CTR: Crash Team Racing

Ripper Roo on ifku

Hei,

Ajattelin tässä kysäistä, että onko CTR:ään montakin erilaista koodia? Esimerkiksi joitain koodeja, tyyliin salahahmoja, salaratoja, yms. Haluaisin näet tietää.

Itse tiedän jo koodit joilla saa hahmot Ripper Roo, Papu Papu, Komodo Joe, Pinstripe, N. Tropy, Fake Crash ja Penta. Muita koodeja joita tiedän on loputtomat pommit, loputtomat Wumpa-hedelmät, loputtomat nopeennukset, tehokkaammat turbo-laatat, scrapbook, näkymättömyys, Spyro 2 Demo ja loputtomat maskit. Löysin netistä myös koodin, jolla "saa Nitros Oxiden". Se ei kuitenkaan toiminut, aivan kuten ennustinkin.

Olen kuullut myös, että jotkin glitchit ja koodit eivät toimi pelin Platinum versiossa. Pitääkö tämä väite paikkaansa? o.o


Kiitän etukäteen. :3

[P.S. Pahoittelen, jos viestini on väärässä paikassa, mutta kun en löytänyt Playstation 1 aluetta mistään. D:]

18

1465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ctr-fani

      Milt sivulta saa siihen koodeja ?

    • ctr king

      oisko suomalaisii koodi sivuja?

    • CTR Fella

      Mitä eroa olisi muka englannin kielisissä ja suomen kielisissä koodi sivuilla? Samat ne koodit on joka tapauksessa.

    • ctr king

      ainii niimpä hai jo koodei englannin kieliselt sivult. (:

    • ctr king

      eli oot oikees.

      • ctr king

        ooks teil muute kellää nitros oxidee ois kiva tietää?


    • CTR Fella

      Nitros Oxide ei ole pelattavana hahmona CTR:ssä.

    • ctr king

      miks mul sit on se?

    • ctr king

      niin siis miks?

    • ctr king

      arvaan et mult kysytää mite sain sen joten vastaan j0 nyt

      1.voita ensin adventure neljäl eri tyypil 101% (pletinum relisit)
      2. cupit joka vaikeus tasol
      3.time trialit järjestykses
      a.yksin
      b.kellomiehen eli trophyn haamut
      c.oxiden haamut
      4.koodi pää valikos alas,o,kolmio,vasen,oikee,oikee,vasen,x,neliö,kolmio ja siel se o

    • ctr king

      siitä äskeisest yhtään koodii ei saa olla käytettynä ja se toimii vaan PAL versios

    • ctr king

      ja liittykää muutki tähän keskusteluun ku mä ja CTR Fella.

    • CTR Fella

      Löytyihän tuo Oxide minultakin. Viimeksi pelasin kolme vuotta sitten, mikäli muistikorttiin on uskominen. Olen melko varma, että Oxidea ei voi saada koodilla PS-versioon.

    • ctr king

      jee mä tiesin et säkin saat sen!!!!!!!!!!!!!!

    • ctr king

      blaa

    • ctr king

      blaaa

    • Kiinnostunut_poika

      Eli oxide on oikeasti olemassa vai onko jokin trolli? Sain joululahjaksi ctr:n ja kyseessä on pal versio eikä mikään platinum. Olen pelannut jo pinstripeen asti ja ajattelin pelata 101% . Pitääkö niiden reliikkejen olla tietynlaisia? Ja vielä että mitään muita koodeja ei saa käyttää? Tai onko väliä millä konsolilla pelaa? Olisin hyvin kiitollinen jos tähän vielä vastattaisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe