Muutto touko-kesäkuun vaihteessa Kuopiosta Turkuun. Tavaroita ison pakettiauton verran, extrana piano. Onko tietoa, mistä saa edullisesti muuttoauton ja -miehet?
Muutto Kuopio-Turku
8
1992
Vastaukset
- 2 miestä ja iso paku
Saattaisi tuollainen keikka kiinnostaa, soittele 041-4363329, niin mietin tarjouksen.
- antsu1.1
Kyllä tuo varmaan järjestyy.
kato tuolta www.muutto-palvelu.fi
- jarrumies
Suosittelen googlettamaan käyttäjäkokemukset kyseisestä firmasta...................!
Itse olen myös käyttänyt palveluita, enkä enää jalallani astu kyseiseen lafkaan.- Never
sama täällä, ihan järkyttävä mesta. Ei enää ikinä
- veturikuski77
Itse tilasin www.opiskelijamuutot.fi, muutto sujui ongelmitta ja todella halvalla pääsin :D
- aniina_lahti
Tuo yllämainittu www.opiskelijamuutot.fi on hyvä. Käytä ilmaisia tarjouspalveluja etsimiseen niin ei itse tarvitse nähdä vaivaa esim. sunhinta.fi tai tarjouspalvelu.fi molemmat maksuttomia.
- Anonyymi
Taidan muuttaa Kuopioon. Mitkä on parhaita asuinalueita?...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423434- 362054
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301779- 161547
- 231518
- 101420
- 241397
- 141237
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781165- 221122