En ymmärrä miksi tehdä kahden vuoden kytkyä....
se puhelin o muutamassa kuukaudessa vanha malli ja sit se velka jää itselle...
Jos on pienet budejetit, nii ottaa sit edullisen mallin ja maksaa sen vuodessa...
eli vaikka 6151 ja vuoden soppari... ei mitää sellasta mikä sitoo, vaikka olisikin hyvä operaattori.
Soneran etuohjelma muute huonontuu ns. perustasin asiakkailla aika sikana... ei saa enää sitä 15 minsan ekstra puhepakettiakaan....
Kytky
3
593
Vastaukset
- Jannu 30
Itse ostin kytky puhelimen gigantista ja kun eka lasku tuli,se oli kovin suuri.Otin yhteyttä Dna:an ja selvisi että minulle oli laitettu liittymä tyypiksi Ilona,joka oli minulle hyvin kallis käyttööni verrattuna.Myyjä ei kaupan yhteydessä kertonut liittymä tyypistä mitään ja sitä ei kotona olevassa sopimuksessa ole mitään mainintaa.Soitin Dna:lle ja minulle vaihdettiin Into liittymä,sekä luvattiin selvittää laskuni kohtalo ja ilmoittaa kirjeitse ratkaisu. 2 kertaa laskua rävättiin ja pahoittelivat,sekä siirsivät eräpäivää eteenpäin,luvaten ratkaisun minulle laskusta.Yllättäen liittymäni suljettiin ILMOITTAMATTA minulle mitään ja kun soitin oli lasku menossa perintään,jonka he taas peruivat.
Edelleen odotan selvitystä liittymä suljettuna. Muuten olen laskuni aina maksanut ajallaan,mutta tässä haluaisin oikeuden mukaisuutta.En suosittele kytky kauppaa ainakaan DNA:N kanssa.Onko muilla vastaavia kokemuksia kytky kaupoista???Sain jo ennen kytkykaupan tekoa varoituksia kavereiltani,mutta en valitettavasti heitä uskonut ja siksi olen vielä reilu vuoden kiinni tässä kytky kaupassa.Kun asiakas sidotaan 2 vuodeksi kauppaan,ei operaattorin tarvitse välittää asiakkaistaan,koska ei heille ei ole pelkoa että asiakas vaihtaisi toiselle operaattorille,kun puhelin ja kortti on sidottu 2:ksi vuodeksi.
Mutta sen tästä opin,että toimivaa operaattoria ei kannata vaihtaa ja kytky kauppoihin en koskaan enään sorru. Hyvää kesää kaikille!!!- Nuijalle töitä
Kenenkään kuolevaisen ei kannata tehdä Elisan kanssa vastaavaa sopimusta liittymä ja puhelin ei toimi maksan ihan turhasta yli 40 euroa kuussa 40x24=960 euroa tyhjästä
- idiootteja maailma täynnä
Nuijalle töitä kirjoitti:
Kenenkään kuolevaisen ei kannata tehdä Elisan kanssa vastaavaa sopimusta liittymä ja puhelin ei toimi maksan ihan turhasta yli 40 euroa kuussa 40x24=960 euroa tyhjästä
Ja sehän on Elisan vika että puhelin ei toimi??! Vie puhelin huoltoon, niillä on kahden vuoden takuu. Jos olet itse rikkonut puhelimen, niin voi voi, älä valita ja siirrä syitä muiden niskoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716167- 1335514
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4663412Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091767Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3771271- 361213
- 671081
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46966Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889