Kytky

tyhjää taskussa....

En ymmärrä miksi tehdä kahden vuoden kytkyä....

se puhelin o muutamassa kuukaudessa vanha malli ja sit se velka jää itselle...

Jos on pienet budejetit, nii ottaa sit edullisen mallin ja maksaa sen vuodessa...

eli vaikka 6151 ja vuoden soppari... ei mitää sellasta mikä sitoo, vaikka olisikin hyvä operaattori.

Soneran etuohjelma muute huonontuu ns. perustasin asiakkailla aika sikana... ei saa enää sitä 15 minsan ekstra puhepakettiakaan....

3

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jannu 30

Itse ostin kytky puhelimen gigantista ja kun eka lasku tuli,se oli kovin suuri.Otin yhteyttä Dna:an ja selvisi että minulle oli laitettu liittymä tyypiksi Ilona,joka oli minulle hyvin kallis käyttööni verrattuna.Myyjä ei kaupan yhteydessä kertonut liittymä tyypistä mitään ja sitä ei kotona olevassa sopimuksessa ole mitään mainintaa.Soitin Dna:lle ja minulle vaihdettiin Into liittymä,sekä luvattiin selvittää laskuni kohtalo ja ilmoittaa kirjeitse ratkaisu. 2 kertaa laskua rävättiin ja pahoittelivat,sekä siirsivät eräpäivää eteenpäin,luvaten ratkaisun minulle laskusta.Yllättäen liittymäni suljettiin ILMOITTAMATTA minulle mitään ja kun soitin oli lasku menossa perintään,jonka he taas peruivat.
      Edelleen odotan selvitystä liittymä suljettuna. Muuten olen laskuni aina maksanut ajallaan,mutta tässä haluaisin oikeuden mukaisuutta.En suosittele kytky kauppaa ainakaan DNA:N kanssa.Onko muilla vastaavia kokemuksia kytky kaupoista???Sain jo ennen kytkykaupan tekoa varoituksia kavereiltani,mutta en valitettavasti heitä uskonut ja siksi olen vielä reilu vuoden kiinni tässä kytky kaupassa.Kun asiakas sidotaan 2 vuodeksi kauppaan,ei operaattorin tarvitse välittää asiakkaistaan,koska ei heille ei ole pelkoa että asiakas vaihtaisi toiselle operaattorille,kun puhelin ja kortti on sidottu 2:ksi vuodeksi.

Mutta sen tästä opin,että toimivaa operaattoria ei kannata vaihtaa ja kytky kauppoihin en koskaan enään sorru. Hyvää kesää kaikille!!!

• Nuijalle töitä

Kenenkään kuolevaisen ei kannata tehdä Elisan kanssa vastaavaa sopimusta liittymä ja puhelin ei toimi maksan ihan turhasta yli 40 euroa kuussa 40x24=960 euroa tyhjästä

• idiootteja maailma täynnä
        Nuijalle töitä kirjoitti:

Kenenkään kuolevaisen ei kannata tehdä Elisan kanssa vastaavaa sopimusta liittymä ja puhelin ei toimi maksan ihan turhasta yli 40 euroa kuussa 40x24=960 euroa tyhjästä

Ja sehän on Elisan vika että puhelin ei toimi??! Vie puhelin huoltoon, niillä on kahden vuoden takuu. Jos olet itse rikkonut puhelimen, niin voi voi, älä valita ja siirrä syitä muiden niskoille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2728
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      19
      1037
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1030
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1020
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      300
      915
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72