ihottuma

:( :(

Mulla oisi sellanen ogelma minun koirani kanssa, että sillä on ihotumaa!Tällä mainitullani koiralla on ollut jo marraskuusta lähtien.Olen käyttänyt koiraani ainakin n.3 kertaa jo lääkärissä!Lääkäri on antanut kaksi kertaa kortisooni piikin, mutta se ei tehoa kuin vain sen tietyn ajan.Koirani syö kortisoonia, mutta se ei auta se vain raapii itseensä. Ja tämä ihottuma on kuonossa (siinä ei näy mitään, mutta koira raapii sitä)"kainalot"on ihan punaset ja välillä tulee ihan verta, kun koira raapii.
Käytin neljännen kerran tässä yks päivä taas koiran lääkärissä, kun koirani meni kilpirauhas kokeisiin.Nytten tulee parin päivän päästä tulokset niin saan tietää onko koirallani kilpirauhasen vajaa toiminta,mutta jos se ei ole niin mikäköhän se sitten on?Puhuttiin lääkärin kanssa, että puhumme siten koiran ruokavaliosta, että tarvisko sitä muuttaa.En sin luulin, että ihottuma johtuu kosteasta ilmasta, mutta nytten ku oli pari kaunista päivää koira vaa raapi entistä enemmän itseensä.

Eli kertokaa kaikki mitä tulee mieleen, mikä voisi auttaa ihottumaan ja mikä oisi ihottuman syy!

Ps.aika kallista on toi koiran käyttäminen tuol eläinlääkärissä!!!viimekski lääkäri otti kilpirauhas kokeesta plus se että se pisti sen niin 77e.Kilpirauhas testi makso 45e, mutta koirani on niin rakas mulle, että vaikka maksais 200e niin mä pidän koirani

6

1206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi gauheeta

      Mä en sun koirastas noin paljoon eläinlääkärikuluja maksais! IHAN HULLUA!

      • ....

        Ton "no ziiz" kirjoittaman viestin perusteela hänen koiransa jos sairastais samallaista ihotumaa kun tuon kirjoitaman viestin koiralla, niin sen koira ois varmaa ihan verillä kun toi "no ziiz"ei veis sitä lääkäriin!!!!

        Ps. säälin jos tolla "no ziiz":llä on koira :(
        varsinkin Basenji:(


      • voi gauheeta
        .... kirjoitti:

        Ton "no ziiz" kirjoittaman viestin perusteela hänen koiransa jos sairastais samallaista ihotumaa kun tuon kirjoitaman viestin koiralla, niin sen koira ois varmaa ihan verillä kun toi "no ziiz"ei veis sitä lääkäriin!!!!

        Ps. säälin jos tolla "no ziiz":llä on koira :(
        varsinkin Basenji:(

        Mä kyllä puhuin ton alottajan koirasta!! En veis toisten koiria eläinlääkäriin ja maxais siitä itseni kipeäx!


      • !!!!!
        voi gauheeta kirjoitti:

        Mä kyllä puhuin ton alottajan koirasta!! En veis toisten koiria eläinlääkäriin ja maxais siitä itseni kipeäx!

        kuka ois muka sanonut et sun pitäis viiä lääkäriin ton joka on alottanut ton keskustelun??? Ei kukaan ja muutenkin toi joka on tän keskustelun aloitanut niin ei varmaa haluu et tuut sille tollee sanoo!!!!!!!!! ET OIS KIVA JOS TAJUISIT JOTAAN!!!


      • voi gauheeta
        !!!!! kirjoitti:

        kuka ois muka sanonut et sun pitäis viiä lääkäriin ton joka on alottanut ton keskustelun??? Ei kukaan ja muutenkin toi joka on tän keskustelun aloitanut niin ei varmaa haluu et tuut sille tollee sanoo!!!!!!!!! ET OIS KIVA JOS TAJUISIT JOTAAN!!!

        HEI HALOO SULLE! MÄ EN ALA VIEMÄÄN TOISTEN KOIRIA NYT ELÄINLÄÄKÄRIIN!! Mulla on hei muutakin tekemistä! Et voisix lopettaa valittamasta kun et mitään tajua?? Vie itse se rakki lääkäriin vai eikö sulla ole varaaa??!


      • Mitä!!!!!
        voi gauheeta kirjoitti:

        HEI HALOO SULLE! MÄ EN ALA VIEMÄÄN TOISTEN KOIRIA NYT ELÄINLÄÄKÄRIIN!! Mulla on hei muutakin tekemistä! Et voisix lopettaa valittamasta kun et mitään tajua?? Vie itse se rakki lääkäriin vai eikö sulla ole varaaa??!

        Anteeks nyt vaan mulla on varaa viiä mun koiraa eläinlääkäriin vaikka joka päivä niinkuin taas eräillä ei oo varaa kun vaan paskan puhumiseen!!Sitä paitsi mä oon ton ylimmän keskustelun aloittanut sanomalla tosta koirann ihottumasta.
        Et piä vaa sä oma suus kiinni ku et tiiä mistään mitään.

        Ps.mun koiralla ei ollut kilpirauhasen vajaa toimintaa onneks, joten se ihottuma johtuu varmaa jostain ruuasta mikä sille ei käy...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3504
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2012
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1968
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1588
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1425
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1119
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      99
      1075
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      864
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe