Aihe

Kuukautiset

12pantteri34

Moi! Oon 11v tyttö ja mul on ollu jo 2 vuotta valkovuoto. Milloin mun kuukautiset alkaa? Mun rinnatkin on aika suuret ja karvotustakin. Niin milloin mun kuukautiset alkaa? :)

3

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulee...

Sitä ei voi varmuudella tietää, mutta se on varma merkki, kun valkovuoto muuttuu hieman ruskean väriseksi. Ja yleensä ennen ekoja kuukautisia voi rinnat olla todella kipeät ja mahasta nipistelee.

• toivotonihmisriekale

Mä oon melkein 12 ja luovuin jo toivosta milloin mun menkat alkaa!!

• 85641

Sinä olet vasta melkein 12 ja sinulla on vielä hyvin 4 vuotta aikaa odotella, että menkat alkavat ihan itsekseen. Jos ei 16-vuotiaana ole alkanut, voidaan asiaa tutkia lääkärissä.

Siinä vaiheessa kun makaat sängyssä kerällä kipujen takia ja kiroat elämää naisena, huomaat että olisi pitänyt ehkä toivoa jotain muuta kuin menkkojen alkamista. Nauti vielä kun voit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      11964
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      2824
    3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2107