustelun??? Ei kukaan ja muutenkin toi joka on tän keskustelun aloitanut niin ei varmaa haluu et tuut sille tollee sanoo!!!!!!!!! ET OIS KIVA JOS TAJUISIT JOTAAN!!!


      • voi gauheeta
        !!!!! kirjoitti:

        kuka ois muka sanonut et sun pitäis viiä lääkäriin ton joka on alottanut ton keskustelun??? Ei kukaan ja muutenkin toi joka on tän keskustelun aloitanut niin ei varmaa haluu et tuut sille tollee sanoo!!!!!!!!! ET OIS KIVA JOS TAJUISIT JOTAAN!!!

        HEI HALOO SULLE! MÄ EN ALA VIEMÄÄN TOISTEN KOIRIA NYT ELÄINLÄÄKÄRIIN!! Mulla on hei muutakin tekemistä! Et voisix lopettaa valittamasta kun et mitään tajua?? Vie itse se rakki lääkäriin vai eikö sulla ole varaaa??!


      • Mitä!!!!!
        voi gauheeta kirjoitti:

        HEI HALOO SULLE! MÄ EN ALA VIEMÄÄN TOISTEN KOIRIA NYT ELÄINLÄÄKÄRIIN!! Mulla on hei muutakin tekemistä! Et voisix lopettaa valittamasta kun et mitään tajua?? Vie itse se rakki lääkäriin vai eikö sulla ole varaaa??!

        Anteeks nyt vaan mulla on varaa viiä mun koiraa eläinlääkäriin vaikka joka päivä niinkuin taas eräillä ei oo varaa kun vaan paskan puhumiseen!!Sitä paitsi mä oon ton ylimmän keskustelun aloittanut sanomalla tosta koirann ihottumasta.
        Et piä vaa sä oma suus kiinni ku et tiiä mistään mitään.

        Ps.mun koiralla ei ollut kilpirauhasen vajaa toimintaa onneks, joten se ihottuma johtuu varmaa jostain ruuasta mikä sille ei käy...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe