Mulla on JVC merkkinen 'sinkomalli' radio-cd soitin. Muutaman vuotta vanha. Nasta peli muuten, vaan siinä ei ole aux-liitäntää. Tietäiskö arvon raati, jos sinne jonnekkin koneen uumeniin saisi liitettyä johdot niin jotta voisi koneeseen liittää vaikkapa mp3-soittimen. Itse en sitä osaa tehdä. Naapurissa asuu kyllä radio ja tv asentaja, vaan en kyllä ilman parempaa tietoa sitä kehtaa juotettavaksi viedä, hulluksihan se luulee....
JVC-sinkomalliin aux-liitäntä?
5
1810
Vastaukset
- on sinkomalli?
Luulisin että tarkoitat ns. Boomblasteria.
Niitä on kahta kokoa, isompi ja pienempi.
Molemmissa on "aux in" liitin (käyn kurkkaamassa)
takana ylhäällä edestä katsoen hieman vasemmalla.
3.5 mm plugi.
Minulla on siinä telkkari kiinni ja hyvin potkii.- vihree tykki
Just se pamausräjähdys, vaan ei sitä auxia siellä takaa löydy. Mulla ollut tuo toosa jo varmaankin kymmenkunta vuotta, silloin myydyssä mallissa (rv-b70) ei liitäntää ole. Löytyy sitten mallista rv-b90.
- no sitä
vihree tykki kirjoitti:
Just se pamausräjähdys, vaan ei sitä auxia siellä takaa löydy. Mulla ollut tuo toosa jo varmaankin kymmenkunta vuotta, silloin myydyssä mallissa (rv-b70) ei liitäntää ole. Löytyy sitten mallista rv-b90.
on aika monta tyyppiä. Tämä minun näkyy olevan rv-b550, myös kymmenkunta vuotta vanha, radio, c-kasetti ja CD-soitin.Siinä kyllä näkyy aux-liitin olevan ja se jopa toimii.
- Mika0800
1. Jos on mikrofoniliitin, niin kytke uusi linjatuloliitin (jonka siis itse asennat) n. 47K vastuksen kautta mikrofoniliittimeen,tarvittaessa siitä edelleen esim 1 kohm maatasoon.
2. selvitä, missäon se piste, josta CD-soittimen antama analoginen audio viedään vahvistimelle.
Periaatteessa tuohon pisteeseen voi ehkä syöttää ulkopuolisen audion, mutta huomaa, että tällöin cd-soiton ja ulkoinen audiolaite kuormittavat toisiaan, mistä saattaa olla ei-toivottuja seurauksia.
Tarvittaessa signaaliveto piirilevyltä poikki, ja tilalle 2-asentoinen vaihtokytkin CD/LineIn.
2 napainen kytkin hyvä, sillähoituu sekävasen että oikea kanava. 2 -nap vaihtokytkimessä siis pitäisi olla 6 kytkentänastaa. - Aurajuust0
Myös radiolta vahvistimelle menevää johdinta voi käyttää. Mulla oli joskus Panasonic mankka, jossa radio oli erillisellä piirilevyllä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669