terve! onko kellään tietoo ruotsin puun ajosta? onko siellä hyvät tiet/laanit/tehtaat?? olen tässä vähän harjoitellu puun ajua (3kk) ja nyt kyseltiin sinne ajamaan.. siis ihan suomalaista autoo.. kiitos jo etukäteen..
ruotsin pöllin ajo..
2
1850
Vastaukset
metsätie verkosto on tosi hyvä puufirmat sai valtiolta niin hyvät tiekorjaus tuet ja ne on myös laitettu teihin. Sahoilla mittaus toimii niin kuin suomessakin riippuu millä päällä mittamies on liikkuuko vai on liikkumatta. Paljon sahoilla ja tehtaissa laputetaan ja puretaan kuljettimelle tai maahan ilman mittaportilla käyntiä. Meno on paljon lepsumpaa kuin Suomessa ainakin Ruotsalaisen firman palveluksessa. Tällä hetkellä miinuksena on erittäin aktiivinen poliisi kontrolli ulkomaisia autoja kohtaan painot ajoaika auton kunto sekä jotkut Suomesta tänne pesiytyneet yrittäjät joilla on epäselvä käsitys palkasta ja työajoista, vähän sitä luokkaa että aja sinä poika vaan maksetaan sitten mitä maksetaan. Eriasia jos firma on tuttu.Mutta kaikin puolin kyllä täällä pärjää ihan hyvin selvällä maalaisjärjellä.
Aika samanlaista kuin Suomessakin. Jos omaa pitemmältä ajalta kokemusta / näkemystä suomalaisesta puunajosta, niin huomaa kyllä selvät vivahde-erot suomalaisen ja ruotsalaisen puunajokulttuurin välillä. Mutta jos pärjäät Suomessa, pärjäät Ruotsissakin. Englannilla pärjää aika pitkälle ruotsalaisten kanssa asioidessa jos ei toinen kotimainen ole hallussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653