HÄN HERÄÄ

♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥


Kultalinnun keveydellä
Hellyyden ehdoilla

Pakottamatta -
Vain antamalla

Rakkauden säihkyvä
hiljainen tuli


Unessa -
vain unessa ja
sitten pois


Hän herää
kultaa ripsissään


♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥

14

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saisin loppuman kyynelpurot,,,oikein valtameret.
      Perskuta.
      Miksi pitääkin porata,,,,vollottaa kuin kakara ja vielä monta päiväää....
      Kiukussaan kyllä saa aikaan vaikka mitä...
      Kukka maat on uusittu.
      Koivu istutettu.
      Uusittu pensasaitaa.
      Olen ihan typerä.
      Muruu,,,nyt Sinistä,,,autaiskohan sydänsuruihin

      • *MURUKULTA*

        Sinä olet saanut paljon aikaan!!
        Luonnostaan olet hoitanut sieluasi,
        sen surua pois, luomalla jotain aivan uutta
        Josta joku pvä tulee ihmisen sisälle kirkas puro - ilo!
        Kiukku on mennyt - räyhähenget kuolleet omiin myrkkyihin,,
        ja sinulla on kaunis puutarha ja onni! :)

        Näin se elämä kasvattaa, mutta kohti kauneutta! :)

        *Halirutistus* Olet Gitta ihana!

        Aurinkoa ja lempeitä tuulia pvääsi ja kyllä me vähän...salaa...nammmm...;þ


    • silkkis

      heti aamusta kaunista runoa
      pukkaa,,,voih kiitos kun sain
      lukea taasen...lämmintä ja
      ihanaa viikonloppua sinulle...

      • *MURUKULTA*

        Muru on jälleen hiippaillut..
        Yöllisen hiljaisentuulen selässä
        kenenkään tietämättä..jossain...
        eikä kukaan voi tietää..
        jaaaa,,, vaan se onkin tuolla toisessa runossa,
        kuka tietää.... :)

        Aurinkoa ja iloa pvään ja alkavaan viik.lop. silkkis! :)


    • Yölintu**

      miten kaunista ja loppu aivan himputin suloinen

      "hän herää kultaa ripsissä"

      *wow*

      hän taituroinu uamusyömmellä meiän iloksemme
      oot rakas muru** :))

      hymyjä

      haleja

      rakkautta**

      • *MURUKULTA*

        Konkreettinen heräily alkaa oleen kortilla...
        ja niin kuin se olisi minusta kiinni..nukkumaan meno..*huoh*

        Mutta pieni yönhetki riittää
        vain pieni hetki ja liitää
        Salaisuuteen minne kukaan ei nää
        hän - vain kultaa ripsissään - tietää ;)


        Iloista pvää perjantain ja alkuviik.lop. Yölintu! *Muru huiskuttaa* :)


    • padme_amidala

      .."hellyyden ehdoilla", allekirjoitan tämän kauniin sanoman. Upeaa, kaunista lyriikkaa. Runosuonesi on pulpunnut kullakimalteisia säkeitä ihailtavaksemme. Uskomattoman suloinen... no ei tätä taideteostasi voi sanoin kuvailla.
      Kiitos ihanasta lukuhetkestä : )

      • *MURUKULTA*

        Ei ollut muuta mahdollisuutta, kuin se laittaa,
        Se vain kertoo juuri sen ..SEN! :))

        Kiitoksia vain, padme_, mutta EN osaa ottaa yliylistystä vastaan..

        Mutta lämpö on mukana sinulle.. ja näin näissä lyhyissä runoissani,
        kun niistä itse tunnen - joskus - jopa jotain tyydytystä saavani,
        tulee hyvä mieli kun toinenkin on löytänyt jotain mikä hetkeksi tuo mielihyvää!

        Kiitos padme_ ja iloista pvää perjantain ! :)


    • Liona

      Hauras, herkkä runo jonka pitää
      lukea varoen ja hartaasti

      Kiitos hienosta aamurunostasi!

      • *MURUKULTA*

        Herkällä ja kevyellä sulalla
        minä sanoja kirjoittelinkin
        Ja se tyyli minun kirjoittaa niin,
        tuo yleensä sen tuloksen, lyhyen runon,
        johon on itsekin jotakuinkin tyytyväinen
        Tunnelma on niiiin 'suljettu' muulta - on vain runo

        Kiitos Liona käynnistäsi ja kaunista kesäistä pvää! :)


    • Mysteriet

      Miten yhdessä runossa voi olla sata tarinaa???

      Mää meen pois - häppeemään jonnekin...

      UPEUS

      • *MURUKULTA*

        Ala ny vaa tai mää en ala!!
        Tuohon kysymykseesi,,, täytyy hakea jostain joku viisas..
        Täällä ei nyt näyttäs olevan ketään...joo-ooh ei,
        Oiskohan Rummukaisten veljeksistä apua.... :)))
        Ootks nähnyt..niitä siellä päin?
        Ne ajaa simmosella ketokiitäjällä, jossa on peräkärry.. juuunou!

        Anna ny Mystis käsi, ei siellä nurkassa ole muitakaan,
        mennään hyppään yhdessä myrriä, Jookosta! :D


    • Eero 93v.

      No myö Ellin kanss syynättiin tämä
      runo hyvin tarkkaan jo aamulla....
      heti kun herättiin.....aika hyvii lauseita
      oot löytänny

      Muuten niinku Elli näkyy maininneen niin se
      kuplavolkkari oli ahtas kutemapaikka mutta
      sitten mie sanoin vuorineuvokselle että mie
      vaihdan virmaa jos en saa isonpaa autoo
      Ja hän antoi minun käyttöön ison amerikan-
      rautan......Olavi Virralla oli kuulemma samanlainen....A vot!Arvaat kai että Elli sanoi?

      Nyt mie lopetan tään muistelun ja toivotan siulle
      hyvää illanjatkoo...
      Unohtin kysyä että joko ne sielläpäin sammakot
      kutee?

      • *MURUKULTA*

        Ai työ ajelitta Varrella Virran! Nii mie muistelen jotta sill oll 'varpunen' silläi..
        vaikka tais sillä olle hulupeempiki lotja.
        Kommeitahan ne ois, vuaan melekosii pensarosvoloit.

        Tul mieleen sekkii jotta tuo pirssin tilaonkelma.. Niit oh nykysii noit mopo-autoii,
        joihin ei mahu hyväkö kun kaks,
        Eikö ne uoo samankokosii ko kuusssatane!
        Ja sienne ennenvanahoon mahtu,,No, eh mie sano, ku Joonas voi lukee,
        mutta muutama enemmän,,,Juuh, ja Ankliaan... ;þ

        Ja mittee se puhuu!! Sammakonkuttuu! Voe...
        Sanoko? Te je teijän sammakinkutut...
        Mie en suurin surminkaan eti sitä! En! Yäk!
        Mutta on miull muit sammakoit vaik missä,
        tuossa vieressäkii seuroo, ku mei kirijuuttelen..
        Ja autos simmonen pehmopikkuinen ja no, joka paikas hehe...
        Vuaan, piä ne kutus vuaan ittelläs ja esittele niit Ellill sitt....

        Tiiäkkö, nyt myö aletaan iltakahveelle, vai mittee!
        Nii jotta lämmintä ja mukvaa illatsua ja kiitos Eerolle käynnist ! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe