Ostetaan Flipper 620, hinta?

Pia

Hei!
Mikä on suunnilleen hintahaarukka Flipper 620-veneille, jotka ovat vuosimallia 1976-1980?
Saako tällaisen veneen n. 7000 eurolla? Moottorin tulee tietenkin olla hyväkuntoinen väh. 115 hv ja sisustuksen uusittu. Kiitos!

12

3103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Flipper

      Itselläni on Flipper 620 vm 78 ja moottori Yamaha 90hv vm 89. Sisustus uusittu, uudet kankaat ja seinät uusittu, ei enää kokolattia mattoa seinissä. Ruotsissa hinta on n. 100 - 130 t kruunua, ovat siellä näköjään aika arvokkaita. Mikäli suomesta saa hintaa 7000€ niin se on halpa. Luuluisin hintojen olevan 7000 - 10000€.

      t. Patrik

      • Pia

        Kiitos Patrik tiedoista! Oletko mahdollisesti myymässä omaasi tai tiedätkö mistä näitä saisi? olisin valmis maksamaan max 9000 euroa.


      • lilli
        Pia kirjoitti:

        Kiitos Patrik tiedoista! Oletko mahdollisesti myymässä omaasi tai tiedätkö mistä näitä saisi? olisin valmis maksamaan max 9000 euroa.

        vuosimalli veneessä ei hirveitä ratkaise kunhan paatti on ehjä !

        kone ratkaisee saako kyseisestä paatista 7000 vai 9000 euroa.

        patrikin -89 mallinen tuuppari on aika vanha kone jo, käypä hinta jossain 7500-8000e max hinnoissa !!


      • HOj
        Pia kirjoitti:

        Kiitos Patrik tiedoista! Oletko mahdollisesti myymässä omaasi tai tiedätkö mistä näitä saisi? olisin valmis maksamaan max 9000 euroa.

        Hei
        mistäspäin kattelit sitä flipperiä?


      • Patrik
        HOj kirjoitti:

        Hei
        mistäspäin kattelit sitä flipperiä?

        En kyllä ole ajatellut myydä venettä, vaikkakin veneily on jäänyt aika vähälle, kun on 2 pientä lasta (toinen vaippaikäinen) ja taloremonttiin uppoaa paljon rahaa. Itselläni on myös uimatasot ja trimmit, ne ovat ainakin aika hyviä olla mikäli löytyy. 620 on kyllä kätevä vene, kunhan lapset kasvavat, niin on huomattavasti helpompi lähteä venelemään. Tunnen monta joilla on ollut 620 (sekä ulko, että sisäperä) kaikki ovat olleet tyytyväisiä. Voihan olla, että sen voisi myydä, mutta parin vuoden kuluttua taas kun haluaa sellaisen, niin voi taas olla vaikea löytää.


      • Anonyymi
        Patrik kirjoitti:

        En kyllä ole ajatellut myydä venettä, vaikkakin veneily on jäänyt aika vähälle, kun on 2 pientä lasta (toinen vaippaikäinen) ja taloremonttiin uppoaa paljon rahaa. Itselläni on myös uimatasot ja trimmit, ne ovat ainakin aika hyviä olla mikäli löytyy. 620 on kyllä kätevä vene, kunhan lapset kasvavat, niin on huomattavasti helpompi lähteä venelemään. Tunnen monta joilla on ollut 620 (sekä ulko, että sisäperä) kaikki ovat olleet tyytyväisiä. Voihan olla, että sen voisi myydä, mutta parin vuoden kuluttua taas kun haluaa sellaisen, niin voi taas olla vaikea löytää.

        Flipper 620 ei ole IKINÄ valmistettu sisäperä versiona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Flipper 620 ei ole IKINÄ valmistettu sisäperä versiona

        Hyvä että sanoit! Eivät nuo 2003 venettä etsineet jää väärään käsitykseen ja etsi sellaista, mitä ei ole olemassakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että sanoit! Eivät nuo 2003 venettä etsineet jää väärään käsitykseen ja etsi sellaista, mitä ei ole olemassakaan.

        Näistä kirjoituksista tulee hauskoja kun vastataan lähes 20 vuotta vanhoihin juttuihin ikäänkuin olisivat juuri tapahtuneet.Minäkin ihmettelin ensiksi että miten noin vanha Flipperi voi olla noin kallis.


    • Roni

      Meillä on Flipper 620 vm. -81, jossa Evinrude 115 V4 VRO vm. -91. Kajuutan patjat uusimme itse, penkkien keinonahkaverhoilu original. Kunto tyydyttävä, pressut oli uusittu 2001. Ostimme veneen 2002, pyynti oli 7900 €. Tingimme tonnin, maksoimme siis paketista 6900 € ja olemme olleet tyytyväisiä. Penkkien verhoilun uusiminen sekä kyljen raidan maalaaminen edessä, mutta nämäkin kosmeettisista syistä. Vene ja moottori toimivat ongelmitta. Jotain varusteitakin tuli muuten mukaan, mm. 2-liekkinen Origo 3000 ja Origo Heat Pal-lämmitin.

    • Roni

      Meillä on Flipper 620 vm. -81, jossa Evinrude 115 V4 VRO vm. -91. Kajuutan patjat uusimme itse, penkkien keinonahkaverhoilu original. Kunto tyydyttävä, pressut oli uusittu 2001. Ostimme veneen 2002, pyynti oli 7900 €. Tingimme tonnin, maksoimme siis paketista 6900 € ja olemme olleet tyytyväisiä. Penkkien verhoilun uusiminen sekä kyljen raidan maalaaminen edessä, mutta nämäkin kosmeettisista syistä. Vene ja moottori toimivat ongelmitta. Jotain varusteitakin tuli muuten mukaan, mm. 2-liekkinen Origo 3000 ja Origo Heat Pal-lämmitin.

    • Anonyymi

      Varsin hyvän hintahaarukan saat kun katsot myynnissä olevien veneiden hintoja!

      • Anonyymi

        Sinä valopää se vaan nostelet 18 vuotta vanhoja keskusteluja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe