CTR: Crash Team Racing

Ripper Roo on ifku

Hei,

Ajattelin tässä kysäistä, että onko CTR:ään montakin erilaista koodia? Esimerkiksi joitain koodeja, tyyliin salahahmoja, salaratoja, yms. Haluaisin näet tietää.

Itse tiedän jo koodit joilla saa hahmot Ripper Roo, Papu Papu, Komodo Joe, Pinstripe, N. Tropy, Fake Crash ja Penta. Muita koodeja joita tiedän on loputtomat pommit, loputtomat Wumpa-hedelmät, loputtomat nopeennukset, tehokkaammat turbo-laatat, scrapbook, näkymättömyys, Spyro 2 Demo ja loputtomat maskit. Löysin netistä myös koodin, jolla "saa Nitros Oxiden". Se ei kuitenkaan toiminut, aivan kuten ennustinkin.

Olen kuullut myös, että jotkin glitchit ja koodit eivät toimi pelin Platinum versiossa. Pitääkö tämä väite paikkaansa? o.o

Kiitän etukäteen. :3

[P.S. Pahoittelen, jos viestini on väärässä paikassa, mutta kun en löytänyt Playstation 1 aluetta mistään. D:]

18

1714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ctr-fani

Milt sivulta saa siihen koodeja ?

• ctr king

oisko suomalaisii koodi sivuja?

• CTR Fella

Mitä eroa olisi muka englannin kielisissä ja suomen kielisissä koodi sivuilla? Samat ne koodit on joka tapauksessa.

• ctr king

ainii niimpä hai jo koodei englannin kieliselt sivult. (:

• ctr king

eli oot oikees.

• ctr king

ooks teil muute kellää nitros oxidee ois kiva tietää?

• CTR Fella

Nitros Oxide ei ole pelattavana hahmona CTR:ssä.

• ctr king

miks mul sit on se?

• ctr king

niin siis miks?

• ctr king

arvaan et mult kysytää mite sain sen joten vastaan j0 nyt

1.voita ensin adventure neljäl eri tyypil 101% (pletinum relisit)
      2. cupit joka vaikeus tasol
      3.time trialit järjestykses
      a.yksin
      b.kellomiehen eli trophyn haamut
      c.oxiden haamut
      4.koodi pää valikos alas,o,kolmio,vasen,oikee,oikee,vasen,x,neliö,kolmio ja siel se o

• ctr king

siitä äskeisest yhtään koodii ei saa olla käytettynä ja se toimii vaan PAL versios

• ctr king

ja liittykää muutki tähän keskusteluun ku mä ja CTR Fella.

• CTR Fella

Löytyihän tuo Oxide minultakin. Viimeksi pelasin kolme vuotta sitten, mikäli muistikorttiin on uskominen. Olen melko varma, että Oxidea ei voi saada koodilla PS-versioon.

• ctr king

jee mä tiesin et säkin saat sen!!!!!!!!!!!!!!

• ctr king

blaa

• ctr king

blaaa

• Kiinnostunut_poika

Eli oxide on oikeasti olemassa vai onko jokin trolli? Sain joululahjaksi ctr:n ja kyseessä on pal versio eikä mikään platinum. Olen pelannut jo pinstripeen asti ja ajattelin pelata 101% . Pitääkö niiden reliikkejen olla tietynlaisia? Ja vielä että mitään muita koodeja ei saa käyttää? Tai onko väliä millä konsolilla pelaa? Olisin hyvin kiitollinen jos tähän vielä vastattaisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      41
      11754
    2. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      35
      4704
    3. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      253
      2848
    4. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      148
      2638
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      112
      1732
    6. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      14
      1118
    7. 40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke

Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.
      Maailman menoa
      210
      887
    8. Et olisi niin epävarma,

olisit varmempi, ihastuisin suhun enemmän...
      Ikävä
      82
      850
    9. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      75
      805
    10. En luota sinuun

en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv
      Ikävä
      62
      796
    Aihe