Onko kellään kokemusta vanhojen vuotavien peltirännien korjauksesta. Olen kuullut, että halkaistuilla muoviputkilla, jotka asennetaan vanhoihin ränneihin, saisi ongelman ratkaistua. Syöksyputket ovat kunnossa. Mistäköhän tällaista putkea saa halkaistuna ja mitä maksaa.
rännien korjaus
7
2603
Vastaukset
- Eikka
Näkemättä ei voi sanoa mitään varmaa, mutta on sisäränniäkin nähty olevan olemassa.
On myös kittejä jotka on tuota varten kehitetty.
Soita rännimiehelle. - Kalle K
taida kannattaa mokoma homma, saattaa tulla kalliimaksi, kuin uudet rännit.
- Eikka
No eihän se nyt mitenkään kalliimmaksi voi tulla. Mitä järkee niitä olis sitten edes valmistaa.
Mieti ennenkuin höpiset. - Nalle Buh
Eikka kirjoitti:
No eihän se nyt mitenkään kalliimmaksi voi tulla. Mitä järkee niitä olis sitten edes valmistaa.
Mieti ennenkuin höpiset.No niitä valmistetaankin sellaisille ihmisille jotka eivät itse osaa ränniä vaihtaa, mutta osaavat kyllä pudottaa halkaistun putken sisään.
Eli itse putki saattaa olla kalliimpi, mutta asennus ilmainen.
- httQ
Hei!
Aivan oikein olet kuullut. Isälläni oli tullut jotain tosi paksua järvenpohjassa ollut muoviputkea (vaikutti jotenkin kumimaiselta?) kuin erään keikan ylimääränä, ja hän halkaisi sitä, hieman teki pintaa maalilla tarttuvammaksi ja teki käytännössä ikuiset rännit siitä, kustannus oli maalin hinta oma työ :).
Eli tähän käy käytössäkin ollut vahva putki, jota voi sitten löytää mistä vaan käytetyn rakennus yms. tavarapisteistä, kun liikkuu ja pitää silmät auki... - pelliseppä
varmaan tähän oli ihan pakko vastata 9v jäkeen, vaikka ehkä aasia on jo hoidettu, vai mitä? Ainoastaan perseaukiset luuserit värkkäävät itse rännejä joistain vanhoista paskaputkista. Jos ei ole varaa ränneihin, ei ole varaa taloonkaan.
- Vastaus111
Näin kommentoi ''pelliseppä'' joka ei osaa edes kirjoittaa!
Takaisin ala-asteelle opiskelemaan sen sijaan et elät ihmisten ränneistä kun samaa korjaustyötä pystyy tekemään kuka tahansa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1053163GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!331011- 67878
- 53857
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 45847
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831