Muutto touko-kesäkuun vaihteessa Kuopiosta Turkuun. Tavaroita ison pakettiauton verran, extrana piano. Onko tietoa, mistä saa edullisesti muuttoauton ja -miehet?
Muutto Kuopio-Turku
8
1980
Vastaukset
- 2 miestä ja iso paku
Saattaisi tuollainen keikka kiinnostaa, soittele 041-4363329, niin mietin tarjouksen.
- antsu1.1
Kyllä tuo varmaan järjestyy.
kato tuolta www.muutto-palvelu.fi
- jarrumies
Suosittelen googlettamaan käyttäjäkokemukset kyseisestä firmasta...................!
Itse olen myös käyttänyt palveluita, enkä enää jalallani astu kyseiseen lafkaan.- Never
sama täällä, ihan järkyttävä mesta. Ei enää ikinä
- veturikuski77
Itse tilasin www.opiskelijamuutot.fi, muutto sujui ongelmitta ja todella halvalla pääsin :D
- aniina_lahti
Tuo yllämainittu www.opiskelijamuutot.fi on hyvä. Käytä ilmaisia tarjouspalveluja etsimiseen niin ei itse tarvitse nähdä vaivaa esim. sunhinta.fi tai tarjouspalvelu.fi molemmat maksuttomia.
- Anonyymi
Taidan muuttaa Kuopioon. Mitkä on parhaita asuinalueita?...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017453
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835082- 794879
- 1324278
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103068- 522709
- 402616
- 532257
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102231Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850