Kytky

tyhjää taskussa....

En ymmärrä miksi tehdä kahden vuoden kytkyä....

se puhelin o muutamassa kuukaudessa vanha malli ja sit se velka jää itselle...

Jos on pienet budejetit, nii ottaa sit edullisen mallin ja maksaa sen vuodessa...

eli vaikka 6151 ja vuoden soppari... ei mitää sellasta mikä sitoo, vaikka olisikin hyvä operaattori.

Soneran etuohjelma muute huonontuu ns. perustasin asiakkailla aika sikana... ei saa enää sitä 15 minsan ekstra puhepakettiakaan....

3

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jannu 30

      Itse ostin kytky puhelimen gigantista ja kun eka lasku tuli,se oli kovin suuri.Otin yhteyttä Dna:an ja selvisi että minulle oli laitettu liittymä tyypiksi Ilona,joka oli minulle hyvin kallis käyttööni verrattuna.Myyjä ei kaupan yhteydessä kertonut liittymä tyypistä mitään ja sitä ei kotona olevassa sopimuksessa ole mitään mainintaa.Soitin Dna:lle ja minulle vaihdettiin Into liittymä,sekä luvattiin selvittää laskuni kohtalo ja ilmoittaa kirjeitse ratkaisu. 2 kertaa laskua rävättiin ja pahoittelivat,sekä siirsivät eräpäivää eteenpäin,luvaten ratkaisun minulle laskusta.Yllättäen liittymäni suljettiin ILMOITTAMATTA minulle mitään ja kun soitin oli lasku menossa perintään,jonka he taas peruivat.
      Edelleen odotan selvitystä liittymä suljettuna. Muuten olen laskuni aina maksanut ajallaan,mutta tässä haluaisin oikeuden mukaisuutta.En suosittele kytky kauppaa ainakaan DNA:N kanssa.Onko muilla vastaavia kokemuksia kytky kaupoista???Sain jo ennen kytkykaupan tekoa varoituksia kavereiltani,mutta en valitettavasti heitä uskonut ja siksi olen vielä reilu vuoden kiinni tässä kytky kaupassa.Kun asiakas sidotaan 2 vuodeksi kauppaan,ei operaattorin tarvitse välittää asiakkaistaan,koska ei heille ei ole pelkoa että asiakas vaihtaisi toiselle operaattorille,kun puhelin ja kortti on sidottu 2:ksi vuodeksi.

      Mutta sen tästä opin,että toimivaa operaattoria ei kannata vaihtaa ja kytky kauppoihin en koskaan enään sorru. Hyvää kesää kaikille!!!

      • Nuijalle töitä

        Kenenkään kuolevaisen ei kannata tehdä Elisan kanssa vastaavaa sopimusta liittymä ja puhelin ei toimi maksan ihan turhasta yli 40 euroa kuussa 40x24=960 euroa tyhjästä


      • idiootteja maailma täynnä
        Nuijalle töitä kirjoitti:

        Kenenkään kuolevaisen ei kannata tehdä Elisan kanssa vastaavaa sopimusta liittymä ja puhelin ei toimi maksan ihan turhasta yli 40 euroa kuussa 40x24=960 euroa tyhjästä

        Ja sehän on Elisan vika että puhelin ei toimi??! Vie puhelin huoltoon, niillä on kahden vuoden takuu. Jos olet itse rikkonut puhelimen, niin voi voi, älä valita ja siirrä syitä muiden niskoille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe