Mac ilman virusta

Jasu

Mistä voisin saada macciin edes yhden viruksen? Haluaisin kokeilla jotain viruksentorjuntaohjelmaa. Ei oikein liiku eikä tartu Macciin.

12

533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sepposepposeppo

Etkä saa ellet itse koodaa, olethan ainoa ihminen?? joka käyttää maccia...

• Ossi

En ole ainoa, tunnen yhden toisen. Pitää kysyä osaisiko hän koodata.

• Jasu

Koodaamiesta joku sanoi, että se on sama kuin hankkisi koiran ja haukkuisi sitten itse. Valmiissa viruksissa on puolensa, siksi niin moni PC-käyttäjä käyttää niitä.

• ei enää erilainen

jouduin pari hiljattain itsekkin vaihtamaan Macciin, koska kaikilla kavereilla ja tutuillakin on sellainen.

• Nakke

Heh hee, ihan sama juttu mulla. Jos jostakin saisi edes mac-viruksen puolikkaan niin olisi jotakin tekemistä sillä aikaa kun peecee-nördet yrittää saada koneita toimimaan.

Kyllä windows on niin ehtaa paskaa, että ihan hävettää käyttäjien puolesta.

Tosi noloa kun isot miehet selittävät mistä mikäkin microsoftbugi johtuu ja miten tulisi tarkkaila sähköpostia... hyh, hyh.

• kanssa

ei ongelmia viruksista ole ollut, siksipä aloin asentelemaan sitä joihinkin työmaan koneisiinkin.

Tarina kertoo, että Microsoft olisi suojannut palvelimiaan Linuxilla;)
        http://www.itviikko.fi/uutiset/uutisalue.asp?alue=viikko&UutisID=56907

• kanssa kaks'

• Ossi
        kanssa kirjoitti:

ei ongelmia viruksista ole ollut, siksipä aloin asentelemaan sitä joihinkin työmaan koneisiinkin.

Tarina kertoo, että Microsoft olisi suojannut palvelimiaan Linuxilla;)
        http://www.itviikko.fi/uutiset/uutisalue.asp?alue=viikko&UutisID=56907

Microsoftilla ei siis olla tyhmiä, kyllä laatu tunnetaan sielläkin. Ei Suomessakaan romukauppias aja romuttamoon tuoduilla autoilla.

• Mäkkihöperö

Tai ainakin oletan ne viruksiksi: päätteenä .pif ja kooltaan aika isoja 76K ja 80K. Mutta vaikka kuinka yritän avata tai käynnistää niitä, niin mitään ei tapahdu, vain ilmoitus: Dokumentin xxx avaamiseen soveltuvaan ohjelmaa ei saatavilla. :-(
      Eikä minulla ole ollut mitään virustorjuntaohjelmaa ainakaan viiteen vuoteen. Olen vain pysynyt visusti erossa Microsoftin ohjelmistoista. Olisikohan tässä johtopäätösten paikka...
      Kun tällä palstalla seuraa jatkuvasti toistuvia paniikkiraportteja, luulisi jonkun saavan tarpeekseen ja tekevän jotain pitempivaikutteisia toimenpiteitä käyttöympäristönsä suhteen.
      Virustorjuntapäivitykset kelpaavat vain välittömään ensiapuun ja huonosti siihenkin, koska ne voidaan kehittää ja julkaista vasta kun virus on jo liikkeellä, ja sen toiminta tunnistettu ja tutkittu.

• Juggernaut

> Kun tällä palstalla seuraa jatkuvasti
        > toistuvia paniikkiraportteja, luulisi jonkun
        > saavan tarpeekseen ja tekevän jotain
        > pitempivaikutteisia toimenpiteitä
        > käyttöympäristönsä suhteen.

Vaan eipä taida. Näin juuri telkkarissa miten pankin peecee-asiantuntija ulisi siitä miten nykytekniikka on voimatonta virusten ja hakkereiden edessä.

Anteeksi mitä? Siis mistä näitä daijuja tulee? TKK:sta? V*tun homot sanon minä... vaihtaisivat macintoshiin, osxään, linuxiin, unixiin - mihin tahansa muuhun paitsi pelle-wintoosaan.

• tomsku
        Juggernaut kirjoitti:

> Kun tällä palstalla seuraa jatkuvasti
        > toistuvia paniikkiraportteja, luulisi jonkun
        > saavan tarpeekseen ja tekevän jotain
        > pitempivaikutteisia toimenpiteitä
        > käyttöympäristönsä suhteen.

Vaan eipä taida. Näin juuri telkkarissa miten pankin peecee-asiantuntija ulisi siitä miten nykytekniikka on voimatonta virusten ja hakkereiden edessä.

Anteeksi mitä? Siis mistä näitä daijuja tulee? TKK:sta? V*tun homot sanon minä... vaihtaisivat macintoshiin, osxään, linuxiin, unixiin - mihin tahansa muuhun paitsi pelle-wintoosaan.

LOL!!! NÄIN SAMAN OHJELMAN ei vakuuta asiantuntija tieto taso lol ! :-)

• Heeb

Meikäläinen vaihtoi Macintoshiin (Linux PC:stä) vuonna 2000. Nyt on 3 Macciä joista 2 on 24/7 netissä kiinni. En ole ikinä virusta vielä nähnyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5585
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4732
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3057
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2966
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2624
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1986
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1449
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe