Hei,
Ajattelin tässä kysäistä, että onko CTR:ään montakin erilaista koodia? Esimerkiksi joitain koodeja, tyyliin salahahmoja, salaratoja, yms. Haluaisin näet tietää.
Itse tiedän jo koodit joilla saa hahmot Ripper Roo, Papu Papu, Komodo Joe, Pinstripe, N. Tropy, Fake Crash ja Penta. Muita koodeja joita tiedän on loputtomat pommit, loputtomat Wumpa-hedelmät, loputtomat nopeennukset, tehokkaammat turbo-laatat, scrapbook, näkymättömyys, Spyro 2 Demo ja loputtomat maskit. Löysin netistä myös koodin, jolla "saa Nitros Oxiden". Se ei kuitenkaan toiminut, aivan kuten ennustinkin.
Olen kuullut myös, että jotkin glitchit ja koodit eivät toimi pelin Platinum versiossa. Pitääkö tämä väite paikkaansa? o.o
Kiitän etukäteen. :3
[P.S. Pahoittelen, jos viestini on väärässä paikassa, mutta kun en löytänyt Playstation 1 aluetta mistään. D:]
CTR: Crash Team Racing
18
1559
Vastaukset
- ctr-fani
Milt sivulta saa siihen koodeja ?
- ctr hullu :D
niitähän saa millon mistäkin, itsekkin olen tuon pelin lumoissa :D mulla on ihan kaikki maholliset cheatit yms... Oxidea EI voi todennäköisesti saada valitettavasti :(
Jos tarttette lisää apua niin kysykää vain :)
Laitan pari koodi linkkiä (englanninkielisiä pahoittelen)
http://cheats.ign.com/ob2/068/011/011595.html
http://www.cheatscodesguides.com/playstation-cheats/crash-team-racing/
http://www.consolecheatcodes.com/psone/crashteamracingcheats.html
Googlettamalla löytyy lisää :)
- ctr king
oisko suomalaisii koodi sivuja?
- CTR Fella
Mitä eroa olisi muka englannin kielisissä ja suomen kielisissä koodi sivuilla? Samat ne koodit on joka tapauksessa.
- ctr king
ainii niimpä hai jo koodei englannin kieliselt sivult. (:
- ctr king
eli oot oikees.
- ctr king
ooks teil muute kellää nitros oxidee ois kiva tietää?
- CTR Fella
Nitros Oxide ei ole pelattavana hahmona CTR:ssä.
- ctr king
miks mul sit on se?
- ctr king
niin siis miks?
- ctr king
arvaan et mult kysytää mite sain sen joten vastaan j0 nyt
1.voita ensin adventure neljäl eri tyypil 101% (pletinum relisit)
2. cupit joka vaikeus tasol
3.time trialit järjestykses
a.yksin
b.kellomiehen eli trophyn haamut
c.oxiden haamut
4.koodi pää valikos alas,o,kolmio,vasen,oikee,oikee,vasen,x,neliö,kolmio ja siel se o - ctr king
siitä äskeisest yhtään koodii ei saa olla käytettynä ja se toimii vaan PAL versios
- ctr king
ja liittykää muutki tähän keskusteluun ku mä ja CTR Fella.
- CTR Fella
Löytyihän tuo Oxide minultakin. Viimeksi pelasin kolme vuotta sitten, mikäli muistikorttiin on uskominen. Olen melko varma, että Oxidea ei voi saada koodilla PS-versioon.
- ctr king
jee mä tiesin et säkin saat sen!!!!!!!!!!!!!!
- ctr king
blaa
- ctr king
blaaa
- Kiinnostunut_poika
Eli oxide on oikeasti olemassa vai onko jokin trolli? Sain joululahjaksi ctr:n ja kyseessä on pal versio eikä mikään platinum. Olen pelannut jo pinstripeen asti ja ajattelin pelata 101% . Pitääkö niiden reliikkejen olla tietynlaisia? Ja vielä että mitään muita koodeja ei saa käyttää? Tai onko väliä millä konsolilla pelaa? Olisin hyvin kiitollinen jos tähän vielä vastattaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471909
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir2851037- 35858
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.80844Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31759Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta17723Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44681Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48666Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58664- 43660